Politi-kanonføde spildt på Nørrebro igen.
Fra : Bo Warming

Dato : 29-09-07 21:06

Politi-kanonføde spildt på Nørrebro igen.

De autonome er mere og mere som muslimbander, der tilkalder brandvæsen kun
for at angribe brandfolk - eller forhindrer brandslukning for at genere
brandofre og få sjov kamp mod brandfolk.

Ved folkets park på Nørrebro tilkaldte de autonome en hundepatrulje og
politiet vidste ikke, at man skal være i flertal på Nørrebro, så de fik
stjålet ting fra politibilen.

Hvorfor gider politiet ikke passe på - de kender da de unge? Hvor svært kan
det være at låse en politibil af?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-09-07 20:30

Bo Warming wrote:
> Ved folkets park på Nørrebro tilkaldte de autonome en hundepatrulje og
> politiet vidste ikke, at man skal være i flertal på Nørrebro, så de fik
> stjålet ting fra politibilen.

Du har ikke styr på dine facts.. de var ude til et indbrud, og det
var et indbrud..

I øvrigt kan du overhoved ikke vide hvem der overfaldt den vogn,
politiet ved det ikke engang.

> Hvorfor gider politiet ikke passe på - de kender da de unge? Hvor svært kan
> det være at låse en politibil af?

Det er vist svært at låse den så godt at man ikke kan låse den op
igen når vinduerne er gået i stykker... Det burde være logisk for
enhver.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 30-09-07 22:06

> Det er vist svært at låse den så godt at man ikke kan låse den op
> igen når vinduerne er gået i stykker... Det burde være logisk for
> enhver.

Jeg troede at glasset i en politibil var panserglas som ikke let kan slås i
stykker så man kan bryde ind i den parkerede bil.
Det er vist ikke så dyrt med sådant glas.
Det masseproduceres, ligesom de solide riot-uniformer.
Når der ikke passes ordentlig på betjentene, gøres de til kanonføde og man
forkæler kvarterets voldspsykopatiske unge, der nu fik alskens interessant
udstyr fra en politibil - Øv!

I USA bruges af politi pistoler der kender sin ejer og ikke kan affyres af
en anden person - også åbning af en bil, hvis panserglasvinduer er forceret,
må kunne gøres afhængig af kode, legemsudstråling eller lignende

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-10-07 07:50

Bo Warming wrote:
> Jeg troede at glasset i en politibil var panserglas som ikke let kan slås i
> stykker så man kan bryde ind i den parkerede bil.

Det ligner en helt almindelig forrude den der ligger smadret på de
fotos der er taget af køretøjet.

Hundepatruljer er jo ikke beregnet til at blive brugt i gadekampe,
så de er naturligvis ikke udstyret til det.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Ivannof

Dato : 01-10-07 08:17

> [...]
>
> Hundepatruljer er jo ikke beregnet til at blive brugt i gadekampe,
> så de er naturligvis ikke udstyret til det.

Skal politibiler nu opgraderes til panserglas bare fordi vi har fået sådan
en lille morderisk autonom gruppe. Hvis man kunne forestille sig at de
autonome blev straffet for hvad de faktisk HAR lavet, må der vel være en
10-20 år bag tremmer til hver.

--
Hilsen Ivan

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-10-07 08:36

Ivannof wrote:
> [...]
> en lille morderisk autonom gruppe. Hvis man kunne forestille sig at de
> autonome blev straffet for hvad de faktisk HAR lavet, må der vel være en

Jeg tror sådan set slet ikke det er autonome der har overfaldet den
hundepatrulje...

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 01-10-07 10:30

> Jeg tror sådan set slet ikke det er autonome der har overfaldet den
> hundepatrulje...

Nørrebroere ser al organiseret, ikkemuslimsk farlig voldskriminalitet som
AUTONOME og folk der på kort tiod kan bryde ind i og tømme en politibil for
udstyr, ligner meget ungdomshusmafiaen - men du har ret i at det behøver
ikke være HELT de samme forbrydere
De holder hånden over hinanden og har alle som mål at berige sig på
fællesskabets bekostning og politi er deres fjendebillede über alles og
giver dem sammenhold

Fra : Ole

Dato : 01-10-07 16:12

Hans Joergensen wrote:

> Jeg tror sådan set slet ikke det er autonome der har overfaldet den
> hundepatrulje...
>
> // Hans

Naajjj, de var tilskuere

Ole M

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-10-07 16:30

Ole wrote:
> Naajjj, de var tilskuere

Det tror jeg nu næppe, der skete overhoved ikke noget i det område
(eller i Folkets Hus) i fredags om natten..

Nu er det ikke ligefrem det mest spændende sted i verden at hænge ud
ude på gaden på en regnfyldt nat.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69