Sådan, Søren Krarup!
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 14-09-07 11:38

"De Radikale har fyldt landet med muslimer"
Søren Krarup farede i flint og anklagede De Radikale for at have ansvar for
at "have fyldt landet med muslimer" via Udlændingeloven af 1983.

"Så skal man stå og høre hr. Morten Østergaard være forarget - når han selv
kommer fra det parti, der har været med til at skabe problemet. Jeg må
indrømme, at når nu han taler om, at folk skal have lov til at have den
religion, de har... javist. Sig det til de islamiske lande, hvor folk, som
mener noget andet, får skåret halsen over! Uvidenheden hos De Radikale er
monumental. Jeg synes, det er en forbrydelse."
--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med tobak!
Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 14-09-07 11:39

Kim Frederiksen wrote:
> [...]
> islamiske lande, hvor folk, som mener noget andet, får skåret halsen
> over! Uvidenheden hos De Radikale er monumental. Jeg synes, det er en

Kilde: tv2.dk

Rart at nogen har modet til at sige sandheden til de politisk korrekte
forbrydere.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 14-09-07 11:51

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
> Rart at nogen har modet til at sige sandheden til de politisk korrekte
> forbrydere.

Jeg troede da, det var Dansk Folkeparti, der var politisk korrekt nu til
dags. Hvornår er det lavet om?

Fra : Knud Larsen

Dato : 14-09-07 12:17

Christian R. Larsen wrote:
> "Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
>
> Jeg troede da, det var Dansk Folkeparti, der var politisk korrekt nu
> til dags. Hvornår er det lavet om?

Det er ikke lavet om, det er nu som altid de kulturradikale og "kunstnerne"
som er politisk korrekte.

I helt gamle dage stod de kulturradikale for frisind og modstand mod
religion, jeg regnede mig selv for kulturradikal i mange år. Nu står
kulturradikale for større indvandring og for ideen om at alt er lige
gyldigt, eller lige godt, - derfor må man ikke "håne" rabiate muslimer.

Fra : Wilstrup

Dato : 14-09-07 12:50

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i meddelelsen

> Kilde: tv2.dk
>
> Rart at nogen har modet til at sige sandheden til de
> politisk korrekte forbrydere.

Analogt med dette må du jo være en forbryder - for jeg har nu
besluttet mig til at alle der bærer navnet Frederiksen og har
Kim som fornavn er forbrydere par excellence. Så må det jo
være mig, der skal komplimenteres for at sige sandheden til de
politisk korrekte forbryder.

Søren Krarup er en idiot - og jo før vi slipper af med ham,
desto bedre. Han er ikke alene en idiot, men en stor nar.
Vi har iht. til grundloven religionsfrihed her i landet, og
nok så mange henvisninger til hvad andre lande måtte gøre
eller ikke gøre, berettiger ikke svinet S.K. til at beklikke
folk på deres hæderlighed blot fordi han som fanatisk kristen
mener at andres religiøse holdninger er en forbrydelse.

Men det er jo betegnende for Venstre at kline sig op ad det
parti, der i høj grad spiller på fremmedhadet hos det
forskrækkede borgerskab.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 14-09-07 13:09

Wilstrup wrote:

> [...]
> folk på deres hæderlighed blot fordi han som fanatisk kristen
> mener at andres religiøse holdninger er en forbrydelse.

Wilstrup din kæmpe spade. Det er jo netop Islam der ikke tolererer andre
religioner! I visse lande ligefrem henretter de folk for at eje en bibel!
Det er det SK opponerer imod, og han har ganske ret i sin protest.

Fra : Wilstrup

Dato : 14-09-07 13:22

> Wilstrup din kæmpe spade.

Frederiksen, din kæmpeskovl.

Det er jo netop Islam der ikke tolererer andre
> religioner!

Hvad har det med den danske grundlov at gøre?

I visse lande ligefrem henretter de folk for at eje en bibel!

virkelig? og hvad har det med Danmark at gøre?

> Det er det SK opponerer imod, og han har ganske ret i sin
> protest.

Han protesterer mod at der findes nogle muslimer herhjemme -
disse muslimer har mig bekendt hverken myrdet eller henrettet
nogen som helst - så hvad med at holde dig til virkelighedens
verden i Danmark.

