Nu bliver De Radikale rigtigt kede af det ~
Fra : Jesper

Dato : 28-09-07 14:56

24 års reglen får indvandrere til at uddanne sig:

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2007/09/27/172448.htm
--
Jesper
- Man skal ikke sparke til et flyselskab hvis fly ligger ned

Fra : Bertel Brander

Dato : 28-09-07 18:51

Jesper skrev:
> 24 års reglen får indvandrere til at uddanne sig:
>

> http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2007/09/27/172448.htm

Mig bekendt er de radikale ikke modstandere af
uddannelse, så hvorfor skulle de være kede af
at der er flere der uddanner sig?

Fra : Jesper

Dato : 28-09-07 18:59

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote:

> Mig bekendt er de radikale ikke modstandere af
> uddannelse, så hvorfor skulle de være kede af
> at der er flere der uddanner sig?

Nu ryger deres argumenter for at afskaffe 24 års reglen.

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-09-07 20:23

> Nu ryger deres argumenter for at afskaffe 24 års reglen.

Deres argument er, at 24års-reglen forhindrer indvandrere i at uddanne sig?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jesper

Dato : 28-09-07 20:31

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> Deres argument er, at 24års-reglen forhindrer indvandrere i at uddanne sig?

Deres argument er bl.a. at 24 års reglen hindre integration. Da
uddannelse fremmer integration, så duer det argument i hvertfald ikke.

Fra : N_B_DK

Dato : 28-09-07 22:33

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Deres argument er bl.a. at 24 års reglen hindre integration.

Nu er de jo også bindegale, så det undrer vel ikke ret mange de har den
mening.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Bertel Brander

Dato : 28-09-07 22:37

Jesper skrev:

> Deres argument er bl.a. at 24 års reglen hindre integration. Da
> uddannelse fremmer integration, så duer det argument i hvertfald ikke.

Jeg kender ikke de radikalses baggrund for at være imod
24 års reglen, men den almindelige grund til at være imod
reglen er at det er urimeligt at forlange at nogen skal være
over 24 for at blive gift mens andre ikke skal.

Det har intet med gøre med at 24 års reglen hindrer integration,
det ligner mere et argument der er opfundet af en højreekstremist.

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-09-07 22:40

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> reglen er at det er urimeligt at forlange at nogen skal være
> over 24 for at blive gift mens andre ikke skal.

Ja, hvis reglen forhindrede 24-årige i at blive gift, ville jeg også være
imod loven, men sådan er den jo så heldigvis ikke indrettet. Enhver på 18+
år kan i dette land gifte sig uden at skulle spørge nogen om lov.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-09-07 22:37

> Deres argument er bl.a. at 24 års reglen hindre integration.

Det lyder lidt underligt. Har du et link, der kan give yderligere
information om dette?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim2000

Dato : 28-09-07 18:56

> 24 års reglen får indvandrere til at uddanne sig:
>

> http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2007/09/27/172448.htm

Det er da dejligt, men til trods for disse positive ting kan jeg så forstå
at indvandrerforeninger ønsker reglen afskaffet, de må jo være nervøse for
at for mange bliver for danske.

mvh
Kim