Asus V7700 og Bh6.???
Fra : PH

Dato : 11-07-01 21:40

Hejsa

Jeg har lige været nede for at købe mig et nyt grafikkort til min pc,
men forhandleren sagde at jeg ikke kunne køre med et Asus v 7700 gts i
mit bundkort Abit BH6.
Forhandleren sagde at han har haft nogle problemer med at kortet
fryser/låser under længere tids spil (quake3)med de 2 komponenter
sammen.
Kan det virkelig passe.?????????
Det skal lige siges at jeg har haft lånt et Aopen Geforce2 gts hos en
bekendt for 2 måneder siden og der kørte jeg 3dmark 2000/2001 i ca 1
time og der var ingen problemer.
Er det mon kun gts erne fra Asus der er problemet.???

Mit system
Kabinet Aopen hx 45
Cpu Celly 566@850
Mainboard Abit bh6 rev 2
Voodoo3 3000 agp
256 mb ram

Mvh PH

Fra : DWM

Dato : 11-07-01 23:41

"PH" <soze102@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> time og der var ingen problemer.
> Er det mon kun gts erne fra Asus der er problemet.???

Der har da været nogle som har haft problemer med det før
men om der kom en løsning på problemet kan jeg ikke lige huske.
Og jo det er med asus´s kort.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : PH

Dato : 16-07-01 22:00

>Der har da været nogle som har haft problemer med det før
>men om der kom en løsning på problemet kan jeg ikke lige huske.
> [...]

Tak for svaret
Jeg har nu købt et Daytona gts pro istedet og det køre bare,jeg
har fået en forøgelse på 75% ved at skifte fra voodoo3.

Jeg får 5135 som default i 3dmark2000 før fik jeg 2894 og det
er squ en oplevelse at komme til at spille i 32 bit farver på min
samsung 900 NF.

5135 i 3dmark2000 er det ikke ok, taget i betragtning af det kun er en

celeron 566@850 cpu jeg har.???????

PH

Fra : DWM

Dato : 16-07-01 23:23

> Tak for svaret

Det var så lidt :)

> [...]
>
> Jeg får 5135 som default i 3dmark2000 før fik jeg 2894 og det
> er squ en oplevelse at komme til at spille i 32 bit farver på min

Nu har jeg ikke lige kørt 2000 her for nylig...Jeg plejer nemlig
at teste med 2001 men jeg kan da se om jeg kan finde den cd
som det ligger på og køre en test på mit system.

Fra : PH

Dato : 16-07-01 23:45

> [...]
>at teste med 2001 men jeg kan da se om jeg kan finde den cd
>som det ligger på og køre en test på mit system.

Jeg har selvfølgelig også testet med 3dmark2001 men den er fandm...
tung.
Med voodoo 3 fik jeg 1373 og med mit nyindkøbte Daytona gts får jeg
2521 i score.SNØFT.
Men holdfast hvor er det flot,jeg glæder mig helt vild til MAX P
kommer på gaden.
Det er bare for vildt de systemkrav de sætter hvis man vil have alle
detalje med,men nå så er der vel kun en ting at gøre=) Athlon 1400
samt et rigtigt godt ddr bundkort=.

PH

Fra : Case

Dato : 16-07-01 23:53

> Med voodoo 3 fik jeg 1373 og med mit nyindkøbte Daytona gts får jeg
> 2521 i score.SNØFT.

hvilken type af ram sidder der på kortet? 5,5 eller 5,0? evt. mærke

venlig hilsen

Fra : PH

Dato : 17-07-01 00:10

>hvilken type af ram sidder der på kortet? 5,5 eller 5,0? evt. mærke

Mærket kender jeg ikke men det er 5,5 ns ram og som default hastighed
ifølge nvmax så køre daytona gts kortet 200 på core og 372 på memery.

Hvis jeg skal overclocke kortet så kan jeg maks komme op på 220 på
coren og 410 på memeryèn.Hvis jeg går længere op så låser systemet i
3dmark2000.

PH

Fra : DWM

Dato : 17-07-01 06:16

> [...]
> tung.
> Med voodoo 3 fik jeg 1373 og med mit nyindkøbte Daytona gts får jeg

Ok jeg får 2875 på en P3 800, 392mb ram og Asus V7700.

> Men holdfast hvor er det flot,jeg glæder mig helt vild til MAX P
> kommer på gaden.

Jo der skulle jo ikke gå så længe :)