Racisme er om misundelse
Fra : Peder L ACAB

Dato : 16-09-07 21:31

Alle racister er blot misundelige på de sorte og på muslimerne.

Når en racist ser en flok muslimske venner, som går en tur om
aftenen, så indgyder racisten sig en selvsuggesiv frygt, da han
selv er en genert taber, som ingen venner har, og tænker " de
muslimer er voldsmænd, og de skærer hovedet af mig!! Jeg gider
ikke tale med dem, og de skal sendes hjem."

Når racister ser en stor, stærk sort mand, som går rundt med en
hvid kvinde, så bliver racisterne misundelige, da de selv er små,
hvide og feminene, og har ikke de sortes maskulinitet, og så
tænker de, at de sorte er grimme og har store blævrende røve og
slaskende lange lemmer og øjne som nært er ved at falde ud og
tænder som hænger ud over deres vigende hager, selvom de bare er
misundelige, fordi de sorte har større penis, og de ikke er små
generte tabere, som ikke tør gå hen til en pige, og sige "hey
yo, what up, smukke pige", og så tage en pige med hjem og dyrke
forskellige former for sex, som man ser det i den
russiske/amerikanske pornografi, hvor først negeren boller hende
i røven, og så tager han penis ud og onanerer og ejakulerer i den
hvide piges ansigt (de små racister ser selvfølgelig også denne
porno, hvilket alle normale mennesker gør, mens de sidder og
rykker i deres små peni, mens de misunder den sorte fyr, som jo
har en større.)

'

Venlig hilsen Peder. Jeg har aldrig lavet een stavefejl eller
grammatikfejl, og det er jeg stolt af.

--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 16-09-07 19:44

"Peder L ACAB" skrev i en meddelelse

> Venlig hilsen Peder. Jeg har aldrig lavet een stavefejl >eller
> grammatikfejl, og det er jeg stolt af.

Hvad fanden hjælper det , når du fejle så meget andet.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peder L ACAB

Dato : 16-09-07 21:53

Michael Meidahl Jensen <mmj@fjerndettetidsfaktoren.dk> skrev

>Hvad fanden hj?lper det , n?r du fejle s? meget andet.

Jeg er velargumenterende, i modsætning til dig.

Du evner ikke at diskutere på mit plan.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 16-09-07 20:00

"Peder L ACAB" skrev i en meddelelse

> Du evner ikke at diskutere på mit plan.

Nej da , så meget LSD findes der ikke i verden.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Pernille

Dato : 16-09-07 20:09

"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Michael Meidahl Jensen <mmj@fjerndettetidsfaktoren.dk> skrev

> Jeg er velargumenterende, i modsætning til dig.
>
> Du evner ikke at diskutere på mit plan.

Jeg håber, at du prøver på at være morsom, med alt det vrøvl, du kommer med.

Fra : Peder L ACAB

Dato : 16-09-07 22:18

Pernille <Hovedst@den> skrev

>"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg h?ber, at du pr?ver p? at v?re morsom, med alt det vr?vl, du kommer med.

Hvis man kun evner at mudderkaste, da er man på det laveste plan
i verden. Os som evner at overskue højere ideer, bliver tit set
ned på of vor samtid.

Fra : Pernille

Dato : 16-09-07 20:31

> Pernille <Hovedst@den> skrev

> Hvis man kun evner at mudderkaste, da er man på det laveste plan
> i verden. Os som evner at overskue højere ideer, bliver tit set
> ned på of vor samtid.

Du er morsom

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 16-09-07 20:20

"Pernille" skrev i en meddelelse

> Jeg håber, at du prøver på at være morsom, med alt >det vrøvl, du kommer
> med.

Nææ... Peder tænker såmen bare med ringmusklen.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 16-09-07 19:58

"Michael Meidahl Jensen"

> Hvad fanden hjælper det , når du fejle så meget >andet.

Åhh .. Undskyld , der skulle stå
Hvad fanden hjælper det, når du fejler så meget andet.