Hvad andre lande gør af nederdrægtigheder kan da aldrig være
et parameter for hvordan Danmark skal handle.

Hvis Danmark fx indførte dødsstraf fordi dit elskede USA også
har det, så ville det være et stort problem - men heldigvis
sker det ikke.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 14-09-07 13:29

Wilstrup wrote:

> virkelig? og hvad har det med Danmark at gøre?

Det har det med Danmark at gøre, at der er masser af radikale muhamedanere
med dansk pas, pga. venstrefløjen.

> [...]
> disse muslimer har mig bekendt hverken myrdet eller henrettet
> nogen som helst - så hvad med at holde dig til virkelighedens

Aha. Altså ingen racistisk og religiøs vold herhjemme begået af indvandrere?

> Hvad andre lande gør af nederdrægtigheder kan da aldrig være
> et parameter for hvordan Danmark skal handle.

Der skal være grænser for hvilken opførsel vi vil tillade i vores land.

> Hvis Danmark fx indførte dødsstraf fordi dit elskede USA også
> har det, så ville det være et stort problem - men heldigvis
> sker det ikke.

Jeg elsker ikke USA. Jeg hader dem heller ikke. De er vores allierede og vi
har kraftstejleme bare at opføre os derefter, ligesom USA har gjort det
overfor os. Det kan du bl.a. være glad for som kommunist, for ellers havde
du ikke trukket vejret i dag.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 14-09-07 13:43

> [...]
> overfor os. Det kan du bl.a. være glad for som kommunist, for ellers havde

Visse skribenter har det bare dårligt i dagevis hvis de skriver et
indlæg hvor der _ikke_ langes ud efter USA, uanset om det er relevant
eller ej.

- cep

Fra : Wilstrup

Dato : 14-09-07 13:54

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com.removethis> skrev i
meddelelsen

> Visse skribenter har det bare dårligt i dagevis hvis de
> skriver et indlæg hvor der _ikke_ langes ud efter USA,
> uanset om det er relevant eller ej.

Mit indlæg er naturligvis relevant, ellers ville jeg ikke
skrive det. Når fjolset taler om hvordan man muligvis gør i
andre lande, så er det vel også i orden at jeg anfører USA som
et eksempel, eller hvad?

Visse skribenter har det bare dårligt i dagevis hvis de
skriver et indlæg, hvor der /ikke/langes ud efter muslimer,
uanset om det er relevant eller ej.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 15-09-07 01:48

> Mit indlæg er naturligvis relevant, ellers ville jeg ikke
> skrive det. Når fjolset taler om hvordan man muligvis gør i
> andre lande, så er det vel også i orden at jeg anfører USA som
> et eksempel, eller hvad?

Ville Kina ikke have været et bedre eksempel?
Der retsforfølger man rent faktisk mennesker med en "forkert" tro (Falun
Gong) og henretter i øvrigt langt flere mennesker end i USA?

- cep

Fra : Wilstrup

Dato : 15-09-07 08:59

> Ville Kina ikke have været et bedre eksempel?
> Der retsforfølger man rent faktisk mennesker med en
> "forkert" tro (Falun Gong) og henretter i øvrigt langt flere
> mennesker end i USA?

Det er ikke en konkurrence om tåbeligheder det her - USA er en
forbrydernation med en forbryderisk præsident - jeg valgte USA
for det er verdens eneste supermagt og den tillader sig at
gøre hvad den vil uanset hvad de øvrige lande i verden siger.
Sådan er det altså ikke med Kina, for ellers havde vi jo ikke
haft Taiwan og Tibet-spørgsmålet oppe at vende så tit, vel?

At Kina har dødsstraf og henretter flere mennesker nominelt,
er jeg godt klar over, men i forhold til antallet af
indbyggere, så kommer USA på en flot 1.plads, så vidt jeg kan
se - men det er ikke det, der er tale om her. Dødsstraf er
også en skændsel i Kina.

Hvad angår Falung Gong, så har jeg ikke nogen mening om den.
Det er muligt at de retsforfølges fordi de overtræder landets
love - det er et internt kinesisk anliggende og jeg har ikke
nogen kommentarer til dette p.t.

I USA er det i orden at se film hvor man river indvoldende ud
af hinanden, lemlæster folk på den mest besitalske måde,
medens der vanker store bøder til et nationalt TV-selskab, der
tilfældigvis dokumenterer fra en begivenhed, hvor en kvinde
kommer til at blotte sit eneste bryst.

