Hold et anstændigt nivaue, og skriv
Fra : Peder·L·ACAB

Dato : 24-09-07 21:17

Hvorfor er der så megen mudderkastning og under lavmålet for
voksnemennesker idioti og intolerance her på dkpolitk usenet?

Er her ikke voksne og modne mennesker, eller er alle små babybørn
, som skal have bleen skiftet af mor,

Tag jer dog samen, I er for barnlige at høre på. Og jer er
sikker på, at i aldirg har prøvet at kysse en pige eller drikke
en øl, for I opfører jer jo som nogle små pattebørn.

De fleste højrefløjser er jo underydere, som os, som betaler
topskat blot lader dem leve på vores underhold og nåde. Hvis en
ny hitler kpom til magten, så ville de selvasmme, som stemmer på
hitler blive de første, som skulle blive offer for det
socialdarwinistiske holocaust.

--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,

Fra : N_B_DK

Dato : 24-09-07 19:42

"Peder·L·ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote in message
> Hvorfor er der så megen mudderkastning og under lavmålet for
> voksnemennesker idioti og intolerance her på dkpolitk usenet?

ja hvorfor gør i tosser på venstrefløjen det ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 24-09-07 19:54

On Mon, 24 Sep 2007 20:41:58 +0200, N_B_DK wrote:

> "Peder·L·ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote in message
>
> ja hvorfor gør i tosser på venstrefløjen det ?

Han er ikke på venstrefløjen, han er en TROLL

--
MVH
Bruno

Fra : ben9

Dato : 24-09-07 20:05

Peder·L·ACAB wrote:
> Hvorfor er der så megen mudderkastning og under lavmålet for
> voksnemennesker idioti og intolerance her på dkpolitk usenet?

det er bare nogle af net-junkierne der bliver helt berusede når stoffet
er særligt virksomt....

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 24-09-07 20:43

"ben9" skrev i en meddelelse

> det er bare nogle af net-junkierne der bliver helt >berusede når stoffet
> er særligt virksomt....

Hvad nu Benny ?
Skal du lige se om du kan få gryden i kog igen.
Dine infantile indlæg i Wilstrup/Pernille sagen var da ellers ganske
fyldestgørende til en kort beskrivelse af dig, torskedum.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : ben9

Dato : 24-09-07 21:05

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Hvad nu Benny ?
> Skal du lige se om du kan få gryden i kog igen.

ja du kender tydeligvis følelsen.

Fra : Tony

Dato : 24-09-07 23:01

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:46f81359$0$15882$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hvad nu Benny ?
> Skal du lige se om du kan få gryden i kog igen.
> Dine infantile indlæg i Wilstrup/Pernille sagen var da ellers ganske
> fyldestgørende til en kort beskrivelse af dig, torskedum.

Osse i den grad,- ikke engang Bæs egen mor ka' li' ham.

Tony

Fra : ben9

Dato : 25-09-07 07:23

Tony wrote:
> [...]
> meddelelse news:46f81359$0$15882$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Osse i den grad,- ikke engang Bæs egen mor ka' li' ham.

hvad så Tony Turettes - får du sagt nogle sjofelheder for tiden

husk tuschen når du skal ned på det offentlige toilet og tegne tissemænd

Fra : Peder·L·ACAB

Dato : 25-09-07 13:02

ben9 <dont.filter@me> skrev

>husk tuschen når du skal ned på det offentlige toilet og tegne tissemænd

God observation. Jeg tror også Tony er meget aktiv på
datingsider, og at han skriver lødne beskeder til ungpiger, som
så frastødes af dem.

Fra : ben9

Dato : 25-09-07 13:25

Peder·L·ACAB wrote:
> ben9 <dont.filter@me> skrev

> God observation. Jeg tror også Tony er meget aktiv på
> datingsider, og at han skriver lødne beskeder til ungpiger, som
> så frastødes af dem.

kender du udtrykket: pik og pral

hvad man ikke har i bukserne kan man så i stedet ha i munden.....

Fra : Peder·L·ACAB

Dato : 25-09-07 16:48

ben9 <dont.filter@me> skrev

>kender du udtrykket: pik og pral

>hvad man ikke har i bukserne kan man så i stedet ha i munden.....

