Trafik uheld, hvad nu. ???
Fra : Mike

Dato : 11-10-07 00:10

Hej.

Sidste år blev jeg kørt ned på min MC af en bilist der lavede en uvending.

Bilisten fik hele skylden, da der heldigvis var flere vidner til uheldet.

Efter en tur rundt Traume-centret på OUH, og 6 dages indlæggelse blev jeg
udskrevet, og gik derefter sygemeldt i 5 måneder.

MC`en blev repareret for 65.000 kr, jeg fik erstatning for svie & smerte,
samt for tab af indtægt i sygeperioden.
Jeg fik også betalt Div. behandlinger ved kiropraktor og fysioterapeut, samt
medicin.

Så langt, så godt. !!!

På trods af at lægerne sagde at jeg ikke ville få mèn af ulykken, sidder jeg
her 15 måneder efter ulykken med et knæ som på ingen måde er i orden.

Mit højre knæ er stadig 5 cm tykkere i omkreds end det raske knæ, ogdet har
ikke ændret sig de sidste 8 måneder.
Trapper kan jeg kun klare 7 - 8 trappetrin, og stejle bakker kan jeg også
kun klare nogle få skridt.

Min egen læge siger nu, at da mit knæ`s tilstand ikke har ændret sig de
sidste 8 måneder, så betragter han min tilstand som blivende.

Han har derfor tilrådet mig at kontakte forsikringen, for at få erstatning
for mèn.

Nu har jeg et par spørgsmål som jeg håber at i kan hjælpe mig med.

1. Har jeg brug for advokathjælp. ???

2. Hvis jeg har brug for advokathjælp, skal jeg så selv betale, eller er det
modparten`s forsikring der skal betale. ???

3. Gode råd Mht. advokater som har speciale i erstatningssager ved
færdselsuheld modtages gerne.

Med tilbagelænet hilsen.

Mike.

Fra : Lau

Dato : 11-10-07 10:12

Hej Mike

Send mig dit tlf nr pr mail.
Jeg er uddannet assurandør og har været udsat for lignende.
removethis fra min mailadresse

vh
Lau

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-10-07 15:25

On 11 Okt., 11:12, "Lau" <lauremovet...@pc.dk> wrote:
> Hej Mike
>
> Send mig dit tlf nr pr mail.
> Jeg er uddannet assurandør og har været udsat for lignende.
> removethis fra min mailadresse

Dette er ikke en gruppe til jobsøgning

Fra : MAndersen

Dato : 12-10-07 17:46

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hej Mike
>
> Send mig dit tlf nr pr mail.
> Jeg er uddannet assurandør og har været udsat for lignende.

Nu er der jo nogle af os der gerne vil hjælpe uden at få penge for det.

Jeg tror ikke der bliver brug for advokat eller assurandør. Du skal kontakte
forsikringsselskabet som har udbetalt de andre ydelser, og fortælle hvordan
sagen hænger sammen. De sender dig nogle papirer, får fat i den journal, og
så vil de vurdere en méngrad. De vil nok sige at har en méngrad på 5% - men
tag en diskussion med din læge, et så dårligt knæ bør ligge på min. 10-12%.

MAndersen