Journalister er intelligente og tolerante
Fra : Peder L ACAB

Dato : 20-09-07 20:02

Ved et prøvevalg på danmarks Journalisthøjskole fik de radikale
33% af stemmerne, mens enhedslisten og SF fik henholdsvis 9,7 og
11%, og det er for sejt, at den ny generation er så meget mere
intelligensmæssigt højerestående!! For det er da fedt, om den
gængse fremmedfjendske tone måtte stilne lidt af i de
højredrejede og fascitoide medier.

Folk som har noget imod os radikale er bare misundelige, da de er
misundelige fordi, at de ikke har succes og ikke kommer på
kafekulturens rigtige steder, og fordi de bor i slumbydelen, hvor
kun whitetrahs bor og de marginaliserede indvandrere, som jo
bliver holdt uden for arbejdsmarkedet netop fordi, der gives et
slet billede af dem i medierne..

Hilsen Peder, hvis Pia Kjærsgaard blev gravid med en neger, da
ville jeg le.

--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,

Fra : Jim

Dato : 20-09-07 18:08

"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> slet billede af dem i medierne..
>

> Hilsen Peder, hvis Pia Kjærsgaard blev gravid med en neger, da

Og hvis du en dag hævdede, at du havde en hjerne, ville jeg ligeledes le.

Fra : Peder L ACAB

Dato : 20-09-07 20:11

> [...]

>slet billede af dem i medierne..

>Hilsen Peder, hvis Pia Kjærsgaard blev gravid med en neger, da

http://limewoody.wordpress.com/category/aviser/

Jeg glemete linkeet!!!!!!

Fra : Peder L ACAB

Dato : 22-09-07 09:32

> [...]
>intelligensmæssigt højerestående!! For det er da fedt, om den
>gængse fremmedfjendske tone måtte stilne lidt af i de

Racister arbejder på fabrik eller er kontanthjælpsmodtagere, og
det er da grinagtigt, at de projicerer deres selvhad over på de
uskyldige muslimer, bare fordi de er misundelige på muslimernes
mandige selvtillid.

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-07 16:24

On Sat, 22 Sep 2007 08:31:47 +0200 (CEST), Peder L
ACAB<peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote:

>Racister arbejder på fabrik eller er kontanthjælpsmodtagere

ROTFL.... Kender din uvidenhed ingen grænser...???

Fra : Peder L ACAB

Dato : 23-09-07 20:53

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev
> [...]

>gængse fremmedfjendske tone måtte stilne lidt af i de
>højredrejede og fascitoide medier.

>ROTFL.... Kender din uvidenhed ingen grænser...???

Jo, den gør. Dig, derimod, er en dum idiot, og tag og få din mor
til at pusse din næse, før du bliver kvalt i snot....

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-07 19:35

On Sun, 23 Sep 2007 19:53:20 +0200 (CEST), Peder L

ROTFL....

<snip barnlige fornærmelser>

Fra : Peder·L·ACAB

Dato : 24-09-07 17:43

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev

>ROTFL....

><snip barnlige fornærmelser>

Godt du selv snipper, så jeg ikke behøves læse dit lort.

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-07 16:23

On Mon, 24 Sep 2007 16:42:31 +0200 (CEST), Peder·L·ACAB

>Godt du selv snipper, så jeg ikke behøves læse dit lort.

Tja.... ALT hvad jeg snippede væk, havde DU skrevet....

Fra : Peder·L·ACAB

Dato : 25-09-07 13:03

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev

>Tja.... ALT hvad jeg snippede væk, havde DU skrevet....

Åhh, jeg troede bare ikke du kun mente "ROFL."

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-07 12:18

On Tue, 25 Sep 2007 12:03:25 +0200 (CEST), Peder·L·ACAB

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab......