Moms regler?
Fra : Ukendt

Dato : 01-10-07 22:47

Jeg har tænkt på at handle brugt og privat motorbåd med en i Norge!
Er der en her i gruppen der ved noget om moms regler/afgifter jeg så evt.
skulle bliver pålagt.
Båden er brugt og fra 1984 og det er rent privat mand til mand.

Jeg søgt på skat.dk men ikke fundet noget?

Mvh Jens

Fra : Holst

Dato : 02-10-07 07:35

Jens_a wrote:

> [...]
> skulle bliver pålagt.
> Båden er brugt og fra 1984 og det er rent privat mand til mand.
>
> Jeg søgt på skat.dk men ikke fundet noget?

Prøv at ring og tal med dem.

Fra : alexbo

Dato : 02-10-07 09:35

"Jens_a" <Jens_a.jens(snabelbøf)jubii(dot)dk> skrev i

http://mumm30.dk/skatteregler.htm

http://maximalt.dk/Artikler/koeb_i_sverige.htm

mvh
Alex Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-07 12:17

> "Jens_a" <Jens_a.jens(snabelbøf)jubii(dot)dk> skrev i

> http://mumm30.dk/skatteregler.htm
>
> http://maximalt.dk/Artikler/koeb_i_sverige.htm
>

> mvh
> Alex Christensen

Tak for svar det var lige det jeg efterlyste!

Mvh Jens_

Fra : Klaus H

Dato : 02-10-07 15:19

"Jens_a" <Jens_a.jens(snabelbøf)jubii(dot)dk> skrev i en meddelelse

> Tak for svar det var lige det jeg efterlyste!
>
> Mvh Jens_
Det har måske betydning, at Norge ikke er et EU-land som Sverige.

Klaus H

Fra : Per Christoffersen

Dato : 02-10-07 15:27

"Klaus H" <hebs.ud@6705e.dk> skrev i en meddelelse

>>> http://mumm30.dk/skatteregler.htm

> Det har måske betydning, at Norge ikke er et EU-land som Sverige.

Det har det, - det er beskrevet i det første link, - se ovenfor.
Det skal siges, at jeg ikke har valideret oplysninger, så det står for
websitets regning så at sige.

/Per

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-07 09:39

Tak for svar fra gruppen.
Jeg fik denne her i dk. videnskab.jura og så siger det sig selv, Norge skal
se at komme i EU!!!.*GG
http://mumm30.dk:80/skatteregler.htm

Mvh Jens_a