Fede er de nye rygere
Fra : Lar

Dato : 21-09-07 07:41

Så er jagten gået ind, først rygerne, så de fede, så alkohol, så rødhårede.

Mon man vil lave konzentrationslejre for fede. Politiet fanger dem på gaden
og fører dem bort så familien aldrig ser dem igen ?

Tænk på at de fede dør af blodprop i hjertet. Det betyder at en fed arbejder
lige til den fede dør. Så det er stort set omkostningsfrit for samfundet.

Hvis man ser på de fedes følgesygdomme og holder det op mod den pension og
pleje de ville kræve hvis de var tynde og levede længe, så er det MEGET
bedre samdunsøkonomisk at folk er fede.

Man sparer pension, plejehjem, ældrepleje osv. Det er et langt større beløb
end følgesygdomme af fedme koster.

Nej skal man gå efter nogle skal de være dem der dyrker sport. Tænk på hvor
dyrt alle de sportsskader er for samfundet og hvor mange arbejdstimer det
koster virksomhederne.

VI VIL HAVE ET FORBUD MOD SPORT NU !!!!

;;))

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 21-09-07 07:51

Lar wrote:
> Så er jagten gået ind, først rygerne, så de fede, så alkohol, så
> rødhårede.

Er du sindsyg mand, så er jeg godt nok jaget vildt!

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-07 08:20

"Lar" skrev

> Mon man vil lave konzentrationslejre for fede. >

Ja, de ville i hver fald tabe sig. Det har Hitler bevist.

- Jensby

--
- Jensby
(der opfatter sig selv som en socialliberal humanist - og en ikke troende