Danskarna övervakas
Fra : HR

Dato : 15-09-07 14:23

Dags att lägga till hela det fascistlandet i brandväggen.

http://www.berlingske.dk/article/20070914/verden/70914089/

Danmarks største overvågning begynder ved midnat

Al brug af telefoner og Internet bliver registreret, så PET kan se det
igennem. Omkring 15.000 oplysninger om hver eneste dansker gemmes hvert år.

Fra : Garamond

Dato : 15-09-07 14:41

http://blackholes.us/zones/countries/

Fra : HR

Dato : 15-09-07 14:57

Garamond skrev:

> http://blackholes.us/zones/countries/

Tackar så hjärtligt. :)

Fra : Iznogoud

Dato : 15-09-07 14:47

HR wrote:
> [...]
> igennem. Omkring 15.000 oplysninger om hver eneste dansker gemmes hvert år.

Inte f-n så övervakar dom Herr Pedersen inte, det här är till 95% riktat
mot alla(h) invandrare.. och det gör dom så in i helvetes rätt i!

Heja Danmark!

--
Iznogoud

Fra : HR

Dato : 15-09-07 14:52

Iznogoud skrev:

> Inte f-n så övervakar dom Herr Pedersen inte, det här är till 95% riktat
> mot alla(h) invandrare.. och det gör dom så in i helvetes rätt i!
>
> Heja Danmark!

Passa dig, dom kanske inför samma här i Sverige.

Antingen får jag dra ut min nätkabel eller bilda en egen (pirat)regering. :)

Fra : John

Dato : 15-09-07 15:25

"HR" <henry@usenet.zapto.org> skrev i en meddelelse

> dom kanske inför samma här i Sverige.

Det kunne man vel godt forestille sig:

".. Al-Qaedas trusler mod to navngivne svenskere og mod svenske virksomheder
får Säpo - Sveriges sikkerhedspoliti - til at indkalde ekstra mandskab ..":

http://politiken.dk/udland/article381587.ece

> Antingen får jag dra ut min nätkabel eller bilda en egen (pirat)regering.
> :)

Ikke nødvendigt, hvis du respekterer samfundets gældende love :)

John

Fra : Iznogoud

Dato : 15-09-07 15:39

HR wrote:

> Passa dig, dom kanske inför samma här i Sverige.
>

> Antingen får jag dra ut min nätkabel eller bilda en egen (pirat)regering. :)

"Kanske" ? he he!

Tror du inte MUST sysslat med det allt sedan 70talet?

Det tror nämligen jag.

--
Iznogoud

Fra : A.I.A

Dato : 15-09-07 14:53

Iznogoud wrote:

> Inte f-n så övervakar dom Herr Pedersen inte, det här är till 95% riktat
> mot alla(h) invandrare.. och det gör dom så in i helvetes rätt i!
>
> Heja Danmark!

Hur är det dom glada danskarna så muntert sjunger..

Vi är Röde, vi är hvide, på muslimer, ja, vi skiter..

Dom förgår med gott exempel för alla oss andra.

Heja Danmark!

--
Anti Islamic Alliance †

COUNTER-FATWAH

$ 0.25c for the XXX of AboTalal El Nadi. Gothenburg Sweden
$ 0.25c for the XXX of Faris Jawad. Norsborg Sweden

Fra : John

Dato : 15-09-07 15:36

> Dags att lägga till hela det fascistlandet i brandväggen.

Nånå.. så bør du måske hellere bygge en brandmur rundt om hele
Förbjudssverige.. nåh nej.. så kan jeres muhammedaner-venner jo ikke komme
ind :(

John

Fra : Garamond

Dato : 15-09-07 22:19

John skrev:

> så kan jeres muhammedaner-venner jo ikke komme
> ind :(

Fan vad trist!

Fra : Usenet Rulez

Dato : 15-09-07 20:49

HR <henry@usenet.zapto.org> skrev i news:46ebdcc9$1@usenet.zapto.org i
swnet.politik den lö 15 sep 2007 03:23:20p

Och du tror dom orkar läsa detta?

--
Usenet Perkele Rulez
perv perv perv perv

usenet_rulez@swnet.nu

"As someone once said, "Getitng into a fight on-line is like being in the
Special Olympics. Even if you win, you're still a retard."

"CapCity"

Fra : HR

Dato : 15-09-07 20:58

Usenet Rulez skrev:
> HR <henry@usenet.zapto.org> skrev i news:46ebdcc9$1@usenet.zapto.org i
> swnet.politik den lö 15 sep 2007 03:23:20p

> år.
>
> Och du tror dom orkar läsa detta?

Nej, men dom kan ha ordet "jihad" som triggar.

Fra : Usenet Rulez

Dato : 15-09-07 21:00

HR <henry@usenet.zapto.org> skrev i news:46ec3964$1@usenet.zapto.org i
swnet.politik den lö 15 sep 2007 09:58:28p

Så här menar du?

Fra : HR

Dato : 15-09-07 21:03

Usenet Rulez skrev:
> HR <henry@usenet.zapto.org> skrev i news:46ec3964$1@usenet.zapto.org i
> swnet.politik den lö 15 sep 2007 09:58:28p

> hvert

> Så här menar du?

perv

Fra : Usenet Rulez

Dato : 17-09-07 22:12

HR <henry@usenet.zapto.org> skrev i news:46ec3a79$1@usenet.zapto.org i
swnet.politik den lö 15 sep 2007 10:03:05p

perv