Lotte Hansen fyret fra Politiken
Fra : Jesper

Dato : 21-09-07 21:41

Fra : Peder B. Pels

Dato : 21-09-07 21:52

> http://epn.dk/kommunikation/medier_underholdning/article1098571.ece

Opsummering udbedes.

--
regards , Peter B. P. http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk
"Blame freedom for the problems caused by its lack" <--- is the essence
of the arguments of most anti-libertarians.

Fra : Jesper

Dato : 21-09-07 22:11

Peder B. Pels <peter@nospamplease.dk> wrote:

> Opsummering udbedes.

Læs overskrift
--
Jesper

Fra : Peder B. Pels

Dato : 21-09-07 22:14

> Læs overskrift

Ja det bliver man jo ikek meget klogere af. Jeg fisker efter årsager til
fyring.

Fra : Kim2000

Dato : 21-09-07 22:22

"Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det bliver man jo ikek meget klogere af. Jeg fisker efter årsager til
> fyring.

Så kan man jo klikke på linket

Omstrukturinger - hvilket vel egentlig bare betyder at hun ikke har skamrost
Thøger for hans fantastiske analyser og hans fantastiske og helt igennem
upartiske indlæg i hans såkaldte avis, som jeg ikke har rørt siden
Muhammedtegningerne, hvor Thøger som bekendt valgte at Politikken skulle
være på muslimers side og dermed imod Vesten.
mvh
Kim

Fra : Peder B. Pels

Dato : 21-09-07 22:30

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:

> [...]
> Muhammedtegningerne, hvor Thøger som bekendt valgte at Politikken skulle
> være på muslimers side og dermed imod Vesten.

Ah. Så hun har ikke været brun om munden?

Tjah.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 22-09-07 08:20

Jesper wrote:

> Læs overskrift

Ideen er vist at der er en forventning om at et indlæg i en politisk
debat gruppe bærer præg af en holdning til det passerede, i form af en
kommetar eller bemærkning.

- cep

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-09-07 22:26

> http://epn.dk/kommunikation/medier_underholdning/article1098571.ece

Tak, Lotte. Du er én af mine helte, og jeg har længe undret mig over, hvad
du skulle på en taberavis som Politiken.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Tveskaeg

Dato : 22-09-07 06:51

On Fri, 21 Sep 2007 23:26:12 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse

>Tak, Lotte. Du er én af mine helte, og jeg har længe undret mig over, hvad
>du skulle på en taberavis som Politiken.

Træde vande indtil et bedre betalt job dukkede op, tror jeg.