Dagens "udstillilng"
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 28-09-07 14:03

http://www.dr.dk/NETTV/Update/2007/09/28/20070928125828.htm

Jøsses kineser hvor der hales i land.

Peter

Fra : Kim2000

Dato : 28-09-07 14:11

"Peter K. Nielsen" <glemdet@no.domain> skrev i en meddelelse
news:46fcfb74$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
> http://www.dr.dk/NETTV/Update/2007/09/28/20070928125828.htm
>
> Jøsses kineser hvor der hales i land.

Frevert: Jeg brød mig ikke rigtig om tonen i De Ny Demokrater

Gerstrøm: Men du har jo godkendt hvert et ord på hjemmesiden

Frevert: Og hvad så?

Jamen jøsses dog?

Ugen før ville hun stramme asylpolitiken, i dag vil hun stemme CDs politik,
som er slække asylpolitiken.

"Min meninger er ikke så vigtig" - ØHHH HVAD??? Er det ikke lige præcis det
allervigtigste for en politiker.

Og så vil hun iøvrigt ikke stå til regnskab for hvad hun sagde i sidste uge,
for det er jo ligegyldigt nu...

Jamen herre til hest, levebrødspolitiker af værste skuffe.

En politiker uden holdninger, uden meninger, uden troværdighed.

Hvis nogen skulle være det mindste i tvivl om CD er død, så kan man da ikke
være det efter de har begået politisk selvmord.

mvh
Kim

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 28-09-07 15:29

Følgende er skrevet af Kim2000:
> [...]
>
> Hvis nogen skulle være det mindste i tvivl om CD er død, så kan man da ikke
> være det efter de har begået politisk selvmord.

Det er næsten lige så morsomt som hættemågen i EL, som også var et
skud, med en Bazooka, i foden.
Kai

Fra : ben9

Dato : 28-09-07 16:07

Kim2000 wrote:
> [...]
>
> Hvis nogen skulle være det mindste i tvivl om CD er død, så kan man da ikke
> være det efter de har begået politisk selvmord.

nøhhh - det er glædeligt at se den side af folketingssalen fjumre rundt
o deres eget latterlige cirkus - det her var så klovnenummeret

af børn, fulde folk pg frevert skal man høre sandheden

helt til grin alle som en

Fra : Knud Larsen

Dato : 29-09-07 12:05

Kim2000 wrote:
> "Peter K. Nielsen" <glemdet@no.domain> skrev i en meddelelse

> Jamen herre til hest, levebrødspolitiker af værste skuffe.

Hun må være den mest gennemført ærlige politiker i Folketinget, 100% for sig
selv.

Mon ikke CD tager navneforandring til "Centrum Freverterne" eller "Dansk
Frevertparti"