meget underligt problem med min mus i vist~
Fra : danni plougmann

Dato : 16-10-07 18:51

jeg har fået et meget underligt problem som går jeg ikke kan finde nogen
grund og løsning på
jeg bruger windows vistax64 orginal fuldt opdateret nod32 antivirus fuldt
opdateret spybot - search and destroy ox opdateret
problemmet er mange gange at min muse knapper bare pludselig holder op med
at virke kan sagtens flytte cursoren rundt eller bruge keyboardet så det
lader ik til at computeren er crashed
har installeret alle nyeste driver.
det eneste jeg kan gøre er at ta crtl-alt-delete oxo clicke annuler så
virker det hele igen.
det mest underlig er at hvis jeg sidder og spiller world of warcraft eller
noget FPS spil så kan musen oxo bare pludselig holde op med at virke, så må
jeg alt-tab ud på skrivebordet igen og lav crtl-alt-del tricket igen

håber nogen kan hjælpe mig for det irretere mig efterhånden temlig meget

/mogley

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 16-10-07 23:22

danni plougmann wrote:

> håber nogen kan hjælpe mig for det irretere mig efterhånden temlig meget

Du er i en hardware-gruppe så lidt information omkring hardwaren vil
være et godt sted at starte

Jesper Poulsen