Vi vil også gerne have en undskyldning
Fra : Pjensen73

Dato : 23-09-07 23:03

At kalde Arne Wilstrup for pædofil, kan få alvorlige konsekvenser for
ham, bl.a. med hensyn til hans arbejde som skolelærer.
Det har Pernille også fundet ud af, og har derfor også givet Arne
Wilstrup en undskyldning.

Og andre er kommet med trussel om, at møde op på Wilstrups bopæl for at
demonstrer mod ham og jeg ved ikke hvad.

En anden ting som jeg syntes at vi, og også Arne Wilstrup, lige skulle
tænke over er, at det sandelig også kan få konsekvenser for de folk, der
bliver beskyldt for at være nazister.
Bl.a. har Arne Wilstrup kaldt både mig og mange andre for nazister, og
konsekvensen kan blive, at nogle fra den yderste venstrefløj, eller
indvandrer møder op på ens bopæl eller arbejdsplads og overfalder os,
eller det der er værre.

Det ville klæde Arne Wilstrup, hvis han ville sige undskyld til alle os
han har kaldt for nazister.

Fra : William 'Billy-Boy' ~

Dato : 23-09-07 23:12

On 23 Sep 2007 22:03:05 GMT, Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com>
wrote:

>Det ville klæde Arne Wilstrup, hvis han ville sige undskyld til alle os
>han har kaldt for nazister.

Og jeg ville gerne vinde 20.000.000 kr i lotto, gæt hvem af os der først
får sit ønske opfyldt.

--
Don't mess with left-wing activists.....

.....it's not nice to pick on retards!

Fra : ben9

Dato : 23-09-07 23:20

William 'Billy-Boy' Boysen wrote:

> Og jeg ville gerne vinde 20.000.000 kr i lotto, gæt hvem af os der først
> får sit ønske opfyldt.

det gør pjensen

han ønsker nemlig at holde gryden i kog!

Fra : ben9

Dato : 23-09-07 23:15

Pjensen73 wrote:
> [...]
> eller det der er værre.
>
> Det ville klæde Arne Wilstrup, hvis han ville sige undskyld til alle os

LOL - "moar jeg vil osse ha"

usenet er virklig et studie i gale psykopater

Fra : JBH

Dato : 24-09-07 00:21

"ben9" <dont.filter@me> skrev i en meddelelse

> LOL - "moar jeg vil osse ha"
>
> usenet er virklig et studie i gale psykopater

Ja, men man kan heldigvis smide dem i filteret.

Fra : ben9

Dato : 24-09-07 07:18

JBH wrote:
> "ben9" <dont.filter@me> skrev i en meddelelse

> Ja, men man kan heldigvis smide dem i filteret.

jomen så er de ikke et studie længere....

Fra : Wilstrup

Dato : 23-09-07 23:18

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
meddelelsen news:46f6e299$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> overfalder os,
> eller det der er værre.
>
> Det ville klæde Arne Wilstrup, hvis han ville sige undskyld

Når jeg bliver kaldt for stalinist så ser jeg ingen problemer
i at kalde folk for nazister.

Når jeg gør dette skyldes det også at de pågældende giver
udtryk for nazistiske tanker -som fx at ville slå alle
muslimer ihjel o.lign.

Det vil jeg ikke undskylde for.

Så er der den med konsekvensen på arbejdspladsen. Det er en
lam undskyldning. Forskellen er nemlig her, at jeg aldrig har
skrevet noget om folks arbejdspladser, aldrig har
offentliggjort deres adresser, aldrig har truet med at møde op
på folks arbejdspladser o.lign.

Når folk altså skriver her, er de rimelig anonyme -du skriver
fx Pjensen73, og det siger jo ikke ret meget, hvorimod jeg
ikke alene skriver hvad jeg hedder, men også hvilklet job jeg
har.

Desuden er det langt alvorligere at blive kaldt for pædofil
end for nazist. Man må gerne være nazist her i landet - det
får ikke nogen som helst konsekvenser for ens arbejde på værre
måde end at ens arbejdsplads får kendskab til at man er
kommunist.

Til gengæld betyder en anklage om pædofili at man i værste
fald bliver suspenderet, og hvis man bliver sigtet "for en
sikkerheds skyld" er man ikke uskyldig til det modsatte er
bevist; næ, der går meddelelse til arbejdsgiveren om hvad man
er sigtet for, hvorefter man pr. automatik bliver
suspenderet - af hensyn til børnene, som man nu siger - og
selvom man bliver pure frikendt, så er man alligevel i
offentlighedens øjne skyldig, for der går sjældent røg af en
brand- etc. - og ens chance for at komme tilbage på
arbejdspladsen er altså lig med nul.

Man vil så undskylde det med at man allerede ved mistanken har
forårsaget at man er blevet sigtet for en alvorlig
forbrydelse, og det indebærer så at man af "hensyn til en
selv" og "til børnene og forældrene" ikke kan komme tilbage
til arbejdspladsen.

Det har altså langt videre perspektiver end det forhold at man
"blot" bliver kaldt for nazist.

Jeg kalder fx aldrig folk for voldtægtsforbrydere, som ville
være en nærmest pendant til at være pædofil.

Det er ikke forbudt her i landet at være pædofil, men forbudt
at udøve det. Jeg er ikke pædofil og slet ikke stalinist, men
selvom at jeg bliver kaldt for stalinist,
folkemordsforherliger, folkemordsbenægter etc., så har det
ikke så stor konsekvens som det kan have i forhold til at
blive udlagt som en der forulemper børn seksuelt. Det er langt
alvorligere.

Så nej, ingen undskyldning herfra- jeg har blot givet svar på
tiltale, som jeg altid vil gøre.

Jeg er hverken stalinist eller folkemordsforherliger eller
andre grimme ting, og slet ikke pædofil - men jeg kan sagtens
leve med at blive kaldt de to første ting.

Så når du pjensen73 bliver kaldt for nazist, eller fascist, så
skyldes det at dine holdninger afslører dig og fordi du kalder
mig for stalinist og folkemordsforherliger.

Hvis du ikke kan se den forskel,så er du dummere end jeg
troede.