Kan man ikke have een både i munden og een i buskerne? *sf*

Fra : ben9

Dato : 25-09-07 16:52

Peder·L·ACAB wrote:
> ben9 <dont.filter@me> skrev

> Kan man ikke have een både i munden og een i buskerne? *sf*

hehe - jo vist man er til den slags så er det sikkert ganske fornøjeligt!

ka hænde at tonys vrede og sjofle udgydelser kommer af at hans seksuelle
observans er ham inderligt imod. det er sikkert træls. og så skal man jo
for syv sytten bevise det modsatte - både overfor andre, men især
overfor sig selv.

Fra : Peder

Dato : 25-09-07 20:54

ben9 <dont.filter@me> skrev

> [...]

>observans er ham inderligt imod. det er sikkert træls. og så skal man jo
>for syv sytten bevise det modsatte - både overfor andre, men især

Det kaldes også projektion, og det observeres sådan, at når nogle
gør noget, så har de faktisk et diamentralt modsat seksuelt
ønske. Hvis jeg havde en højreorienteret i terapi, så ville jeg
starte med blid massage for at blødgøre nogle ubevidste
spændinger, og derefter ville jeg fortsætte med taotantrisk
massage. Spørgsmålet er bare, om højrefløjserne er villige til at
åbne op overfor andre og åbne op til deres egne fortrængte
seksuelle energier.

Fra : ben9

Dato : 25-09-07 20:09

Peder wrote:

> Hvis jeg havde en højreorienteret i terapi,

ja - det er da vist kun adfærdsmodifikation der ville virker i de
værste tilfælde.

Fra : Tony

Dato : 26-09-07 19:03

"ben9" <dont.filter@me> skrev i en meddelelse

> hehe - jo vist man er til den slags så er det sikkert ganske fornøjeligt!

Det ville være rart, at I to bøsseka'le fandt en anden gruppe at chatte i .

Jeg tror ikke der er mange her i dk.politik, som er interesseret i Jeres
fælles seksuelle lyster.

Tony

Fra : ben9

Dato : 26-09-07 20:15

Tony wrote:
> [...]
>
> Jeg tror ikke der er mange her i dk.politik, som er interesseret i Jeres

så put os i dit filter

eller fortsæt med at være misundelig

jeg er i øvrigt ikke bøsse og langt mindre homofob - ka du prale af det

ka du prale af noget

Fra : Tony

Dato : 26-09-07 20:57

> så put os i dit filter

filter er kun for tabere

> eller fortsæt med at være misundelig

Heheh, næh BÆ, Peder får du helt for dig selv, hvis han da kan nøjes med
dig.
Du ved, han er mere til en stor maskulin neger, så det tror jeg, du får
svært ved at leve op til.

Men pøj pøj BÆ.

> jeg er i øvrigt ikke bøsse

Dit skriv med Peder tyder ellers på det.

Så spring da ud af skabet BÆ, det er ingen skam at være bøsse.

Tony

Fra : Pjensen73

Dato : 24-09-07 23:18

Den Mon, 24 Sep 2007 20:17:01 +0200 skrev Peder·L·ACAB:

> Hvorfor er der så megen mudderkastning og under lavmålet for
> voksnemennesker idioti og intolerance her på dkpolitk usenet?

Skal jeg finde eksempler på dine mudderkastninger?

Fra : Peder·L·ACAB

Dato : 25-09-07 16:48

Pjensen73 <pjensen73@fjerndettegmail.com> skrev

>Skal jeg finde eksempler på dine mudderkastninger?

Det kan ndu ikkke, for det findes ikke.

Fra : Pjensen73

Dato : 25-09-07 19:09

Den Tue, 25 Sep 2007 15:48:13 +0200 skrev Peder·L·ACAB:

> Pjensen73 <pjensen73@fjerndettegmail.com> skrev

> Det kan ndu ikkke, for det findes ikke.

Her er nogle eksempler på dit mudderkastning.

Det er jo forfanden ikke det samme som at gå ind for voldelige
overfald..... !!!!!! IDIOTTTTTTTTTT ::::(((((((((

Hold kæft mand, kan du ikke selv se det selvmodsigende i DEN
påstand, IDIOT!!!!!!!!

Nej, det er snarere din for tidligt sammenvoksede hjerneskal.

Du fatter intet, idiot. Du spiser din egen afføring og har en
stor agurk proppet op i røven, og du spiser agurken HAHAHAHAH

HA, nej da. Er du dum?

Du er fra landet i Jylland, og der er alle racister, og de burde
ikke have stemmeret.

Skal jeg finde flere eksempler?