5 måneder!
Fra : Tveskaeg

Dato : 02-10-07 15:05

For meget eller for lidt?

Døm selv.

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-8823734.html

Fra : Jan

Dato : 02-10-07 15:20

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> wrote in message
news:fvj4g39sn99qmt6t9vvvu49ss38tik9cf3@4ax.com...
> For meget eller for lidt?
>
> Døm selv.
>
> http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-8823734.html

Latterlig lav straf men må da håbe de får en røvfuld når de kommer ind.

Jan

Fra : vvv

Dato : 02-10-07 16:49

"Jan" <bla@bla.dk> skrev i en meddelelse

> "Tveskaeg" <nobody@noone.com> wrote in message

> Latterlig lav straf men må da håbe de får en røvfuld når de kommer ind.

Og hvad skal dem der tager sagen i egen hånd og uddeler røvfuld i fængslet
så have? to måneder, ekstra?

vv

Fra : Jan

Dato : 02-10-07 17:09

"vvv" <?@?> wrote in message

> "Jan" <bla@bla.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvad skal dem der tager sagen i egen hånd og uddeler røvfuld i fængslet
> så have? to måneder, ekstra?
>
> vv

Det er vel bare fænglets regler

Jan

Fra : vvv

Dato : 02-10-07 17:21

> Det er vel bare fænglets regler

Og det mener du så er i orden?

vv

Fra : Jan

Dato : 02-10-07 17:30

> Og det mener du så er i orden?
>
> vv

I tilfælde om vold af enhver art og voldtægt samt børnesex mener jeg de får
den straf de fortjener indendøre, hvis ikke landets love er strænge nok,
hvilket de IKKE er.

Jan

Fra : vvv

Dato : 02-10-07 18:01

> I tilfælde om vold af enhver art og voldtægt samt børnesex

Og andre end dig mener sikkert noget andet, måske skatteundragerer og
spritbilister.

>mener jeg de får den straf de fortjener indendøre, hvis ikke landets love
>er strænge nok, hvilket de IKKE er.

Og du mener så at det er i orden at tilfældige kriminelle optræder som både
dommere og bødler?
Man kunne jo blive helt bibelsk og mene at i fængslet kan den der selv er
ren jo kaste den første sten. Så er vi nok ude over den ballade.

Ikke om jeg fatter at så mange hopper på den bodegalogik med at "så får han
bare hvad han fortjener i fængslet"

>hvis ikke landets love er strænge nok, hvilket de IKKE er.
Er der da færre kriminelle i de lande hvor der straffes hårdere?
vv

Fra : Tomas

Dato : 02-10-07 15:33

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
> For meget eller for lidt?
>
> Døm selv.
>
> http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-8823734.html

En alt for lav straf! De skulle have haft mindst 18 måneder, hver.

Fra : Jan

Dato : 02-10-07 15:41

"Tomas" <a@a> wrote in message

> "Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> En alt for lav straf! De skulle have haft mindst 18 måneder, hver.

forvaring for sindsyge på ubestemt tid :D

Jan

Fra : Ivannof

Dato : 03-10-07 09:08

"Tomas" <a@a> skrev i en meddelelse

> "Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> En alt for lav straf! De skulle have haft mindst 18 måneder, hver.

Ganske enig. Der stod i artiklen:

"Dommeren lagde i dommen vægt på, at der var blevet skubbet og kastet
flasker, og at volden var blevet begået af to i forening. Blandt andet
derfor blev de to dømt efter den grove voldsparagraf."
Desværre er de 5 måneder fra den grove voldsparagraf. Så dette ser ud til at
være så langt som retten kan gå. Det burde laves om. Det er et spørgsmål om
konsekvens. Og konsekvenserne lever Bredahl stadig med og vil gøre det lang
tid fremover. Forbryderen burde føle konsekvenser i lige så lang tid som
voldsofferet.

Hilsen Ivan

Fra : Jesper

Dato : 02-10-07 15:40

Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote:

> For meget eller for lidt?
>
> Døm selv.
>
> http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-8823734.html

Hvis jeg var anklager, så ville jeg anke de domme til skærpelse!
--
Jesper
- Man skal ikke sparke til et flyselskab hvis fly ligger ned

Fra : Reza

Dato : 02-10-07 18:03

Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote
>For meget eller for lidt?

>Døm selv.

>http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-8823734.html

tag at sende de grønlændere ud på indlandsisen, de hører ikke
hjemme her, og jeg gider ikke se på de alkoholiske grønlændere,
når jeg går på gaden, og jeg gider ikke se på alkoholiker
grønlændere, når jeg går hen, hvor jeg vil.

Fra : Pernille

Dato : 02-10-07 16:11

"Reza" <godloving@hotmial.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> når jeg går på gaden, og jeg gider ikke se på alkoholiker
> grønlændere, når jeg går hen, hvor jeg vil.
Du ved nok ikke, at grønlændere er danskere? Til forskel fra dig!