Fra : Mendoza

Dato : 24-09-07 13:34

Wilstrup wrote:
> [...]
>
> Når jeg gør dette skyldes det også at de pågældende giver
> udtryk for nazistiske tanker -som fx at ville slå alle

Nazisterne ville ikke slå alle muslimerne ihjel

Fra : Wilstrup

Dato : 24-09-07 14:15

"Mendoza" <mendoza@nospam.dk> skrev i meddelelsen

> Nazisterne ville ikke slå alle muslimerne ihjel

Du er ikke i stand til at abstrahere? erstat muslimer med
jøder - men det fattede du måske ikke parallellerne til?

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 24-09-07 19:02

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Mendoza" <mendoza@nospam.dk> skrev i meddelelsen

> Du er ikke i stand til at abstrahere? erstat muslimer med jøder - men det
> fattede du måske ikke parallellerne til?

Dèn er nu altså temmelig tynd og søgt, ISÆR da når man ser på selvsamme
muslimers helt åbenlyst ultrahadske og endda blodigt praktiserede militante
antisemitisme, der på ingen måde synes at lader Hitler & Co. - der endda på
de kanter ligefrem dyrkes som forbilledlige helte qua Holocaust! - det
mindste tilbage:

http://www.youtube.com/results?search_query=islamic+antisemitism

Jeg har desværre flere gange snakket med ellers ganske moderate (om end da
ikke ligefrem totalt ikke-praktiserende!) herboende muslimer, som da nok
umiddelbart virker både høflige og elskværdige og i det hele taget
almindeligt vestligt civiliserede, LIGE INDTIL talen falder på jøder, for så
slår disse personer altså ganske uvilkårligt over i antisemitiske
konspirationsteorier, der hurtigt får "Zions Vises Protokoller" til at ligne
noget fra et Anders And-blad og "Mein Kampf" til at ligne en Jumbobog...

Desværre bliver man altså så meget desto mere derfor nødt til at tage det
blodigt seriøst, når ham den psykotiske lille Iznogood-klon (for lige at
blive ved tegneserierne!) nede i Teheran tydeligvis har våde drømme om
kernevåben og åbent voldsfantaserer om apokalyptiske atomare angrebskrige
mod Israel: Ligeledes er det heller ikke ligefrem en synderlig appetitlig
tanke at det på nogen måde skulle lykkes pakistanske Al Qaeda-tilhængere -
som der desværre er RIGTIGT mange af i egnene op mod Afghanistan! - at
vælte Musharraf og således få kløerne i landets a-våben, for så har vi altså
de facto en flok sindssyge religiøse dødskultsfanatikere med BÅDE explicitte
intentioner om OG ikke mindst /praktiske midler/ til at "kickstarte
Ragnarok" i sindsformørket blind religiøs tro på groteske forestillinger om
en hinsidig Paradis-tilværelse for helligkrigere og andre perverst
postulerede "martyrer"...

Anders Peter Johnsen

Fra : Poul Nielsen

Dato : 24-09-07 07:22

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og andre er kommet med trussel om, at møde op på Wilstrups bopæl for at
> demonstrer mod ham og jeg ved ikke hvad.

Ja Arne har blandt andet forfulgt undertegnet og kaldt mig for kriminel og
voldsforbryder hvilket er meget alvorligt når man prøver at leve som
psykoterapeut hvilket er svært nok i forvejen, men at denne stalinist
forsøger at ødelægge mit ry er helt utilgiveligt. Jeg bare ikke hvad jeg
skal gøre for at stoppe ham. Men jeg vil også gerne ha en undskyldning. Da
jeg føler mig som offer for Arnes intriger.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 24-09-07 08:31

"Poul Nielsen" <anono@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skal gøre for at stoppe ham. Men jeg vil også gerne ha en undskyldning. Da
> jeg føler mig som offer for Arnes intriger.

Jeg havde forventet af fjolset Wilstrup i sin store dumhed vil fremkomme med
en stævning mod Pernille, der fremture mod hans pædofile tendenser.
Glæden er kort her i livet.

Så kan det ikke undre at han har fået kniven. Wilstrup

Fra : Wilstrup

Dato : 24-09-07 14:14

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i
meddelelsen

P.N. får ingen undskyldning -en bindegal person der nedsætter
sig som psykoterapeut, noget enhver kan kalde sig, og som i
øvrigt selv har skrevet at han måtte en tur i brummen for
værtshusvold, og som i øvrigt truede med at tage sine
"klienter" og møde op foran min bopæl for at genere mig mest
muligt -ja, hvem vil dog tage en sådan såkaldt psykoterapeut
alvorligt. En psykoterapeut der ikke har styr på sig selv, men
som dog alligevel tager syge i kur - det er vist lige noge man
bør tænke en smule over.

> Jeg havde forventet af fjolset Wilstrup i sin store dumhed
> vil fremkomme med en stævning mod Pernille, der fremture mod
> hans pædofile tendenser.
> Glæden er kort her i livet.

Jeg render ikke rundt med stævninger i tide og utide blot for
at tilfredsstille fjolser som dig.

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-09-07 15:15

DEN PÆDOFILE "Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Jeg render ikke rundt med stævninger i tide og utide blot for
> at tilfredsstille fjolser som dig.

Nej. Du nøjes med at true med dem i tide og utide, men stikker så
efterfølgende halen mellem benene, som den usle kæltring, du er.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 24-09-07 17:13

> [...]
> tænke en smule over.

> Jeg render ikke rundt med stævninger i tide og utide blot for at

Du er ikke i besiddelse af evnerne til at tilfredsstille mig på nogle som
helst måder.
Du er det som på gammel dansk er en sølle folkeskolelære, uden fornøden
teknisk indsigt i de meste banale dagligdages problemer.
Jeg er ikke meget for at gentage mig selv, du er et fjols med pædofile
tendenser.

Så kan det ikke undre at han har fået kniven. Wilstrup.

Fra : ben9

Dato : 24-09-07 19:25

Kurt H. Nedergaard wrote som svar til ahw:

> Du er ikke i besiddelse af evnerne til at tilfredsstille mig på nogle som
> helst måder.

næh sikkert ikke, og gamle sure mænd er ofte sure fordi deres koner ikke
er i stand til at tilfredsstille dem på nogen som helst måde

LOL - tag en spiller - det hjælper

Fra : ben9

Dato : 24-09-07 18:57

Wilstrup wrote:
> [...]
> bør tænke en smule over.
>
> Jeg render ikke rundt med stævninger i tide og utide blot for

lige i den her sag vedr. pernille, skal du da så lige ha en kado fra mig
fordi du accepterede en undskyldning

og i øvrigt er der forskel på at blive kaldt nazist og pædofil - især
når det er gadens parlament (krybdyrhjernerne) der taler/hyler

Fra : Wilstrup

Dato : 24-09-07 20:45

"ben9" <dont.filter@me> skrev i meddelelsen
> fordi du accepterede en undskyldning

tak!