Er man arabisk talende, og tillader sig at flyve i en
flyvemaskine og taler arabisk med sine arabiske venner, så
risikerer man at blive anholdt, sådan som vi så det. Har man
forkert hudfarve, så bliver man forfulgt og chikaneret, og
USAs historie rummer uhyggelige eksempler på hvordan man har
forfulgt anderledes tænkende, henrettet børn og mentalt
handicappede, så jeg kan ikke se at USA har noget at lade
nogen høre.

Det er som sagt ikke en konkurrence i nederdrægtigheder, men
det er væsentligt hvad supermagten USA gør som rollemodel for
verden og som selverklæret "verdens politibetjent".

Fra : Knud Larsen

Dato : 15-09-07 09:47

Wilstrup wrote:
> [...]

> indbyggere, så kommer USA på en flot 1.plads, så vidt jeg kan
> se - men det er ikke det, der er tale om her. Dødsstraf er

USA kommer IKKE på nogen 1. plads - hverken relativt eller absolut.
Men for en USA-hader er det jo også ligegyldigt med fakta.

Kina er på førstepladsen både nominelt og relativt, og langt over nummer to
på listen.

Derudover menes det, at de afliver 10 gange flere end de selv indrømmer
officielt.

Fra : Per Rønne

Dato : 15-09-07 11:47

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> [...]
> på listen.
>
> Derudover menes det, at de afliver 10 gange flere end de selv indrømmer

Har vi overhovedet nogen 'officielle' tal fra Kina?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-07 11:38

On Sat, 15 Sep 2007 09:58:56 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>At Kina har dødsstraf og henretter flere mennesker nominelt,
>er jeg godt klar over, men i forhold til antallet af
>indbyggere, så kommer USA på en flot 1.plads, så vidt jeg kan
>se -

Så trænger du til nye briller.... Kina ligger på en suveræn 1. plads
hvad angår henrettelser, OGSÅ i forhold til antallet af indbyggere...

Fra : Wilstrup

Dato : 15-09-07 11:59

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i
meddelelsen news:7ddne31527jf2jup4dr7dlt2gf5l2vu8fl@4ax.com...

dokumentation?

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-07 15:41

On Sat, 15 Sep 2007 12:58:41 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>dokumentation?

http://www.amnesty.dk/default.asp?lang=da&mode=newsletter&page=635

citat:

"Ifølge Amnesty blev mindst 1.770 mennesker henrettet i Kina sidste
år, men eksperter vurderer, at Kina nærmere henrettede 8.000
mennesker. Særdeles aktive var også Iran, der henrettede 94 mennesker,
og Saudi Arabien, der foretog 86 henrettelser. "

og

"USA henrettede 60 borgere i 2005"

Så med mindre der er over 6 mia kinesere................

Fra : Wilstrup

Dato : 15-09-07 15:57

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i
meddelelsen news:ijrne3h7j0d2iafjfgcpmotv126trgvp7a@4ax.com...

> [...]
> mennesker. Særdeles aktive var også Iran, der henrettede 94
> mennesker,
> og Saudi Arabien, der foretog 86 henrettelser. "

1770 henrettede ud af en befolkning på 1 mia = 0,00177
promille af befolkningen i Kina.

60/270 mio = godt 0,2 promille - så jow, USA henretter flere
mennesker pr. indbyggerantal end Kina.

"eksperter vurderer" er et tomt udtryk - hvilke eksperter?
hvad er de eksperter i? hvilke præmisser går de ud fra?
hvordan har de kommet frem til tallene?

Din bortforklaring af fakta er skræmmende.

> og
>
> "USA henrettede 60 borgere i 2005"
>
> Så med mindre der er over 6 mia kinesere................

Prøv at regne efter selv, fæ. Selv med 8000 mennesker giver
det 0,008 promille, altså væsentligt mindre end de 0,2
promille der ryger i døden i USA.

Men uanset tallene,så er det de nævnte promiller for meget.

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-07 16:11

On Sat, 15 Sep 2007 16:57:25 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>1770 henrettede ud af en befolkning på 1 mia = 0,00177
>promille af befolkningen i Kina.

