racistisk demonstration den 6. septemper i~
Fra : Reza

Dato : 30-09-07 11:35

den danske forening har tænkt sig at afholde en demonstration mod
islam den 6. septemper, og den demonstration, som de har tænkt
sig at afholde, den er en hån mod muslimer i danmark og en hån
mod alle muslimer i verden.

det er vor ret som muslimer at blive respekeret og det er vor
ret som muslimer ikke at blive udsat for hån, og denne
demonstration er en krigserklæring mod rettroende muslimer, og
det er en provokation, som siger hey muslimer, kom her og slås
for vi vil slås med jeg og vi vil tage jeres kvinder og døtre og
vanære dem, og denne hån er den mest afskyelige og viser hvordan
vestligt demokrati lader hånt om muslimers retigheder og hvordan
vestligt demokrati ser gennem fingre med, at muslimer forhånes og
fornedres af racister.

racismen skulle forbydes på alle leder og kanter, og racister
skulle ikke have lov at afholde demonstrationer, som den som
racister vil afholde den 6. septemper mod islam.

indvandrer, mød stærkt op, og vis racisterne, at vi ikke finder
os i den hån og den fornedrelse, som racisterne har tænkt sig at
udsætte os for ved den demonstration den 6. septemper i århus, og
at muslimer ikke acceptere, at racister håner islam og vores
profet swt.

Fra : Kim2000

Dato : 30-09-07 09:47

"Reza" <godloving@hotmial.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> udsætte os for ved den demonstration den 6. septemper i århus, og
> at muslimer ikke acceptere, at racister håner islam og vores

Det er bestemt tilladt at lave en moddemostration, det er ikke tilladt at
kaste med ting mod dem, ligesom de heller ikke må overfalde jer. Men det
ender jo nok med at moddemostrationens formål er at overfalde politiet, hvis
det ender som det plejer.

Fra : Knud Larsen

Dato : 30-09-07 09:59

Kim2000 wrote:
> [...]

> overfalde jer. Men det ender jo nok med at moddemostrationens formål
> er at overfalde politiet, hvis det ender som det plejer.

Jeg tror ikke på at Reza er muslim.

Der er jo længe til 6. september, men en demonstration kan aldrig blive "en
fornedrelse", - den kan naturligvis være en "hån", og religioner som selv
hele tiden er i gang med at forhåne andre mennesker, må naturligvis finde
sig i hån, og i latterliggørelse. Det manglede bare.

Og man kan hverken forbyde religion eller racisme.

Fra : Per Rønne

Dato : 30-09-07 12:06

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> Jeg tror ikke på at Reza er muslim.

Jeg har også på fornemmelsen, at han er en provokatør. Eller - en trold.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ivannof

Dato : 30-09-07 09:51

Ingen har ret til respekt.
Det er noget man skal fortjene.
Man respekterer dem der er værdige til det.
Du skal leve op til andre menneskers respekt.
Med andre ord er du nødt til at gøre noget, der kan vinde min respekt - og
så får du den.

Hilsen Ivan

Fra : Kim2000

Dato : 30-09-07 09:59

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Du skal leve op til andre menneskers respekt.
> Med andre ord er du nødt til at gøre noget, der kan vinde min respekt - og

Nu taler du om krav, det er sikkert for meget forlangt af Reza. Han skal
trodsalt bruge 11 måneder for at stable sin moddemostration på benene, når
han allerede nu begynder at kalde på den i betragtningen af den først er den
6. september. Jeg tror ikke du skal forvente så meget af gutten.

mvh
Kim

Fra : Ralph

Dato : 30-09-07 09:55

> [...]
> islam den 6. septemper, og den demonstration, som de har tænkt
> sig at afholde, den er en hån mod muslimer i danmark og en hån

Du er da ude i god tid, du må hellere sende en reminder igen om en 11
måneders tid.

--
Ralph

Fra : Knud Larsen

Dato : 30-09-07 10:02

Ralph wrote:
> "Reza" <godloving@hotmial.com> skrev i en meddelelse
>
> Du er da ude i god tid, du må hellere sende en reminder igen om en 11
> måneders tid.

Nej, det er nok Profetens kalender Reza bruger, det er kun os uvidende
fjolser som ikke ved det.

Derudover tvivler jeg meget stærkt på at manden er muslim.

Fra : Straight Talk

Dato : 30-09-07 10:43

On Sun, 30 Sep 2007 11:02:13 +0200, "Knud Larsen"
<mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

>Derudover tvivler jeg meget stærkt på at manden er muslim.

Reza udgiver sig for at være fra Hizb ut-Tahrir, så nej, Reza er ikke
muslim.

Fra : Knud Larsen

Dato : 30-09-07 10:50

Straight Talk wrote:

> Reza udgiver sig for at være fra Hizb ut-Tahrir, så nej, Reza er ikke
> muslim.