> og i øvrigt er der forskel på at blive kaldt nazist og
> pædofil - især når det er gadens parlament
> (krybdyrhjernerne) der taler/hyler

præcis.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 24-09-07 21:57

> [...]
> psykoterapeut, noget enhver kan kalde sig, og som i øvrigt selv har
> skrevet at han måtte en tur i brummen for værtshusvold,

Arne er fyldt med løgn!! jeg har aldrig siddet i fængsel. Og her sidder Arne
Wildstrup og sviner mig til, jeg vil ha en undskyldning.

Fra : ben9

Dato : 24-09-07 09:40

Poul Nielsen wrote:

> [...]
> psykoterapeut hvilket er svært nok i forvejen, men at denne stalinist
> forsøger at ødelægge mit ry er helt utilgiveligt. Jeg bare ikke hvad jeg

Enkelt og ligetil:

slukke din computer
holde kaje
holde dig langt væk fra usenet

lade være med at være så dum at du oplyser navn og adresse i selskab med
den flok psykiopater der huserer i cyberspace.

men du er måske net-junkie som de fleste på de her kanter?

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-09-07 10:55

> [...]

> tænke over er, at det sandelig også kan få konsekvenser for de folk,
> der bliver beskyldt for at være nazister.

Jatak. Det kan have kæmpe konsekvenser, hvis en arbejdsgiver får mistanke
om, at en medarbejder er nazist. Det vil typisk medføre en fyring uden
mulighed for at forsvare sig. En pædofilianklage medfører trods alt, at det
bliver sat en undersøgelse i gang, hvis nogen tager den alvorligt.

> [...]
> konsekvensen kan blive, at nogle fra den yderste venstrefløj, eller
> indvandrer møder op på ens bopæl eller arbejdsplads og overfalder os,

Ja. Udover, hvad an nazistanklage kan betyde mht. ens faglige liv, kan det
have voldsomme konsekvenser for ens privatliv, hvor man risikerer liv og
helbred ikke bare for sig selv, men for sin totalt sagesløse familie.

En nazi-anklage er noget nær det mest ondskabsfulde, jeg kan forestille mig,
man kan bruge mod en debatmodstander. At kalde svinet Wilstrup for pædofil
er i denne sammenhæng ikke et hak værre.

> Det ville klæde Arne Wilstrup, hvis han ville sige undskyld til alle
> os han har kaldt for nazister.

Gu' skal han ej sige undskyld. Han skal bare smage sin egen medicin.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peder·L·ACAB

Dato : 24-09-07 17:24

Der er nogen, som har sagt, at de ville tæske/torturere mig blot
for min seksuelle orientering. Dette kunne de nemt blive straffet
for, såfremt jeg ikke var så nådig og overbærende. Men sådan er
det for mange nytænkere, som feks HC andersen og hans "andegård",
han var desuden også pædofil.

--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,

Fra : Pjensen73

Dato : 24-09-07 15:36

Den Mon, 24 Sep 2007 00:17:49 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i meddelelsen

> Når jeg bliver kaldt for stalinist så ser jeg ingen problemer i at kalde
> folk for nazister.

Det er mere "legalt" at være stalinist end nazist.

> Når jeg gør dette skyldes det også at de pågældende giver udtryk for
> nazistiske tanker -som fx at ville slå alle muslimer ihjel o.lign.

Det kan da godt være at nogle herinde er nazister, men jeg er ikke. Har
jeg nogen sinde sagt, at jeg ville slå alle muslimer ihjel eller lign?

> Det vil jeg ikke undskylde for.

Set burde du at gøre.

> [...]
> om folks arbejdspladser, aldrig har offentliggjort deres adresser,
> aldrig har truet med at møde op på folks arbejdspladser o.lign.

Nej, det er rigtig nok.

> Når folk altså skriver her, er de rimelig anonyme -du skriver fx
> Pjensen73, og det siger jo ikke ret meget, hvorimod jeg ikke alene
> skriver hvad jeg hedder, men også hvilklet job jeg har.

Jeg skriver anonymt, for at prøve at undgå at blive opsøgt af folk, som
ikke er enige med mig.

> [...]
> nazist. Man må gerne være nazist her i landet - det får ikke nogen som
> helst konsekvenser for ens arbejde på værre måde end at ens arbejdsplads

Man må desværre gerne være pædofil, men man må bare ikke have sex med
børn og unge under 15 år.

> [...]
> skyldig, for der går sjældent røg af en brand- etc. - og ens chance for
> at komme tilbage på arbejdspladsen er altså lig med nul.

Ja, sådan burde det ikke være. Når man er frifundet, så er man frifundet

> [...]
> forældrene" ikke kan komme tilbage til arbejdspladsen.
>
> Det har altså langt videre perspektiver end det forhold at man "blot"

Der er jeg ikke enig. Jeg bor et sted, hvor der bor mange indvandrere med
muslimsk baggrund, og hvis de følger med i gruppen og finder ud af, at
jeg bor i nærheden af dem, kunne de jo sagtens opsøge mig på min bopæl,
fordi de tror jeg er nazist, nu når du har kaldt mig for nazist.

> Jeg kalder fx aldrig folk for voldtægtsforbrydere, som ville være en
> nærmest pendant til at være pædofil.

Det gør jeg helle ikke.

> [...]
> etc., så har det ikke så stor konsekvens som det kan have i forhold til
> at blive udlagt som en der forulemper børn seksuelt. Det er langt

Det er også alvorligt at blive stemplet som nazist. Man risikere at blive
overfaldet af muslimer og yderligtgående venstrefløjs-ekstramister, og i
værste fald, opsøge en på sin bopæl.

> Så nej, ingen undskyldning herfra- jeg har blot givet svar på tiltale,
> som jeg altid vil gøre.

Men måske du lige skulle tænke dig om en gang til.

> Jeg er hverken stalinist eller folkemordsforherliger eller andre grimme
> ting, og slet ikke pædofil - men jeg kan sagtens leve med at blive kaldt
> de to første ting.