Det er ca. 1 ud af 565.000

>60/270 mio = godt 0,2 promille - så jow, USA henretter flere
>mennesker pr. indbyggerantal end Kina.

Det er ca. 1 ud af 4.500.000

Man må fandeme håbe at du ikke underviser i matematik...

>"eksperter vurderer" er et tomt udtryk - hvilke eksperter?
>hvad er de eksperter i? hvilke præmisser går de ud fra?
>hvordan har de kommet frem til tallene?
>
>Din bortforklaring af fakta er skræmmende.

Dine matematikkundskaber og logiske tankegang er sgu mere
skræmmende...

Det kræver ikke de store evner at beregne at der ca. er 4 gange så
mange kinesere end amerikanere og da der (officielt) bliver henrettet
ca. 30 gange så mange i Kina, så.....................

>Prøv at regne efter selv, fæ. Selv med 8000 mennesker giver
>det 0,008 promille, altså væsentligt mindre end de 0,2
>promille der ryger i døden i USA.

Suk..... Stakkels elever....

>Men uanset tallene,så er det de nævnte promiller for meget.

Du har lige sat DIG SELV til vægs.... )))))))

Fra : Wilstrup

Dato : 15-09-07 16:42

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i
meddelelsen news:j1tne3hntiboa4gclsp4ffmbem8g5qd6nq@4ax.com...
> On Sat, 15 Sep 2007 16:57:25 +0200, "Wilstrup"
> <nix@invalid.com>

>>> mennesker. Særdeles aktive var også Iran, der henrettede
>>> 94

> Det er ca. 1 ud af 565.000

Prøv at regne igen - 1770 / 1.000.000.000 = henrettede
/indbygger.

> Det er ca. 1 ud af 4.500.000

prøv at regne igen 60/270.000.000 indbygger -

> Man må fandeme håbe at du ikke underviser i matematik...

nej, det gør jeg ikke - men påvis hvor mit regnestykke er
galt. Og i øvrigt sidder de dødssdømte fanger ofte i årevis i
fængsel førend de bliver endelig henrettet. Det er endnu
værre.

Nej, jeg afventer dine forklaringer (bortforklaringer) på hvem
de eksperter er, og stiller kritiske spørgsmål til dine
påstande -men jeg kan forstå at du ikke kan lide kritik?

> Dine matematikkundskaber og logiske tankegang er sgu mere
> skræmmende...

Igen: mine matematikkundskaber fejler ingenting, men igen:
hvis du kan påvise at jeg har uret, så gør det i stedet for
alle disse omsvøb.

> [...]
> henrettet
> ca. 30 gange så mange i Kina, så.....................

Det har da intet med sagen at gøre! Jeg hævdede med rette at
1770 henrettede kinesere er mindre pr. indbygger end 60 er ud
af indbyggere i USA.

Det er da for fanden ikke ligegyldigt om man tager 1770 ud af
en befolkning på 270 mio og så 1770 ud af en befolkning på 1
mia.

Så det er nok snarere din logik og dine matematikkundskaber
der trænger til et eftersyn.

> Suk..... Stakkels elever....

Jamen så kom med nogle argumenter for fanden - eller tag en
tudekiks. Det er dog utroligt med dig: du påstår en hel masse,
og når man så stiller kritiske spørgsmål til dine påstande,
bliver du sur og begynder at tale om "stakkels elever" etc.
hvad det så end har med sagen at gøre.

Det er jo gang på gang blevet påvist at du IKKE kan
argumentere, men igen og igen bliver sat til vægs af min
dræbende logik og mine eminente evner til at regne - jeg
kan godt se at det er surt for dig, men tag det som en mand,
frue.

> Du har lige sat DIG SELV til vægs.... )))))))

Nej, det har jeg da ikke -jeg har altid været imod dødsstraf -
det er åbenbart blevet en fiks ide hos dig, at når du ikke kan
regne, så kommer du med postulater, der heller ikke er
rigtige, men som hos dig og dine proselyter lyder godt.

Du kan ikke løbe fra at du ikke har regnet rigtigt - ikke at
det er en stor katastrofe for nogen, men du burde i det
mindste lære af det og lade være med at komme med synspunkter,
du ikke har undersøgt nærmere.

Fra : Per Rønne

Dato : 15-09-07 17:58

> [...]

