Fra : Søren

Dato : 24-09-07 17:37

Hej

Nu har jeg fået svar fra DR:

Jeg må hellere skynde mig at melde os til

Søren

--
- Kære Lene Espersen, PET, FET og hvem der ellers læser med.
- Ovenstående er IKKE kommunikation, der relaterer sig til forestående

Fra : Ole C

Dato : 24-09-07 19:43

Søren skrev blandt andet:

> Nu har jeg fået svar fra DR:

Ja, du må endelig skynde dig inden pejlevognen kommer
Men der er cirka 2000 kr. årligt at spare på at være bare en lillebitte
smule kæreste med søsteren......

--
vh
Ole C.

Fra : Jesper Lund

Dato : 24-09-07 19:58

Ole C wrote:

> Men der er cirka 2000 kr. årligt at spare på at være bare en
> lillebitte smule kæreste med søsteren......

Det rejser så det principielle spørgsmål om DR vil eller skal godkende
en "familie" bestående af tre personer, for eksempel en mand der bor
sammen med to kærester (eller kone + kæreste, fordi bigami ikke tillades
i Danmark).

Fra : Anders Majland

Dato : 24-09-07 20:12

> [...]
> "familie" bestående af tre personer, for eksempel en mand der bor sammen
> med to kærester (eller kone + kæreste, fordi bigami ikke tillades i

Eller at hun ikke har tv på eget værelse ...

/A

Fra : Benny Amorsen

Dato : 24-09-07 20:47

AM> Eller at hun ikke har tv på eget værelse ...

Løser det problemet, hvis TV'et står fælles? Skal man så ikke betale
en ekstra dele-licens? (Altså 10 personer på et kollegie, et fjernsyn
på hvert værelse plus et fælles i køkkenet, 11 licenser i alt?)

/Benny

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 24-09-07 22:17

Benny Amorsen skrev:

> Løser det problemet, hvis TV'et står fælles? Skal man så ikke betale
> en ekstra dele-licens? (Altså 10 personer på et kollegie, et fjernsyn
> på hvert værelse plus et fælles i køkkenet, 11 licenser i alt?)

Nej, det er kun 10 licenser.

Fra : Ole C

Dato : 24-09-07 20:58

Jesper Lund skrev blandt andet:

> [...]
> en "familie" bestående af tre personer, for eksempel en mand der bor
> sammen med to kærester (eller kone + kæreste, fordi bigami ikke

Den slags foregår i selv de finere kredse, har jeg ladet mig fortælle, så
mon dog ikke DR ville blive være nødt til at acceptere det?
Men jeg ville godt nok gerne overvære en retssag om det

--
vh
Ole C.

Fra : Carsten Riis

Dato : 24-09-07 21:01

Ole C skrev den 24-09-2007 20:42:

> Ja, du må endelig skynde dig inden pejlevognen kommer
> Men der er cirka 2000 kr. årligt at spare på at være bare en lillebitte
> smule kæreste med søsteren......

Hvilket dog kan give helt andre problemer, hvor 2000 kroner syntes
billigt ved siden af.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Ole C

Dato : 24-09-07 23:15

Carsten Riis skrev blandt andet:

> Hvilket dog kan give helt andre problemer, hvor 2000 kroner syntes
> billigt ved siden af.

Visse, vasse.
Moderne mennesker kan vel nok acceptere en "Menage à trois pour DR"

--
vh
Ole C.

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 24-09-07 20:36

Den Mon, 24 Sep 2007 20:42:33 +0200 skrev Ole C:

> Men der er cirka 2000 kr. årligt at spare på at være bare en lillebitte
> smule kæreste med søsteren......

Der er penge i det - hvad med alle dem der bor sammen med fætre, kusiner,
bedsteforældre og andre "familiemedlemmer" der ikke er mand, kone eller
børn. Har DF overset dette?

MVH.
Karl Erik.

Fra : den rigtige fotograf

Dato : 24-09-07 21:54

Hmmm, kan hun så ikke bare tage TV'et ud af hendes værelse? Så er den vel
klaret?

Per

Fra : JL

Dato : 25-09-07 11:21

"den rigtige fotograf" <denrigtigefotograf@ofir.dk> wrote in message
> Hmmm, kan hun så ikke bare tage TV'et ud af hendes værelse? Så er den vel
> klaret?
>
> Per

Da medielicensen også skal betales hvis man har mobiltelefon og pc(vist med
internetadgang), hjælper det vist ikke kun at skille sig af med TV'et.

Fra : N_B_DK

Dato : 25-09-07 20:56

"JL" <invalid@invalid.dk.invalid> wrote in message

> Da medielicensen også skal betales hvis man har mobiltelefon

Hvilket jo er direkte tyveri, det er UMULIGT at modtage noget som helst tv
på en mobiltelefon uden et abb, og er derfor fuldstændig urimeligt at
opkræve licens for det, skal man gøre noget lægger man licensen på tv/data
abbonnementet.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 25-09-07 20:11

Den Tue, 25 Sep 2007 10:56:57 +0200 skrev N_B_DK:

> Er kulturministeren nu blevet medlem af DF? (for det er jo hans skyld at
> medie licensen blev indført, pga hans fuskeri)

Enevældet blev da vist ophævet i dette land for mange år siden.
Nogle påstår endog, at borgerne bestemmer kva stemmeretten.

Karl Erik Christensen

www.ranunkelvej.com - www.ranunkelvej.com/sai/