Ja, som jeg sagde før, er det af en eller anden grund mere "legitimt" at
være stalinist og folkemordsforherliger i socialistmens navn end nazist.

> Så når du pjensen73 bliver kaldt for nazist, eller fascist, så skyldes
> det at dine holdninger afslører dig og fordi du kalder mig for stalinist
> og folkemordsforherliger.

Og når jeg bl.a kalder dig for stalinist er det fordi du kalder mig for
nazist.

> Hvis du ikke kan se den forskel,så er du dummere end jeg troede.

Forskellen er at det er mere "legitimt" at være stalinist end nazist.

Fra : Wilstrup

Dato : 24-09-07 15:48

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
meddelelsen news:46f7cb44$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...

> Det er mere "legalt" at være stalinist end nazist.

Nej!

> [...]
> er ikke. Har
> jeg nogen sinde sagt, at jeg ville slå alle muslimer ihjel

nej - jeg har givet dig grunden. Du har kaldt mig for
folkemordsforherliger - jeg har kaldt dig for nazist - så går
det lige op.

> Nej, det er rigtig nok.

nemlig!

> Jeg skriver anonymt, for at prøve at undgå at blive opsøgt
> af folk, som
> ikke er enige med mig.

præcis - jeg spiller med åbne kort.

> Man må desværre gerne være pædofil, men man må bare ikke
> have sex med
> børn og unge under 15 år.

jeg må slet ikke have sex med nogle af mine elever, selvom de
er over 15 år -og det har jeg heller ikke lyst til - det bør
og skal være forbudt for lærere og pædagoger- altid.

> Ja, sådan burde det ikke være. Når man er frifundet, så er
> man frifundet

men det er sagen i en nøddeskal.

> [...]
> min bopæl,
> fordi de tror jeg er nazist, nu når du har kaldt mig for

1.De skal først finde ud af hvem du er - det er ikke så enkelt
som du tror
2. De skal være voldelige og ønske nazisterne til livs -og
3. De skal mene at du har en særlig betydning og opveje
risikoen for politiindblanding.

> [...]
>
> Det er også alvorligt at blive stemplet som nazist. Man
> risikere at blive
> overfaldet af muslimer og yderligtgående

Muligvis - hvis du opgiver din navn og din adresse - og den er
ikke umiddelbart til at få øje på.

> Men måske du lige skulle tænke dig om en gang til.

politiske slogans og smæderier er jo ens på begge sider -
pædofili har intet med politik at gøre, men går kun ud på at
kriminalisere en politisk modstander, og det er noget ganske
andet.
Der er forskel på at blive hængt ud med navn og adresse og
arbejdsplads, at man "klager" til ens arbejdsgiver m.v. og
så - som dig- kan svine folk til fuldkommen anonymt uden
særlige store chancer for at blive opdaget.

> Ja, som jeg sagde før, er det af en eller anden grund mere
> "legitimt" at
> være stalinist og folkemordsforherliger i socialistmens navn
> end nazist.

nej - det er aldrig legitimt at være forherliger af
folkemord - og det er heller ikke legitimt at være stalinist -
tværtimod er det noget, der lægger op til "Berufsverbot" i høj
grad.

> Og når jeg bl.a kalder dig for stalinist er det fordi du
> kalder mig for
> nazist.

Jeg kalder dig kun nazist fordi du kalder mig
folkemordsforherliger eller nazist.

> Forskellen er at det er mere "legitimt" at være stalinist
> end nazist.

NEJ, det er det ikke -og det er slet ikke legitimt at være
pædofil og være pædagog eller lærer - du løber ingen risiko
for dit job og næppe nogen risiko for at blive overfaldet af
den grund -jeg løber både risikoen for at miste mit job, blive
overfaldet af testosteron-fædre, som begår selvtægt på
baggrund af rygter og mistanker - jf. fx Forbrydelsen, hvor
det er flyttemanden, der går amok på en mand, han tror har
myrdet hans datter.

Fra : Pjensen73

Dato : 24-09-07 15:40

Den Mon, 24 Sep 2007 11:55:06 +0200 skrev Jens Bruun:

> [...]
> pædofil er i denne sammenhæng ikke et hak værre.

> Gu' skal han ej sige undskyld. Han skal bare smage sin egen medicin.

Det har Pernille også givet ham, men har senere sagt undskyld, da hun gik
over stregen. Jeg mener også at Wilstrup går over stregen, når han kalder
folk for nazister, så han burde gøre ligesom Pernille, at sige undskyld.
Men det er han nok for lille til.

Fra : Wilstrup

Dato : 24-09-07 15:57

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
meddelelsen news:46f7cc4a$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...

Ren paranoia - du er ikke blevet udsat for noget der blot
ligner de voldsomme konsekvenser for dit privatliv, du digter
om - du optræder anonymt, du afslører intet om din adresse,
medens jeg -det netop står åbent frem, faktisk ER blevet udsat
for trusler, der mere eller mindre er ført ud i livet med
natlige telfontrusler, trusler om vold på nettet, trusler om
at opsøge mig på
privatadressen etc.

jo, det er værre at blive kaldt pædofil i mit job end det er
at blive forlenet med politiske udtalelser. Det er lovligt at
være nazist og at udøve nazistlignende ting, det er ulovligt
at udøve pædofile gerninger.

> [...]
> når han kalder
> folk for nazister, så han burde gøre ligesom Pernille, at

Jeg ser ingen undskyldning fra din side over at du har kaldt
mig stalinist, folkemordsforherliger etc. - og i den
sammenhæng er det alligevel lidt i forhold til den skade det
gør at blive kaldt pædofil som lærer. Man bliver ikke fyret
fra sit job fordi man er nazist - men man risikerer at blive
fyret fra sit job hvis man bliver sigtet for at udøve pædofile
gerninger, og man kommer IKKE tilbage -

Med andre ord: det er værre at blive kaldt pædofil end noget
andet i min branche.

Man har i DK lov til at være nazist - det er en politisk
tilkendegivelse -at være pædofil er IKKE en politisk
tilkendegivelse, men udførelsen af det er en kriminel
handling.