> /indbygger.

> prøv at regne igen 60/270.000.000 indbygger -

> nej, det gør jeg ikke - men påvis hvor mit regnestykke er

Min Mathematica siger:

In[1]:= 1770/1000000000 > 60/270000000
Out[1]= True

Prøv at tælle antallet af nuller efter ... kineserne henretter selv
officielt flere per capita end amerikanerne.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 15-09-07 19:53

"Per Rønne" wrote:

> [...]
>
> Prøv at tælle antallet af nuller efter ... kineserne henretter selv
> officielt flere per capita end amerikanerne.

Utrolig at man kan være så talblind, - tallene skriger jo højt om at Kina
henretter langt flere pr indbygger, også FØR man tager lommeregneren frem.

Fra : Knud Larsen

Dato : 15-09-07 20:04

Knud Larsen wrote:

> Utrolig at man kan være så talblind, - tallene skriger jo højt om at
> Kina henretter langt flere pr indbygger, også FØR man tager
> lommeregneren frem.

Og nu vil Wilstrup til sin dødsdag hævde at tallet 240 (fire gange de 60) er
større end 1770, - og hvis nogen vover at modsige ham, så trækker han sin
"Cut the crab"

Fra : Wilstrup

Dato : 16-09-07 09:18

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
> Min Mathematica siger:
>
> In[1]:= 1770/1000000000 > 60/270000000
> Out[1]= True

flot calculator du har, Per - den er sikkert også dyr. Jeg er
desværre kun i besiddelse af den kalkulator der befinder sig i
Windows, men jeg tillod mig at kontrollere påstanden om antal
døde i USA via AIs hjemmeside, og kom til noget meget
overraskende, nemlig at:

"Med 60 henrettelser i 2005 nåede det samlede antal aflivede
fanger op på 1005 siden genoptagelsen af dødsstraf i 1977."
Altså langt flere end forudsat - man kan altså ikke blot tage
et år ud, der er "gunstigt" og så sige at det er det reelle
tal.

"Den 1. marts, 2005, forbød den amerikanske højesteret
henrettelse af ungdomsforbrydere - forbrydere under 18 år da
forbrydelsen blev begået. Siden 1977 er 22 ungdomsforbrydere
blevet henrette"

samt

" 2005 døde 61 personer efter at været blevet ramt af det
amerikanske politis elektrochok våben, og bragte således det
samlede antal af sådanne dødsfald op på 142. Ligsyn fandt at
elektrochok våbnene havde forårsaget eller bidraget til mindst
10 af dødsfaldende i 2005"

Hvad angår Kina står det meget rodet og tåget, men der står
dog:

"På baggrund af offentligt tilgængelige kilder anslår AI, at
mindst 1.010 personer blev henrettet og 2.790 blev dømt til
døden i løbet af året om end de virkelige tal formodes at være
langt højere."

Vi har altså at man skal sammenligne antallet af dødsstraf på
1010 et enkelt år, med hvad der er foretaget i USA.

Lægger vi tallene sammen, så får vi overraskende at døde i
statens varetægt i USA siden 1977 kommer op på

143 dødsfald -ekstra - tallene er her fra 2005 - hvilket jeg
overså tidligere.

I Kina sammenligner man altså med ikke 1770, men med 1010 -
altså betragteligt mindre. Der står endvidere hvor mange der
er dømt til døden, men det materiale er helt fraværende i
omtalen om USAs dødsdømte fanger.

Billedet er skævt, og kan sige hvad som helst.

Jeg skrev derfor i mit svar at det er alt for mange -eller
rettere det er de for mange -for dødsstraf er statsautoriseret
mord -noget jeg altså altid har været imod- uanset land.

Min store fejl var at jeg ikke tjekkede indlægshaverens kilder
før jeg svarede - det skal jeg nok sørge for at gøre fremover,
for der manipuleres åbenbart mere end jeg troede var muligt.

1080/1.000.000.000 = 1,8e-6

Overfor

1148/270000000 =4,3 e-6

Det giver efter min kalkulator et helt andet tal, nemlig at
USA henretter flere end Kina pr. capita -

De 1148 er fremkommet ved at tage AIs oplysninger på 1005 og
lægge de dødsfald der er sket i statens varetægt (politiet)
uden dog at tage de ulovlige henrettelser på 22
ungdomsforbrydere med -

Gjorde vi det, ville vi altså have langt flere -

De 60 henrettede er altså ikke korrekte oplysninger, men
handler om hvor mange man med de sidste henrettelser nåede op
på 1005 henrettelser, altså langt flere end i Kina pr. capita.