Hvorfor mener du det?

Derudover ER han måske alligevel muslim, han tør åbenbart godt møde en
debattør herfra, OG han er vist ikke den arketypiske provokatør, selv om
noget af hans skriveri har set sådan ud. HuTs standpunkter ER jo
provokatoriske i alle sammenhænge.

Fra : Straight Talk

Dato : 30-09-07 12:21

On Sun, 30 Sep 2007 11:49:35 +0200, "Knud Larsen"
<mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

>Hvorfor mener du det?

Jeg kender ingen ordentlige muslimer der sympatiserer med HuT.

Fra : Knud Larsen

Dato : 30-09-07 12:41

Straight Talk wrote:

> Jeg kender ingen ordentlige muslimer der sympatiserer med HuT.

Det kommer vel an på *hvad* i forhold til HuT. Selv om man ikke går ind for
at genindføre et kalifat, så er der jo mange ting som næsten alle muslimer
må gå ind for, da det er hentet direkte fra Profetens sædvane.

Der kommer da også normalt omkring 1000 til deres møder, og de har jo også
tilhængere andre steder end lige København, - og nogen kan være forhindrede
af forskellige grunde, eller slet ikke være til offentlige møder.

Så det kommer nok til at hænge på en definition af ordene "ordentlige
muslimer", - fx samarbejde Muslimsk Trossamfund jo med HuT, og de har
*deres* andel af tilhængere, - vist omkring 13% svjh.

Fra : Reza

Dato : 30-09-07 16:18

Straight Talk <b__nice@hotmail.com> wrote

>Jeg kender ingen ordentlige muslimer der sympatiserer med HuT.

du skulle tage dig sammen, din sekulariserede tyrker, og gid at
Allah swt må retlede dig, og du må forstå at de ord, som Profeten
sagde, de ord dem kan man ikke vige for, når man er muslimer, og
ønsker at leve så det sømmer sig for Allah swt.

Fra : Tim Petersen

Dato : 30-09-07 15:33

"Reza" <godloving@hotmial.com> wrote in message
> Straight Talk <b__nice@hotmail.com> wrote

> du skulle tage dig sammen, din sekulariserede tyrker, og gid at
> Allah swt må retlede dig, og du må forstå at de ord, som Profeten

Profeten over alle gedekneppere og pædofile.

> sagde, de ord dem kan man ikke vige for, når man er muslimer, og
> ønsker at leve så det sømmer sig for Allah swt.

Allah, den pædofile gris. Ingen gider høre dit messende humbug.

Det vil sige... ingen danskere. Rejs ned til dine gedehyrder i ørkenen. De
er syge og indoktrinerede nok til at lytte til alt dit lort.

Pis nu bare af.

Tim

Fra : Sten Schou

Dato : 30-09-07 19:33

"Reza" <godloving@hotmial.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> sagde, de ord dem kan man ikke vige for, når man er muslimer, og
> ønsker at leve så det sømmer sig for Allah swt.

Pssst: Min hund hedder Muhammed.

Hilsen Sten

Fra : @

Dato : 30-09-07 20:36

On Sun, 30 Sep 2007 20:32:43 +0200, "Sten Schou" <dot@dotdot.com>
wrote:

>"Reza" <godloving@hotmial.com> skrev i meddelelsen

>Pssst: Min hund hedder Muhammed.

!!!!!!!!!

dyrplager

du skulle hellere kalde det Sit

og så se hvor længe der vil gå før hunden bliver tosset i hovedet

plads Sit, plads Sit plads Sit osv.

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : @

Dato : 30-09-07 20:09

On Sun, 30 Sep 2007 11:21:05 GMT, Straight Talk <b__nice@hotmail.com>
wrote:

>Jeg kender ingen ordentlige muslimer der sympatiserer med HuT.

hvad er en ordentlig muslim??

Fra : Straight Talk

Dato : 30-09-07 10:15

On Sun, 30 Sep 2007 10:34:53 +0200 (CEST), Reza
<godloving@hotmial.com> wrote:

>den danske forening har tænkt sig at afholde en demonstration mod
>islam den 6. septemper,

Ja, der er jo god tid, så.

>og den demonstration, som de har tænkt
>sig at afholde, den er en hån mod muslimer i danmark og en hån
>mod alle muslimer i verden.

Nå.

>det er vor ret som muslimer at blive respekeret

Hvor står det?

>og det er vor ret som muslimer ikke at blive udsat for hån, og denne
>demonstration er en krigserklæring mod rettroende muslimer,

Så, så. Rolig nu. Lige nu er det vist dig der opfordrer til krig.

> [...]
>skulle ikke have lov at afholde demonstrationer, som den som
>racister vil afholde den 6. septemper mod islam.