Det svarer til at man bliver udråbt som pengeskabstyv i fuld
offentlighed -men når man så er "frikendt" så er man frikendt.
En pædofil bliver aldrig frikendt - heller ikke selvom manden
IKKE er pædofil, men blot under mistanke om at være det. Og
som lærer eller pædagog er det helt igennem katastrofalt.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 24-09-07 16:03

"Wilstrup" <nix@invalid.com> writes:

> Man bliver ikke fyret fra sit job fordi man er nazist

Det passer ikke. Der var engang en bankmand der blev fyret for at
være medlem af Dansk front, hvilket - alt andet lige - må siges at
være noget mere afdæmpet.

> - men man risikerer at blive fyret fra sit job hvis man bliver
> sigtet for at udøve pædofile gerninger, og man kommer IKKE tilbage -

Sådan er livet jo så speget. Du spiller hasard med andres
ansættelser, og de spiller bolden tilbage. Jeg er sikker på at en lidt
mere forsonlig, og frem for alt realistisk tone, fra din side ville
kunne gøre underværker.

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching

Fra : Wilstrup

Dato : 24-09-07 20:03

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i
meddelelsen news:m3ejgop0lm.fsf@obelix.wegge.dk...
> [...]
> på at en lidt
> mere forsonlig, og frem for alt realistisk tone, fra din

Nu ved enhver at du er psykopat - det er nemlig karakteriseret
ved en person der mangler totalt empati over for andre
menneskers følelser. Og denne empati mangler du helt og
aldeles.

Jeg bemærkede godt at du nærmest gik i rette med Pernille
fordi hun havde mod til at beklage sine fejl.

Jeg har gang på gang - og det har andre såmænd også - bedt dig
om at fjerne din henvisning til min arbejdsplads på din
hjemmeside, fordi det jo ikke alene er mig, du sætter i
gabestokken, for det ved du jeg sagtens kan håndtere, men en
hel arbejdsplads, der i denne sammenhæng er uskyldige.

Du har nægtet at fjerne blot den oplysning, under henvisning
til at jeg jo bare kan makke ret og danse efter din pibe.

Du skal vide, at det sker aldrig! - men det er da interessant
at du i den grad skyder dig selv i foden ved at fremture med
våset om at jeg spiller hazard med andres ansættelser - men
som sagt viser det jo bare dine eklatante psykopatiske træk,
som din arbejdsplads åbenbart kan bruge.

Jeg står frem med navn og jobtitel - dem, du har så ondt af
gemmer sig fejt under pseudonymer, så alene der fremstår det
at jeg skulle kunne ramme nogen ved mine beskrivelser af dem,
som det rene nonsens. Men intet er for småt til dine
sociopatiske udfald.

Nej, AWJ, du er for småtkørende til at jeg gider at beflitte
mig med folk som dig - jeg har mødt typer som dig før, og de
er bestemt ikke behageligt selskab.

Så ned i filteret med dig - du er ikke værd at samle på.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 24-09-07 20:34

"Wilstrup" <nix@invalid.com> writes:

> Nu ved enhver at du er psykopat - det er nemlig karakteriseret ved
> en person der mangler totalt empati over for andre menneskers
> følelser. Og denne empati mangler du helt og aldeles.

Og månen er lavet af grøn ost

> [...]
> det jo ikke alene er mig, du sætter i gabestokken, for det ved du
> jeg sagtens kan håndtere, men en hel arbejdsplads, der i denne

Jeg har sagt det før, men siger det gerne igen: At din arbejdsplads
har et problem med at dine udtalelser i tidens løb sætter den i
forbindelse med dig, er ikke mit problem, ejheller din arbejdsplads',
men ene og alene *dit* problem. Og eftersom det er dit problem, er det
kun dig der kan gøre noget ved det.

> [...]
> jeg spiller hazard med andres ansættelser - men som sagt viser det
> jo bare dine eklatante psykopatiske træk, som din arbejdsplads

"Hasard" staves med s Betragt denne service-meddelelse som en
tribut til lyst til at finde en ubetydelig og for sammenhængen
meningsløs detalje, og bruge den til en indbildt invalidering af et
100% korrekt udsagn. Med andre ord: Du kan ikke stave til "hasard",
ergo har du uret i alt hvad du siger. For eksempel kan min
arbejdsplads ikke bruge psykopater, og det er jeg iøvrigt heller ikke.

> [...]
> kunne ramme nogen ved mine beskrivelser af dem, som det rene
> nonsens. Men intet er for småt til dine sociopatiske udfald.

Jeg har ikke "ondt" af nogen. Jeg brokker mig bare over de
potentielle problemer dine fantasier skaber for mig. Længere er den
ikke.

> Nej, AWJ, du er for småtkørende til at jeg gider at beflitte mig med
> folk som dig - jeg har mødt typer som dig før, og de er bestemt ikke
> behageligt selskab.

Nej, jeg er nemlig i stand til at klæde dine løgne af. Hvordan går
det for eksempel med din "Helt sikkert" injuriesag?

> Så ned i filteret med dig - du er ikke værd at samle på.

Hvornår var det nu jeg hørte den sidst? Var det 2 eller 3 måneder
siden? Et godt råd: Lad være med at brænde den samme bro mere end en
gang, hvis du vil signalere integritet. Til dato har du lovet 14
uigenkaldelige exiter fra denne gruppe, har killfiltreret mig 8 gange,
og har truet mig med 4 sagsanlæg. Ingen af delene har vist sig at
holde stik. Og så taler du om "værd at samle på"?

Fra : ben9

Dato : 24-09-07 21:02

Anders Wegge Jakobsen wrote:

klip en hel masse.

hvad var indikationerne da du fik din førtidspension.

var det mon noget psykiatrisk.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 24-09-07 21:33

ben9 <dont.filter@me> writes:

> Anders Wegge Jakobsen wrote:
>
> klip en hel masse.

> hvad var indikationerne da du fik din førtidspension.

Det kan jeg ikke besvare, eftersom jeg ikke har fået tildelt en
førtidspension.

> var det mon noget psykiatrisk.

Udfra hypotesen: "For den tomme mængde er alle udsagn sande", så du
er en mosegris der er blvet indoktrineret af små flødeskumsmus til at
tro solen i virkeligheden er et gensplejset græskar.

Fra : Tony

Dato : 24-09-07 23:01

"ben9" <dont.filter@me> skrev i en meddelelse
> Anders Wegge Jakobsen wrote:
>
> klip en hel masse.
>

> hvad var indikationerne da du fik din førtidspension.
>
> var det mon noget psykiatrisk.

Bæ, har du AHW som klasselærer, siden du hele tiden render og slikker ham så
lystigt i hans blævrende hængerøv?
Jeg er sikker på at du rykker op i 2'd hjælpeklasse.

Tony

Fra : Pjensen73

Dato : 24-09-07 15:43

Den Mon, 24 Sep 2007 16:24:22 +0200 skrev Peder·L·ACAB:

> [...]
> jeg ikke var så nådig og overbærende. Men sådan er det for mange
> nytænkere, som feks HC andersen og hans "andegård", han var desuden også

Ja, mange indvandrere med muslimsk baggrund, nazister og Kim Larsen
acceptere ikke homoseksueller, og du burde selvfølgelig også have en
undskyldning af disse personer, hvis de har krænket dig p.g.a din
seksualitet.
Folk seksualitet rager ikke mig. De må dyrke den form for sex de har lyst
til, så længe det IKKE går ud over børn og dyr.

Fra : Pjensen73

Dato : 24-09-07 15:44

Den Mon, 24 Sep 2007 00:11:55 +0200 skrev William 'Billy-Boy' Boysen:

> Og jeg ville gerne vinde 20.000.000 kr i lotto, gæt hvem af os der først
> får sit ønske opfyldt.

Det tror jeg du gør

Fra : Pjensen73

Dato : 24-09-07 18:37

Den Mon, 24 Sep 2007 16:47:57 +0200 skrev Wilstrup:

> [...]
>
> nej - jeg har givet dig grunden. Du har kaldt mig for
> folkemordsforherliger - jeg har kaldt dig for nazist - så går det lige

Jeg kaldte dig folkemordsbenægter (ikke folkemordsforherliger), fordi du
kaldte mig for nazist.

> [...]
>
> jeg må slet ikke have sex med nogle af mine elever, selvom de er over 15
> år -og det har jeg heller ikke lyst til - det bør og skal være forbudt

Nå ja, det er jo også rigtig.

> men det er sagen i en nøddeskal.

> 1.De skal først finde ud af hvem du er - det er ikke så enkelt som du
> tror

IP adresse.

> 2. De skal være voldelige og ønske nazisterne til livs -og 3. De skal
> mene at du har en særlig betydning og opveje risikoen for
> politiindblanding.

Sådan behøves det ikke være. De kan jo opsøge folk, fordi de mener at man
er nazist.

> Muligvis - hvis du opgiver din navn og din adresse - og den er ikke
> umiddelbart til at få øje på.

Sig mig. Har du opgivet din adresse her på usenet?

> [...]
> at man "klager" til ens arbejdsgiver m.v. og så - som dig- kan svine
> folk til fuldkommen anonymt uden særlige store chancer for at blive

Har du også opgivet din arbejdsplads her på usenet?
Det er stadigvæk værre at være nazist end kommunist, selvom der så at
sige ikke er nogen forskel.

> nej - det er aldrig legitimt at være forherliger af folkemord - og det
> er heller ikke legitimt at være stalinist - tværtimod er det noget, der
> lægger op til "Berufsverbot" i høj grad.

Der bliver set mere ned på nazisten end stalinisten.
Prøv at stille dig op offentlig og sige, at du er stalinist og se hvad
der sker. Ingen ting andet end at nogle sikkert ville råbe svin efter dig.
Prøv så derefter at stille dig op offentlig og sige, at du er nazist og
se hvad der så sker. Tror du får et par på hovedet af muslimer og
venstreorientere.

> Jeg kalder dig kun nazist fordi du kalder mig folkemordsforherliger
> eller nazist.

Jeg har hverken kaldt dig folkemordsforherliger, nazist, eller for den
sags skyld stalinist. Jeg har kaldt dig folkemordsbenægter og kommunist.
Og det giver dig ikke ret til at kalde mig for nazist.

> [...]
> som begår selvtægt på baggrund af rygter og mistanker - jf. fx
> Forbrydelsen, hvor det er flyttemanden, der går amok på en mand, han

Der var en bankansat der engang blev fyret, fordi han var medlem af Dansk
Front, såååå.

Men selvfølgelig skal du ikke finde dig i at blive kaldt for pædofil.
Længere er den ikke.

Men at kalde mig, og andre her i gruppen nazister er også at gå for lavt.
Måske er det ikke ligeså slemt, som at blive beskyldt for at være
pædofil, men at blive kaldt nazist er slemt nok.

Så jeg syntes stadigvæk at du skulle sige undskyld.
Og hvis du fremover lod være med, at kalde folk for nazister, racister,
fremmedhadere, underyder, og hvad du ellers kan finde på at kalde folk,
så tror jeg også at folk ville lade være med at kalde dig for stalinist,
folkemordsforherliger og hvad man ellers kalder dig.

Prøv og sig undskyld. Det koster ikke noget, for du er vel ikke for lille
til at give folk en undskyldning, vel?

Fra : Bruno Christensen

Dato : 24-09-07 20:08

On 24 Sep 2007 17:36:33 GMT, Pjensen73 wrote:

> Sig mig. Har du opgivet din adresse her på usenet?

Det tror jeg ikke at Arne har gjort, men hans adresse er nem at finde.

På samme måde kan du finde min adresse:

Bruno Christensen, Horsens

De gule sider er dog ikke opdaterede
--
MVH
Bruno

Fra : Bruno Christensen

Dato : 24-09-07 20:11

> [...]

> så tror jeg også at folk ville lade være med at kalde dig for stalinist,
> folkemordsforherliger og hvad man ellers kalder dig.

Enig.

--
MVH
Bruno

Fra : Wilstrup

Dato : 24-09-07 21:01

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i meddelelsen

> Enig.

hvilken virkelighed befinder du dig i? har du nogensinde
oplevet på usernet, at folk har glemt at du har kvajet dig
eller husker at du har beklaget noget som helst?

Fra : Bruno Christensen

Dato : 25-09-07 04:23

On Mon, 24 Sep 2007 22:00:59 +0200, Wilstrup wrote:

> hvilken virkelighed befinder du dig i? har du nogensinde
> oplevet på usernet, at folk har glemt at du har kvajet dig
> eller husker at du har beklaget noget som helst?

Nej, desværre.