Fra : Reza

Dato : 02-10-07 18:49

Pernille <Hovedst@den> wrote

>"Reza" <godloving@hotmial.com> skrev i en meddelelse

>Du ved nok ikke, at gr?nl?ndere er danskere? Til forskel fra dig!

grønlændere tilhører ikk samme etniske gruppe. hvis
et statsborgerskab er hvad der gør en dansker, da er jeg sandelig
dansk.

--
reza.kiani.dk@gmail.com

Fra : vvv

Dato : 02-10-07 17:05

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> Du ved nok ikke, at grønlændere er danskere? Til forskel fra dig!

Jeg har nu en gnavende mistanke om at "Reza" er ligeså dansk som du og jeg.

vv

Fra : Malene P

Dato : 02-10-07 17:10

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> Jeg har nu en gnavende mistanke om at "Reza" er ligeså dansk som du og
jeg.

Tip: Julebanner

Malene P

Fra : Mendoza

Dato : 02-10-07 17:12

Pernille wrote:
> "Reza" <godloving@hotmial.com> skrev i en meddelelse

> Du ved nok ikke, at grønlændere er danskere? Til forskel fra dig!

Lad nu være med at svare den troll..... Det er formodentlig Wilstrup der er
på spil....

Fra : vvv

Dato : 02-10-07 17:26

"Mendoza" <mendoza@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Lad nu være med at svare den troll..... Det er formodentlig Wilstrup der
> er på spil....

Hvad skulle Wilstrup få ud af at prøve at sætte muslimer i så dårligt lys
som Reza gør?

Enten er Reza en fyr der keder sig bravt, og får monstergrineren over det
frådende hav af højretosser, der ukritisk kaster sig over ham hver gang han
kommer med sine udgydelser. Eller også er Reza en højretosse der ikke mener
muslimerne gør nok for at bringe sig selv i dårligt lys, og derfor hjælper
dem lidt på vej.

Sikkert er det i hvert fald at han ikke er mere muslim end paven.

vv

Fra : Pernille

Dato : 02-10-07 20:59

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> [...]
> mener muslimerne gør nok for at bringe sig selv i dårligt lys, og derfor

Det har jeg ham også mistænkt for.

Fra : Ivannof

Dato : 03-10-07 09:10

> [...]
> når jeg går på gaden, og jeg gider ikke se på alkoholiker
> grønlændere, når jeg går hen, hvor jeg vil.

RAZIST!

--
Hilsen Ivan

Kristne bruger hovedet - muslimer bøjer det!

Fra : Malene P

Dato : 02-10-07 17:18

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
> For meget eller for lidt?
>
> Døm selv.
>
> http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-8823734.html

De, der er i stand til at maltraktere andre tilfældige ofre på den måde, vil
med den slags domme gøre det igen og igen. Og de har sandsynligvis gjort
noget tilsvarende før -måske i ganske ung alder. Så ned med den kriminelle
lavalder og indførsel af "3 strikes and out" -naturligvis gradueret efter
førstegangsforbryderens alder og forbrydelsens grovhed. Altså intet sniksnak
om børn i voksenfængsler eller dødsstraf for pizzatyveri -men det er der
altså åbenbart nogle fjolser her, der ikke lige kan få hjernecellerne til at
arbejde sammen om.

Malene P

Fra : vvv

Dato : 02-10-07 17:29

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> altså åbenbart nogle fjolser her, der ikke lige kan få hjernecellerne til

Sjovt at jer der er så inderligt imod alt hvad der er muslimsk, er så glade
for muslimernes retssystem, I ligefrem ønsker det indført her.

vv

Fra : N_B_DK

Dato : 02-10-07 19:05

"vvv" <?@?> wrote in message

> Sjovt at jer der er så inderligt imod alt hvad der er muslimsk, er så
> glade for muslimernes retssystem, I ligefrem ønsker det indført her.

Nej, havde det været muslimernes retssystem, så ryger hånden jo første gang
ved tyveri og lignede straffe, samt stening og mange andre underlige
straffe, næ du, det er helt fornuftigt med 3 strikes and you´re out, så er
det helt op til folk om de vil ind og sidde resten af livet, eller de vil
være udenfor hos os andre.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Rea721

Dato : 02-10-07 20:36

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> For meget eller for lidt?

Alt for lidt.

> Døm selv.

De skulle de to voldspsykopater ikke ønske sig..... så havde de fået mindst
5 års fængsel uden mulighed for prøveløsladelse.

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Bertel Brander

Dato : 02-10-07 21:53

Tveskaeg skrev:
> For meget eller for lidt?
>
> Døm selv.
>
> http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-8823734.html

Jeg er sådan set enig med offeret:
http://www.bt.dk/article/20071002/krimi/71002043/

Fra : Tony

Dato : 02-10-07 22:06

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
> For meget eller for lidt?
>
> Døm selv.
>
> http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-8823734.html

For meget.

Gavflaben Bredal har sikkert i sin julebrandert provokeret de to, og har
troet at han stadig var verdensmester i boksning.
De blev udelukkende dømt, fordi de var to til at lukke kæften bralderrøven.

Tony