Günter Wallraff
Fra : Knud Larsen

Dato : 29-09-07 15:12

Får naturligvis dødstrusler fra islamister, - det er jo snart et hæderstegn
for alle kendte "progressive", at de naturligvis skal leve med livvagter.

Her er en bid om en af muhammed-tegnerne, - fra Weekendavisen i denne uge:

"Lars Refn:

Inden sagen rigtig tog fart, havde jeg lavet en aftale med FOF i Gentofte om
et foredrag. Og det ville jeg bestemt fortsat gerne holde, efter at balladen
brød ud. Men FOF kontaktede mig og sagde, at de syntes, det var bedst at
aflyse foredraget af sikkerhedsgrunde, men bad mig aflyse det. De ønskede
ikke selv stå som dem, der aflyste foredraget. Det var lidt mærkeligt, men
viser, at Fassbinder havde ret, da han sagde: Angst æder sjæle op"

Hvad skal det ende med?

Fra : Per Rønne

Dato : 29-09-07 16:06

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> [...]
> ikke selv stå som dem, der aflyste foredraget. Det var lidt mærkeligt, men
> viser, at Fassbinder havde ret, da han sagde: Angst æder sjæle op"

Hvad endte denne så med? Hvem aflyste?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 29-09-07 16:28

"Per Rønne" wrote:

> Hvad endte denne så med? Hvem aflyste?

Det gjorde han vel, for *han* er jo et ordentligt menneske.

Utrolig med alle de "kunstnere" som HAR lagt sig ned, - som også den svenske
*hundekunstner* siger, de har fraskrevet sig kunstens muligheder, og er nu
bare blevet til hule moralister næsten hele bundtet.

Og nogle mega-hykler som Flemming Jensen, som ikke vil lave sjov med
terrorister, da de jo er "svage" mennesker.

Fra : Notion

Dato : 29-09-07 19:41

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Og nogle mega-hykler som Flemming Jensen, som ikke vil lave sjov med
> terrorister, da de jo er "svage" mennesker.

Du må da lige linke til siden, da der står meget mere end lige det du
fremkom med.
http://www.weekendavisen.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070928/BOGER/109280091

Fra : Knud Larsen

Dato : 29-09-07 23:20

Notion wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Du må da lige linke til siden, da der står meget mere end lige det du
> [...]

Ja, udmærket, og det forstærker jo billedet af folk som lægger sig ned og
som nægter at forsvare vores hårdt tilkæmpede religions- og ytringsfrihed.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-09-07 18:18

> [...]
> ønskede ikke selv stå som dem, der aflyste foredraget. Det var lidt
> mærkeligt, men viser, at Fassbinder havde ret, da han sagde: Angst æder

Heinrich Heine skrev ANGST ÆDER SJÆLE og

Glistrup citerer det danske ordsprog "Den der dør af skræk, skal begraves i
en rendesten" og Kierkegård og Pascal ser angst som skabt af kedsomhed

Günther Wallraff klædte sig ud som muslim og afslørede racisme, og blev
siden fejloversat af muslimerne og misbrugt af dem.