Hvem er denne politiker ?
Fra : N_B_DK

Dato : 28-09-07 19:43

Hvem er denne person ?
http://rapidshare.com/files/58909608/eurodeputowany.mpg (han er ihvertfald
dygtig ud fra videoen at dømme)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.
http://www.youtube.com/watch?v=qORF1V-a8Ng&mode=related&search=

Fra : Peter Heide

Dato : 29-09-07 00:42

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:46fd4bbf$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...

> Hvem er denne person ?
> http://rapidshare.com/files/58909608/eurodeputowany.mpg (han er ihvertfald
> dygtig ud fra videoen at dømme)

Ingen ide . Men han kan godt ligne een der været udsat for
en overbeskyttende medieliderlig mor der vil sende en tandlæge
3 år bag tremmer.

Han er virkelig slem. Men sådan er det vel når man sidder nede
i EU og tjener alt for mange penge ved at lave ingenting.

Fra : N_B_DK

Dato : 29-09-07 00:52

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message

> [...]
>
> Han er virkelig slem. Men sådan er det vel når man sidder nede
> i EU og tjener alt for mange penge ved at lave ingenting.

LOL den mail jeg fik videoen i, skriver faktisk at det er en EU politiker
til 7000 euro om måneden...