Men det var en taste fejl , lige som peter's "feminene"

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peder L ACAB

Dato : 16-09-07 22:20

> [...]

>Hvad fanden hj?lper det, n?r du fejler s? meget andet.

>Men det var en taste fejl , lige som peter's "feminene"

Du har vist brug for en stærk sort mand i dit hjem.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 16-09-07 20:28

"Peder L ACAB" skrev i en meddelelse

> Du har vist brug for en stærk sort mand i dit hjem.

Er det en trussel ??, politi anmeldelse afsendt.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peder L ACAB

Dato : 16-09-07 22:31

Michael Meidahl Jensen <mmj@fjerndettetidsfaktoren.dk> skrev

>Er det en trussel ??, politi anmeldelse afsendt.

Jeg mente nu mere som et slags familiært tilskud. Alle
mennesker er lidt homoseksuelle, det er blot et spørgsmål, om
hvorvidt du er i kontakt med de dele af din underbevidsthed.

Denne kolde og hårde machoverden fordrer ikke at to mænd eller to
racer lever sammen i fred og harmoni. Det er derfor, vi bør
udrydde racisme og fremmedhad og homofobi med alle tilgængelige
midler!

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 16-09-07 20:38

"Peder L ACAB" skrev i en meddelelse

> Jeg mente nu mere som et slags familiært tilskud. >Alle
> mennesker er lidt homoseksuelle, det er blot et >spørgsmål, om
> hvorvidt du er i kontakt med de dele af din >underbevidsthed.

Alt i orden Peder, jeg driller dig bare ..... Dumt af mig
Ha en god dag...

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 16-09-07 20:05

"Peder L ACAB" skrev

> ... hvide og feminene ...

> "hey yo, what up, smukke pige"

> ... deres små peni,...
>

> Venlig hilsen Peder. Jeg har aldrig lavet een stavefejl eller
> grammatikfejl, og det er jeg stolt af.

- Jensby

Fra : Jim

Dato : 16-09-07 21:01

> Alle racister er blot misundelige på de sorte og på muslimerne.

Troll alert!

Fra : Tony

Dato : 16-09-07 21:42

> Alle racister er blot misundelige på de sorte og på muslimerne.

Dvs. du selv er racist, da du er skidemisundelig over at der er nogen som
har en større pik en din lille ostereje, som du sidder og fumler med, når du
sidder i dit ensomme hummer og bliver liderlig af at se på billige
pornofilm.

Du er skidemisundelig over, at du mangler selvtillid til at gå i byen og
score noget fisse.

Du lyder som en jomfru, der stadig har første gang tilgode.

Wake up man,- skrot din PC, og kom ud og oplev livet,- det er slet ikke så
skræmmende, som du tror,- man kan faktisk blive helt afhængig af det.

Tony

Fra : Peder L ACAB

Dato : 17-09-07 17:54

Tony <tonycarpediem@invalid.dk> skrev

>"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse
>>

>Dvs. du selv er racist, da du er skidemisundelig over at der er nogen som
>har en st?rre pik en din lille ostereje, som du sidder og fumler med, n?r du
>sidder i dit ensomme hummer og bliver liderlig af at se p? billige
>pornofilm.

ALLE SER PORNO OG ONANERER!! DET ER HELT NORMALT!!

> Du er skidemisundelig over, at du mangler selvtillid til at g? i byen og
>score noget fisse.

Jeg går tit på bar for at møde andre fyre.... Tag og fej for egen
dør.

>Du lyder som en jomfru, der stadig har f?rste gang tilgode.

Og du lyder som en slap og slidt ringmuskel.

>Wake up man,- skrot din PC, og kom ud og oplev livet,- det er slet ikke s?
>skr?mmende, som du tror,- man kan faktisk blive helt afh?ngig af det.

Nej, skrot DU din PC. Get a life.

Fra : E.M.

Dato : 17-09-07 19:40

> [...]
> porno, hvilket alle normale mennesker gør, mens de sidder og
> rykker i deres små peni, mens de misunder den sorte fyr, som jo

Du er meget MEGET syg, søg hjælp!

E.M.