Jens Bruun
Fra : Ralph

Dato : 23-09-07 22:57

DER gik du over stregen, jeg gider ikke komme med eksempler på dine
udgydelser - jeg håber du bare er fuld. Men jeg anbefaler et fælles PLONK -
Mand ej bold, ja det er hovedreglen, men i dit tilfælde er jeg villig til at
gøre en undtagelse.

Stakkels Pernille - enig eller ej, men HER går grænsen.

PLONK

--
Ralph

Fra : Wilstrup

Dato : 23-09-07 23:00

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> undtagelse.
>
> Stakkels Pernille - enig eller ej, men HER går grænsen.

Jeg går ud fra at det var Jens Brun der blev plonket - sådan
læser jeg emneboksen! Jeg har sat ham i filteret for længe
siden.

Fra : Ralph

Dato : 23-09-07 23:05

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Jeg går ud fra at det var Jens Brun der blev plonket - sådan læser jeg
> emneboksen! Jeg har sat ham i filteret for længe siden.

Ja, selvfølgelig, kunne jeg misforståes? Han er nu i en lille eksklusiv
gruppe sammen med Laudahn og BW.

--
Ralph

Fra : Mendoza

Dato : 24-09-07 13:36

Ralph wrote:
> "Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
>
> Ja, selvfølgelig, kunne jeg misforståes? Han er nu i en lille
> eksklusiv gruppe sammen med Laudahn og BW.

Kun tabere bruger killfilter

Fra : ben9

Dato : 24-09-07 14:06

Mendoza wrote:

> Kun tabere bruger killfilter

fuldstændig enig - mit er gabende tomt.

men det er også tabere der hos nogen kandiderer til at blive deporteret
til filtre

og jo højere man råber jo mindre har man at sige

Fra : Wilstrup

Dato : 24-09-07 14:16

"Mendoza" <mendoza@nospam.dk> skrev i meddelelsen

> Kun tabere bruger killfilter

Mod fjolser og tåber er killfilter ofte den eneste udvej for
at slippe for at læse deres kvalmende udgydelser.

Fra : Tony

Dato : 24-09-07 20:18

"Mendoza" <mendoza@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Kun tabere bruger killfilter

Helt enig.

Tony

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-07 21:23

On Mon, 24 Sep 2007 21:17:46 +0200, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

>Helt enig.

Er det ikke engang tilladt at filtrere Jesus-loves-me, UDEN at blive
kaldt taber...???

Fra : Tony

Dato : 24-09-07 23:01

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse

> Er det ikke engang tilladt at filtrere Jesus-loves-me, UDEN at blive
> kaldt taber...???

Overhovedet ikke, den mand ligger intelligensmæssigt, langt over AHW.

Tony

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-07 05:30

On Tue, 25 Sep 2007 00:01:06 +0200, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

>Overhovedet ikke, den mand ligger intelligensmæssigt, langt over AHW.

Men dog stadig KUN spild af tid...

Fra : ben9

Dato : 23-09-07 23:13

Ralph wrote:
> [...]
> gøre en undtagelse.
>
> Stakkels Pernille - enig eller ej, men HER går grænsen.

hehe - så er det måske paytime

Fra : Peter Heide

Dato : 23-09-07 23:22

> [...]
> villig til at gøre en undtagelse.
>
> Stakkels Pernille - enig eller ej, men HER går grænsen.

Bruun griner sikkert i sit fedtede skæg når han finder ud
af at Wilstrup ikke ville går videre med sagen, efter alle
Bruuns massive injurierende bemærkninger

Den bliver slem i morgen når han finder ud af at han
har "sejret"

Pernille ; hvis hun er pædagog kan man evt. få en
advarsel om hvilken institution hun er ansat i ? Pædofili
-anklagerne sidder tilsyneladende løst i ærmet på hende.

En del forældres liv er blevet smadret pgra af mistænkeliggørelse
i den forbindelse. Når hun kan være så snotdum at fremfører
dem på internettet kan hun vel også finde på at gøre det i
sit job, i en presset situation.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 23-09-07 23:36

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> i den forbindelse. Når hun kan være så snotdum at fremfører
> dem på internettet kan hun vel også finde på at gøre det i

Behøver DU nu OGSÅ på allerværste opportunistmaner at fremture i dit
medløberi og dermed rippe yderligere op i en sag, der ellers burde være
rigeligt skrinlagt?