Dernæst skal vi også lægge følgende ting til, som postulenten
behændigt undlod, nemlig at der på AIs hjemmeside står
følgende at læse:

"8 lande - Kina, Den Demokratiske Republik Congo, Iran,
Nigeria, Pakistan, Saudi Arabien, USA og Yemen - har siden
1990 henrettet mindst 47 børn og unge som har været under 18
år på gerningstidspunktet"

Og bemærk så følgende passus:

"USA og Iran har henrettet flere mindreårige en de øvrige 6
lande tilsammen"

Så hvis vi endelig skal udtale os forargeligt om dødsstraf,
og det mener jeg bestemt at vi skal, så må det betyde at vi
skal være forarget over al form for dødsstraf, også selvom USA
ligger i toppen med henrettelser pr. capita eller selvom Kina
skulle ligge på lignende niveau.

Dødsstraf er mord - statsautoriseret mord, og det har jeg
været modstander af siden jeg gik i realafdelingen og blev
opmærksom på problematikken.

Så nok så megen regnekunst og forkerte sammenligninger, ændrer
ikke ved det faktum at jeg ser dødsstraf som noget afskyeligt,
uanset hvor det forekommer - også i Kina.

Fra : Knud Larsen

Dato : 16-09-07 09:26

Wilstrup wrote:
> [...]
> henrettelse af ungdomsforbrydere - forbrydere under 18 år da
> forbrydelsen blev begået. Siden 1977 er 22 ungdomsforbrydere

Jeg vidste at Wilstrup ikke ville kunne indrømme at han regnede forkert. Så
nu forsøger han at redde stumperne ved at gå flere år tilbage,- ikke at det
hjælpe, men det var åbenbart det bedste han kunne komme op med.

Den mand har en forfængelighed som slår alt.

Fra : N_B_DK

Dato : 16-09-07 09:32

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message

> [...]
> forkert. Så nu forsøger han at redde stumperne ved at gå flere år
> tilbage,- ikke at det hjælpe, men det var åbenbart det bedste han

Ja det gør kun hans regnestykke endnu værre, men det fatter han jo ikke.

> Den mand har en forfængelighed som slår alt.

Han er bare narcissist, han indrømmer ALDRIG at han har taget fejl, og det
gør ham i mine øjne til psykopat.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Per Rønne

Dato : 16-09-07 10:00

Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> flot calculator du har, Per - den er sikkert også dyr.

Mathematica Teacher's Edition. Kan til særlig lav pris anskaffes af
lærere på /secondary schools/ og /junior colleges/, og husk her på at
mellemskole-trinene [6.-9. klassetrin] også er /secondary school/.

Indeholder funktionaliteter til automatisk generering af
matematikopgaver af ønsket art:

<http://www.wolfram.com/news/teachersedition.html>

Det synes som om der i dag tales om 'Mathematica for the Classroom 6':

<http://store.wolfram.com/view/app/classroom/>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-07 11:49

On Sun, 16 Sep 2007 10:18:13 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

> [...]
>Altså langt flere end forudsat - man kan altså ikke blot tage
>et år ud, der er "gunstigt" og så sige at det er det reelle

Igen viser du at du ikke kan regne... )

1005 henrettede på 30 år, giver et gennemsnit på 33,5 pr. år...
Tallet 60 er jo ca. det dobbelte af gennemsnittet, så det kan da ikke
være "gunstigt"... )))

> [...]
>samlede antal af sådanne dødsfald op på 142. Ligsyn fandt at
>elektrochok våbnene havde forårsaget eller bidraget til mindst

Hvor mange tror du at der dør i det kinesiske politi's varetægt...???

Mon ikke der smutter en del i svinget på den konto...???

> [...]
>overså tidligere.
>
>I Kina sammenligner man altså med ikke 1770, men med 1010 -

Men stadig langt mere pr indbygger end USA....

> [...]
>før jeg svarede - det skal jeg nok sørge for at gøre fremover,
>for der manipuleres åbenbart mere end jeg troede var muligt.