--
MVH
Bruno

Fra : Pjensen73

Dato : 24-09-07 18:49

Den Mon, 24 Sep 2007 16:57:02 +0200 skrev Wilstrup:
SNIP

> [...]
> man risikerer at blive fyret fra sit job hvis man bliver sigtet for at
> udøve pædofile gerninger, og man kommer IKKE tilbage -

Jeg har kun kaldt dig for folkemordsbenægter, kommunist og halalarne. Så
hvorfor skulle jeg sige undskyld for noget jeg ikke har kaldt dig?
Men jeg er måske villig til at give dig en undskyldning for at have kaldt
dig halalarne og kommunist, hvis du starter en tråd, hvor du siger
undskyld til alle so, du uretmæssigt har kaldt for nazist.

> Med andre ord: det er værre at blive kaldt pædofil end noget andet i min
> branche.

Kald du forresten ikke engang mig for pædopjensen?
Men det er slemt at blive kaldt pædofil, og Pernille har så også givet
dig ikke en, men mange undskyldninger, så den sag er udebatteret.

> Man har i DK lov til at være nazist - det er en politisk tilkendegivelse

Jeg ved nu ikke hvor meget politik der er i nazistmen, men lidt er der jo
desværre.

> -at være pædofil er IKKE en politisk tilkendegivelse, men udførelsen af
> det er en kriminel handling.

Det er desværre lovligt at være pædofil. Ja, de har sågar en forening som
får økonomisk støtte af staten. Mener der engang var en udsendelse i
fjernsynet om emnet.
Det er først kriminelt, når pædofilen har sex med et barn, ligesom det
også er ulovligt for nazisten at slå muslimer ihjel.

> [...]
> pædofil, men blot under mistanke om at være det. Og som lærer eller
> pædagog er det helt igennem katastrofalt.

Ja, og det forstår jeg ikke helt. Hvis man er frikendt, så er man sgu
frikendt. Det er nok brug for en holdningsændring.

Men Wilstrup. Jeg syntes alligevel at du skal give os en undskyldning,
for at stemples som nazist, er ubehageligt.
Jeg nægter at tro, du er for lille til at give os en undskyldning.

Fra : Pjensen73

Dato : 24-09-07 22:40

Den Mon, 24 Sep 2007 21:20:13 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er ikke nok - min ip-adresse er fx dynamisk, så den skifter hele
> tiden. Desuden kan man let skrive fra en anden udbyder uden problemer
> -så den er ikke gangbar.

Det er da en gang lykkedes for dig, at finde et billede af mig på nettet.

> det er yderst usandsynligt -alene at tro at folk opsøger dig fordi de
> tror at du er nazist, er lige så usandsynligt som at folk skulle opsøge
> mig fordi de tror at jeg er pædofil - og det sidste er endda noget, der
> giver størst sandsynlighed fordi det netop drejer sig om overgreb mod
> børn.

Det håber jeg, men hvis folk viste hvor jeg boede, tror du så ikke at
nogle kunne finde på at gøre livet surt for mig?

> Jeg har opgivet mit navn og min stilling. Jeg står i telefonbogen og da
> jeg naturligvis befinder mig på en offentlig arbejdsplads hvor navnene
> er tilgængelige ifølge loven,så er det en smal sag at google mit navn
> frem og finde frem til min arbejdsplads uden videre.

Okay.

> Nej, det har AWJ da fundet frem til og sat den på sin hjemmeside med de
> sædvanlige løgne om mig. Jeg har forsøgt at forklare ham, at hvad han
> skriver om mig må han selv om- men jeg har dog bedt ham høfligt om at
> fjerne min arbejdsplads' adresse, og svaret har været en hånlatter, også
> selvom andre er gået i rette med ham om dette - ja, selv fra din fløj,
> fordi de finder det usmageligt -m e n det gør nul indtryk på ham- han er
> fløjtende ligeglad, blot han kan genere mig mest muligt - så jeg har ham
> i mit filter.

Jamen hvorfor melder du ham så ikke til politiet for at krænke dig? Det
må da være ulovligt det han gør.

> her solgte du meningen for en overlegenhed -nej, det er værre at være
> kommunist end nazist- nazi-jonni står jo for jer DF'ere som en slags
> helt.

Og her beskylder du alle DF'ere for at være nazister, hvilket du ved er
løgn. Hvorfor tror du at DF smider nazister ud af partiet?
Det svare til at sige, at kommunisternes helt er stalin.

> [...]
> "Kommunismens sorte bog" jo allerede kommet med påstande om at der blev
> myrdet flere mennesker under Stalin end under Hitler etc., så jo,
> nazisterne er på fremmarch - det er kommunisterne ikke -og husk at også
> USA gør hvad de kan for at propagandere for modstandne mod
> "bolsjevismen" akkurat som nazisterne gør det - og USA er jo ikke en
> økonomisk ministat. Så gæt lige hvordan det kan være at organisationer
> som White Pride, KKK m.v. har så megen vind i sejlene og hvem der
> finansierer dem - hvem finansierer kommunisterne?

Beskylder du nu hele USA for at støtte nazismen?
Men alle ved, at Stalin slog flere mennesker ihjel, end Hitler.

> Det er en kendsgerning at KU'erne under krigen marcherede på nazi-maner
> og advokerede for Hitler - det er også en kendsgerning at de med
> begejstring opfordrede til kamp mod kommunisterne, og førte an i disse
> optøjer.
>
> Så det er ikke de venstreorienterede der angriber først, men derimod
> dine gode venner på højrefløjen.

Det kan godt være det var sådan under krigen, men ikke i dag. Du kan bare
se hvordan venstreorienterede autonome kaster med bl.a. brosten efter
folk med en anden mening. Både nazisterne og SIAD er blevet angrebet af
dem, men også politiet, fordi de autonome mener politiet er racister.

> folkemordsforherliger

> jo, for "folkemordsbenægter" er en grov beskyldning, eftersom jeg aldrig
> har givet udtryk for at benægte folkemord - du, derimod har forsvaret
> nazistiske synspunkter, så derfor er det rimeligt at kalde dig for
> nazist.

Jeg har forsvaret nazisternes ret til at ytre sig lige som alle andre.
Hvis jeg var nazist havde jeg sagt det, for nazister er stolte af at være
nazister.

> Han reklamerede med det i pressen. Han var svjh. en der havde en ledende
> stilling inden for den gruppering, og i øvrigt er der begået flere
> tilfælde af Berufsverbot i Danmark mod venstreorienterede end mod
> nazister. Det kan let dokumenteres, hvilket jeg har gjort flere gange.