Hun har vist trods alt fået RIGELIGT at tænke over det næste par dage, endda
helt uden din "elskværdige hjælp"...

Anders Peter Johnsen

Fra : Wilstrup

Dato : 23-09-07 23:48

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev
i meddelelsen

> [...]
>
> Hun har vist trods alt fået RIGELIGT at tænke over det næste
> par dage, endda helt uden din "elskværdige hjælp"...

Rolig nu - sagen er overstået fra min side - men jeg er dog
enig om at man skal vogte sig for her på nettet at sige noget
man ikke ønsker at få smidt i hovedet igen -men jeg har ingen
grund til at fremture mere med den sag. Jeg vil fortsat give
Pernille svar på tiltale og udtale mig om det ækle menneskesyn
hun til tider lægger for dagen omkring muslimer - men det med
"pædofilien" vil hun ikke høre mere fra min side om, med
mindre hun selv bringer det på bane.

Hun er - så vidt jeg kan se - temmelig ung og grøn her på
nettet, derfor kan jeg godt overse at der ryger en finke af
panden - det ville være værre med dig: du er så gammel og
erfaren her, at du kender betingelserne, så dig ville jeg ikke
holde hånden over hvis det kom så vidt - især fordi du i det
mindste kan tænke selvstændigt - det må man lade dig

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 24-09-07 18:27

"Anders Peter Johnsen"

> [...]
>
> Hun har vist trods alt fået RIGELIGT at tænke over >det næste par dage,
> endda helt uden din "elskværdige hjælp"...

Jeg kunne ikke være mere enig , og sjovt at se de som
ellers forgiver at være Progressiv og fortående over for andre mennesker,
vende på en femøre og blive til rene hyæner.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Tony

Dato : 24-09-07 20:18

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:46f7f384$0$15900$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Anders Peter Johnsen"

> Jeg kunne ikke være mere enig , og sjovt at se de som
> ellers forgiver at være Progressiv og fortående over for andre mennesker,
> vende på en femøre og blive til rene hyæner.

Er det Pernille du her tænker på?

For hun har da vendt sig så hurtigt på en femøre, at hendes slappe
stænklapper ikke kunne følge med.

Tony

Fra : Wilstrup

Dato : 23-09-07 23:41

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Bruuns massive injurierende bemærkninger
>
> Den bliver slem i morgen når han finder ud af at han

Som en af mine gode venner sagde: man skal ikke lade sig
provokere af hvem-som-helst. Og han har ret: Bruun er
hvem-som-helst -vel at mærke Jens Bruun.

> Pernille ; hvis hun er pædagog kan man evt. få en
> advarsel om hvilken institution hun er ansat i ? Pædofili
> -anklagerne sidder tilsyneladende løst i ærmet på hende.

jeg vil tilskrive det hendes korte tid på nettet. Men jeg er
enig i at hun burde vide bedre. Det er jo netop den slags
ting, der præcis kører i pædagogkredse.

> [...]
> i den forbindelse. Når hun kan være så snotdum at fremfører
> dem på internettet kan hun vel også finde på at gøre det i

Det vil jeg bestemt ikke håbe.

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-09-07 10:48

> [...]
> jeg villig til at gøre en undtagelse.
>
> Stakkels Pernille - enig eller ej, men HER går grænsen.

Huuuuulk. Snøøøøft. Uuuuaaaaaaarhhhhh.

Ralph har plonket mig. Nu står verden ikke længere!

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peder·L·ACAB

Dato : 24-09-07 17:21

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev
>"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Huuuuulk. Sn????ft. Uuuuaaaaaaarhhhhh.

>Ralph har plonket mig. Nu st?r verden ikke l?ngere!

Whaa waaaaa hulk snøft, tag en tudekiks www.kinagrill.dk tag dig
sammen, du er en vosken mand (eller går du stadig med ble?)

--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,