"Fire danske bliver udsat for tortur"
Fra : Bo Warming

Dato : 27-09-07 04:49

"Fire danske bliver udsat for tortur"

teoretiserer Information med fed skrift 27.9 men de er udanske. De har fået
opholdstilladelse i Danmark, og udlever deres helligkrig-voldspykopati og
går ind i løvens torturhule i deres hjemland . Dem om det, Det giver ikke os
kernedanske nogen forpligtigelser

I fire år spildte jeg skattepenge som Danidaudsendt ulands-"ekspert" i
Afghanistan og Zambia, og passede på ikke at tirre lokale og få brug for
konsulatet - "Vær venlig" sagde min mor, men det er ikke dagsordenen for de
såkaldt danske fanger i Libanon.

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N.

Fra : El Trabajador

Dato : 27-09-07 06:47

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i news:M8GKi.3$nK5.0@news.get2net.dk...

--
El Trabajador

Fra : Neuman

Dato : 27-09-07 12:07

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i news:M8GKi.3$nK5.0@news.get2net.dk...

> Fire "danske" bliver udsat for tortur.
> --
Jo nogle tror åbenbart at hvis man opdrætter en ko i en hestestald så bliver
det til en hest.