Din store fejl er at du ikke kan regne, samt at du konsekvent benægter
fakta....

>1080/1.000.000.000 = 1,8e-6
>
>Overfor
>
> 1148/270000000 =4,3 e-6
>
>Det giver efter min kalkulator et helt andet tal, nemlig at
>USA henretter flere end Kina pr. capita -

Du fortsætter med dine manipulationer og løgne....

Dine tal fra USA er fordelt på 30 år...!!!

>De 1148 er fremkommet ved at tage AIs oplysninger på 1005 og
>lægge de dødsfald der er sket i statens varetægt (politiet)
>uden dog at tage de ulovlige henrettelser på 22
>ungdomsforbrydere med -

Du mangler at medregne de kinesere der er døde i politiets
varetægt.... At der ikke står noget tal på IA's hjemmeside betyder
IKKE at det slet ikke sker....

> [...]
>handler om hvor mange man med de sidste henrettelser nåede op
>på 1005 henrettelser, altså langt flere end i Kina pr. capita.

Du bliver ved med at dumme dig.... )))))

<snip en masse bortforklaringer>

Fra : Wilstrup

Dato : 16-09-07 13:11

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i
meddelelsen news:seupe3d6i3nj9gi5o5lof01lsal8ls4tuv@4ax.com...

> Men stadig langt mere pr indbygger end USA....

nej! Kina 1010 henrettelser - USA 1005 - men sidstnævnte på
langt mindre befolkningsgrundlag.

> Dine tal fra USA er fordelt på 30 år...!!!

Det bliver de ikke mindre døde af.

> Du mangler at medregne de kinesere der er døde i politiets
> varetægt.... At der ikke står noget tal på IA's hjemmeside
> betyder
> IKKE at det slet ikke sker....

Jeg har heller ikke regnet på de der døde i amerikansk politis
varetægt -desuden har jeg været så venlig ikke at medregne
antallet af lynchninger i USA i 60'erne, antallet af mord i
landet m.v. Tal er taknemmelige.
-

> Du bliver ved med at dumme dig.... )))))

Nej, men jeg kan godt se at du har et forklaringsproblem her.
> <snip en masse bortforklaringer fra S.A. Thomsens side.>

Og nu ikke mere om det herfra.

EOD.

Fra : N_B_DK

Dato : 16-09-07 13:23

"Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message
> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i
> meddelelsen news:seupe3d6i3nj9gi5o5lof01lsal8ls4tuv@4ax.com...

> nej! Kina 1010 henrettelser - USA 1005 - men sidstnævnte på
> langt mindre befolkningsgrundlag.

LOOOL, den her tråd skulle sendes til dine kollegaer, så ville de da vide
hvor inkompetent du er.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-07 15:17

On Sun, 16 Sep 2007 14:10:55 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>nej! Kina 1010 henrettelser - USA 1005 - men sidstnævnte på
>langt mindre befolkningsgrundlag.

>Det bliver de ikke mindre døde af.

Tror du virkelig at Kina ikke har henrettet en eneste i de andre 29
år...??? )))

Du forsøger fortvivlet at bortforklare dine fejl, men det eneste du
opnår er at blive mere og mere til grin....

>Jeg har heller ikke regnet på de der døde i amerikansk politis
>varetægt -desuden har jeg været så venlig ikke at medregne
>antallet af lynchninger i USA i 60'erne, antallet af mord i
>landet m.v. Tal er taknemmelige.

Tror du virkelig at de ting ikke foregår i Kina...???

>Nej, men jeg kan godt se at du har et forklaringsproblem her.

JEG har IKKE noget forklaringsproblem....

>EOD.

Ja, kravl du bare ned i dit hul igen...

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-07 21:40

On Sat, 15 Sep 2007 17:41:55 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>Prøv at regne igen - 1770 / 1.000.000.000 = henrettede
>/indbygger.

Det er 1 ud af 564971 indbyggere...

FORKERT...!!! Hvis USA henrettede 0,2 promille af befolkningen svarer
det til 54.000 !!!!!!!!

Dine manglende evner i matematik (og simpel regning) er sgu
skræmmende....

>så jow, USA henretter flere

>prøv at regne igen 60/270.000.000 indbygger -

Det er 1 ud af 4.500.000 indbyggere...