Hvad har religion nu med racisme at gøre?

> [...]
>udsætte os for ved den demonstration den 6. septemper i århus, og
>at muslimer ikke acceptere, at racister håner islam og vores

indvandrer? - muslim? - Hvem henvender du dig egentlig til?

Fra : Pjensen73

Dato : 30-09-07 10:53

Den Sun, 30 Sep 2007 10:34:53 +0200 skrev Reza:

> [...]
> ved den demonstration den 6. septemper i århus, og at muslimer ikke
> acceptere, at racister håner islam og vores profet swt.

Kan man ikke lide lugten i bageriet, kan man jo bare pisse af.

Fra : N_B_DK

Dato : 30-09-07 10:55

> det er vor ret som muslimer at blive respekeret

NEJ, respekt er noget man skal gøre sig fortjent til, det er ikke noget man
har automatisk, og det gælder alle ligegyldigt af religion, farve osv.

> og det er vor ret som muslimer ikke at blive udsat for hån, og denne
> demonstration er en krigserklæring mod rettroende muslimer,

Sludder, hvis du mener det er en krigserklæring er du rablende gal

> og det er en provokation, som siger hey muslimer, kom her og slås
> for vi vil slås med jeg og vi vil tage jeres kvinder og døtre og
> vanære dem,

Og du kan roligt tilføje dybt paranoid til dit CV.

> [...]
> vestligt demokrati lader hånt om muslimers retigheder og hvordan
> vestligt demokrati ser gennem fingre med, at muslimer forhånes og

Hvilket stof er det du indtager ? det virker ret effektivt. (som
hallucinerende middel)

> racismen skulle forbydes på alle leder og kanter, og racister
> skulle ikke have lov at afholde demonstrationer, som den som
> racister vil afholde den 6. septemper mod islam.

Uha skal vi så forbyde Islam med det samme ?

> [...]
> udsætte os for ved den demonstration den 6. septemper i århus, og
> at muslimer ikke acceptere, at racister håner islam og vores

Ja du er da tidligt ude, der er dælme længe til den 6 september.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Tim Petersen

Dato : 30-09-07 13:01

> [...]
> islam den 6. septemper, og den demonstration, som de har tænkt
> sig at afholde, den er en hån mod muslimer i danmark og en hån

Skrid hjem med dig. Ingen danskere vil have dig.

Tim

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-07 13:17

> [...]

>islam den 6. septemper, og den demonstration, som de har tænkt
>sig at afholde, den er en hån mod muslimer i danmark og en hån

Er det en hån at fjolser har ytringsfrihed...???

>det er vor ret som muslimer at blive respekeret

NEJ.... Respekt er IKKE noget man har ret til/krav på...

>og det er vor
>ret som muslimer ikke at blive udsat for hån, og

NEJ.... Det er heller ikke en RET...

> [...]
>det er en provokation, som siger hey muslimer, kom her og slås
>for vi vil slås med jeg og vi vil tage jeres kvinder og døtre og

Jeg tror sgu ikke at de er interesserede i "jeres" kvinder....

> [...]
>vestligt demokrati lader hånt om muslimers retigheder og hvordan
>vestligt demokrati ser gennem fingre med, at muslimer forhånes og

Det er IKKE en menneskeret at være fri for hån....

>racismen skulle forbydes på alle leder og kanter,

Så skulle islam jo også forbydes....

>og racister
>skulle ikke have lov at afholde demonstrationer, som den som
>racister vil afholde den 6. septemper mod islam.

Du er altså IMOD ytringsfrihed...

> [...]
>udsætte os for ved den demonstration den 6. septemper i århus, og
>at muslimer ikke acceptere, at racister håner islam og vores

Det bliver i altså nødt til at finde jer i....

Uanset hvor tossede de er i DDF, så giver det ikke "jer" ret til at
nægte dem ytringsfrihed...

Som andre sikkert har sagt.... Hvis I ikke kan lide at være her, så
der der inger der tvinger jer til at blive...

Fra : N_B_DK

Dato : 30-09-07 16:02

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote in message

> Som andre sikkert har sagt.... Hvis I ikke kan lide at være her, så
> der der inger der tvinger jer til at blive...

Nej tværtimod, de er hjertens velkomne til at flytte herfra.

Fra : @

Dato : 30-09-07 19:58

On Sun, 30 Sep 2007 10:34:53 +0200 (CEST), Reza
<godloving@hotmial.com> wrote:

>den danske forening har tænkt sig at afholde en demonstration mod
>islam den 6. septemper

fint *initiv*

på tide at de muhamedanske verdensforbrydere får lidt modstand

>det er vor ret som muslimer at blive respekeret

for hvad????

jeres måde at behandle kvinder og homoseksuelle på måske?

eller jeres over 1300 års krig og terror mod alle ikke-muhamedanere?