Det er muligt at det også er gået ud over venstreorienterede.

> præcis.

> Så kan du lade være med at komme med udtalelser om muslimer, der kun i
> nuancer overgås af nazisterne.

Hvad er nu det for noget at komme med? Når jeg skriver et indlæg om, at
nogle muslimer står bag noget kriminelt og ovenikøbet linker til en
artikel om sagen, har intet med nazismen at gøre. Så er medierne måske
også nazister, fordi de bringer disse oplysninger?

> Du siger jo ikke undskyld for noget som helst vedr. dine overfald
> (verbale) på muslimer, vel? Eller du kunne ikke drømme om at beklage at
> du kalder mig for folkemordsfornægter/forherliger (jeg er sikker på at
> du har kaldt mig også sidstnævnte, men det gider jeg ikke finde frem
> til lige nu.)

Er du muslim? Det er jo ikke dig jeg "sviner" til ,når jeg skriver et
indlæg om muslimer.
Og ja, jeg kaldte dig engang folkemordsbenægter, fordi du utallige gange
har kaldt mig for nazist, racist og jeg ved ikke hvad.

> Så jeg kan ikke indse at jeg har noget at undskylde her.

Nej, for det er du for lille til.

Fra : Pjensen73

Dato : 24-09-07 22:41

Den Mon, 24 Sep 2007 21:14:09 +0200 skrev Bruno Christensen:

> Det er da to vidt forskellige ting I skriver om:
>
> DU skriver om Usenet, og ja du har ret.
>
> Pjensen73 skriver om hvordan vort samfund burde være, og ja han har ret.

Nemlig.

Fra : Pjensen73

Dato : 24-09-07 22:53

Den Mon, 24 Sep 2007 21:43:40 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i meddelelsen
> halalarne. Så
>
> jeg vil ikke undskylde for at have kaldt folk for nazister, når de har
> givet udtryk for at være nazister. Folk må gerne kalde mig kommunist,
> for det har jeg ikke lagt skjul på at jeg er - jeg besværer mig blot
> over at blive kaldt for Stalinist, hvilket jeg ikke er.

Du kalder folk, som er enige med Dansk Folkeparti for nazister. Det ville
svare til at kalde folk som er kommunister for stalinister, såååå.

> nej!

Nå, så var det nok en anden.

> Jeg sigter ikke til Pernille -hun har dog fået en hård tid fordi nogle
> fjolser vedbliver med at skose hende for sin brøde - og vel at mærke
> også fordi hun overhovedet gav en undskyldning. Damn if you do- damn if
> you don't.

> politik handler blandt andet om ideologier, magt og indflydelse.

Ja, det har du ret i.

> At være pædofil har jeg allerede tilkendegivet, er lovligt, men hvis man
> erklærer sig som pædofil i en skole eller på en børneinstitution, så har
> man ikke et job længe - tilkendegiver man at man er nazist, vil man alt
> andet lige -naturligvis kunne fortsætte i jobbet -for man skal fx ikke
> aflevere en børneattest for at blive ansat som skolelærer, hvor der står
> at man er nazist - det skal man blot som lærer for at forebygge at man
> skulle have en dom for overgreb mod børn. Alene her er der forskel.

I morgen, når du kommer på arbejde, går du ind til din chef og fortæller
ham, at du er blevet medlem af DNSB og se så hvad der sker. Næste gang
der er nogle der skal fyres, bliver det dig, fordi du bilde din chef ind,
at du var nazist. Prøv at se om jeg ikke har ret.

> Det er sådan i loven at bliver du blot sigtet for den pågældende
> forbrydelse, så kommer rigsadvokaten automatisk med en henvendelse til
> din arbejdsplads med forklaring på, hvad du sigtes for - og det medfører
> øjeblikkelig suspension.Og du kommer aldrig tilbage derefter, uanset om
> du er 100 procent uskyldig.

Hvorfor ialverden henvender rigsadvokaten sig til ens arbejdsplads, når
man er sigtet?

> Jeg vil naturligvis ikke undskylde at du og andre udtaler jer om
> muslimer på den måde I gør -jeg vil ikke undskylde at I giver udtryk for
> nazistiske tanker om "Endlösung" , hvor muslimer så skal "sendes
> hjem"eller ligefrem "henrettes",så nej, det vil jeg ikke - I ligger som
> I har redt - når I giver udtryk for nazistiske ideologier, så må I
> naturligvis finde jer i at blive kaldt for nazister.

At kritisere muslimerne er ikke nazisme. At enkelte vil henrette dem, kan
da godt være de er nazister, men når man, som jeg, kritisere deres
opførsel her i landet, er ikke nazisme.

> Men du kan ikke finde et eneste sted, hvor jeg giver udtryk for at være
> pædofil eller at nære pædofile tilbøjeligheder. Deri ligger forskellen.

Og jeg har så heller ikke kaldt dig for pædofil, vel?

> Du kan heller ikke finde et eneste sted hvor jeg benægter at folkemord
> forekommer og du kan ikke finde et eneste sted, hvor jeg advokerer for
> Stalin som en jeg følger.

Den diskussion om folkemord, må vi tage i en anden tråd, men jeg har
aldrig kaldt dig for stalinist.

> Når jeg altså bliver forulempet med begreber som "stalinist,
> folkemordsforherliger/benægter og pædofil, fordi man mangler argumenter
> og blot vil genere min person mest muligt, så mener jeg at det er mildt
> at I bliver kaldt for nazister -også selvom det forskrækker jer at se
> jeres meninger på tryk -

Du kalder folk nazister, når du ikke kan modargumentere et indlæg der
omhandler muslimer, og selv når folk henviser til en artikel med et link,
så er man stadigvæk nazist.

> Men hvis I afsværgere jeres syge ideer om "Endlösung" og ender med mere
> humane udtalelser om muslimer, så vil jeg da overveje om I skal tages
> til nåde igen.
>
> Det, jeg gør er nemlig at jeg tager udgangspunkt i hvad I faktisk
> skriver, medens nogle af jer bruger ord, der er med til at kriminalisere
> min person uden det ringeste belæg for påstanden.
>
> Selv du bør kunne se forskellen.

Jeg kan da godt se forskellen, men fordi du er uenig med folk, behøves de
ikke at være nazister, vel?

Kom nu med den undskyldning, Arne.