Boligforeningen Kristiansdal, Odense forlæ~
Fra : dkgryf

Dato : 03-09-07 11:06

I samme sag som med fuldmagten hos Boligforeningen Kristiansdal, Odense, fik
jeg besked om, at til trods for, at der er en måneds opsigelse på
lejligheden fik jeg at vide, at den kunne genudlejes efter 6 uger da de
skulle bruge 6 uger til istandsættelse og at min far skulle betale husleje
for 6 uger - kan det være rigtig ? - lejligheden vil være klar til
istandsættelse om ca. 2 uger og derefter har boligforeningen 2 uger hvor de
kan istandsætte lejligheden.

Mvh

Mogens

Fra : dkgryf

Dato : 03-09-07 11:27

Denne er annuleret..
Mvh
Mogens

Fra : Jesper Juul

Dato : 03-09-07 14:00

dkgryf skrev:
> Denne er annuleret..
> Mvh
> Mogens
>
> "dkgryf" <dkgryf@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Det virker ikke.

Jesper

Fra : BJ

Dato : 03-09-07 14:00

"dkgryf" <dkgryf@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
>for 6 uger - kan det være rigtig ? - lejligheden vil være klar til
>istandsættelse om ca. 2 uger og derefter har boligforeningen 2 uger hvor de

Min nylig afdøde mor boede i samme boligforening.

Her har boet da 3 måneders opsigelse af lejemålet.

PS: Jeg havde ingen problemer med at opsige lejemålet......og mangler nu
blot skifteretten. Odense er ikke ret hurtig!

mvh
Bjørn J.

Fra : dkgryf@hotmail.com

Dato : 04-09-07 20:48

Nu kan man jo ikke sammenligne disse da der jo er tale om 2 vidt
forskellige situationer. Det er klart, at de accepterer en opsigelse når en
person er død - de har jo intet alternativt!!
/Mogens

Fra : BJ

Dato : 04-09-07 22:03

<dkgryf@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nu kan man jo ikke sammenligne disse da der jo er tale om 2 vidt
> forskellige situationer. Det er klart, at de accepterer en opsigelse når
> en person er død - de har jo intet alternativt!!

Det har du ret i, trods det faktum, de har sendt den døde en restancenota.

PS: Hvis de ikke kan godtage en fuldt gyldig fuldmagt fra din far, så kan
man vist vente sig alt. Specielt når det er beviseligt, han nu bor på
plejehjem.

mvh
Bjørn J.

Fra : Bjarne

Dato : 05-09-07 09:59

BJ skrev:
> [...]
>
> PS: Hvis de ikke kan godtage en fuldt gyldig fuldmagt fra din far, så kan
> man vist vente sig alt. Specielt når det er beviseligt, han nu bor på

Hvis man har en kvittering for at opsigelsen er afleveret sammen med
fuldmagt, vil boligforeningen kunne havne i en situation, hvor de ikke
kan genudleje boligen, samtidig med at de risikerer at skulle
tilbagebetale den husleje, de opkræver på trods af opsigelsen.

Bjarne