>nej, det gør jeg ikke - men påvis hvor mit regnestykke er
>galt.

Det ER bevist og jag har lige gjort det igen...!!!!

>Og i øvrigt sidder de dødssdømte fanger ofte i årevis i
>fængsel førend de bliver endelig henrettet. Det er endnu
>værre.

Sikke dog et ynkeligt forsøg på bortforklaring.... )))

>Nej, jeg afventer dine forklaringer (bortforklaringer) på hvem
>de eksperter er, og stiller kritiske spørgsmål til dine
>påstande -men jeg kan forstå at du ikke kan lide kritik?

At du er så snot dum at du ikke kan se at 30 er større end 4, er IKKE
mit problem...

>Igen: mine matematikkundskaber fejler ingenting,

De er IKKE-EKSISTERENDE...!!!!

>men igen:
>hvis du kan påvise at jeg har uret, så gør det i stedet for
>alle disse omsvøb.

Når du ikke fatter klokkeklare beviser, så er det sgu håbløst...

>Det har da intet med sagen at gøre!

Det har da ALT med sagen at gøre.... ))))

>Jeg hævdede med rette at
>1770 henrettede kinesere er mindre pr. indbygger end 60 er ud
>af indbyggere i USA.

ROTFLMAO.... Det er det IKKE.... ))

>Det er da for fanden ikke ligegyldigt om man tager 1770 ud af
>en befolkning på 270 mio og så 1770 ud af en befolkning på 1
>mia.

Nej, men det har ikke noget med sagen at gøre, da USA IKKE henretter
1770 om året....

>Så det er nok snarere din logik og dine matematikkundskaber
>der trænger til et eftersyn.

Du er totalt til grin.... ))

> [...]
>og når man så stiller kritiske spørgsmål til dine påstande,
>bliver du sur og begynder at tale om "stakkels elever" etc.

Selv min datter på 8 år kan regne det ud....

>Det er jo gang på gang blevet påvist at du IKKE kan
>argumentere, men igen og igen bliver sat til vægs af min
>dræbende logik og mine eminente evner til at regne

ROTFL...... )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

>- jeg
>kan godt se at det er surt for dig, men tag det som en mand,
>frue.

Du kar sat dig selv så grundigt til vægs, at det må være ny
danmarks-rekord.... ))))

>Nej, det har jeg da ikke -jeg har altid været imod dødsstraf -
>det er åbenbart blevet en fiks ide hos dig, at når du ikke kan
>regne,

JEG kan regne... DU kan IKKE.... ))

>så kommer du med postulater, der heller ikke er
>rigtige, men som hos dig og dine proselyter lyder godt.
>
>Du kan ikke løbe fra at du ikke har regnet rigtigt -

ROTFLMAO.... )))

>ikke at
>det er en stor katastrofe for nogen, men du burde i det
>mindste lære af det og lade være med at komme med synspunkter,
>du ikke har undersøgt nærmere.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.... ))))))

Fra : Wilstrup

Dato : 16-09-07 09:41

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i
meddelelsen news:tlfoe3deil74slpjm958clpsmoccdf4dh5@4ax.com...

Jeg erkender at jeg lavede en kommafejl, som vi alle kan komme
til at lave. Det siger intet om folks regneevner, men blot at
folk kan læse forkert i en bestemt sammenhæng. (Havde jeg haft
en kalkulator som Pers så ville jeg nok næppe have begået den
fejl. Den kan du så more dig over i lang tid.

Det værste er dog at dine tal var løgn fra ende til anden.
Tallet var ikke 60´, men 1005 plus dem, der blev myrdet i
politiets varetægt plus dem, der stadig sidder på dødsgangen
plus de børn og unge, der blev myrdet af staten siden 1977.

Det bringer altså tallet op på langt mere end du hævdede, og
dermed ender det med at jeg - trods regnefejlen -har ret i at
tallet af henrettede i USA pr. kapita er større end i Kina.

Jeg burde have vidst bedre end at stole på dine tal - den fejl
skal jeg undlade at gøre fremover, men forlange behørig
dokumentation hver eneste gang du postulerer noget - det er
min fejl at jeg stolede blindt på at du faktisk var hæderlig i
denne debat. Det er du ikke, så jeg blev så klog.

Du kan selv regne efter - se 1005 i forhold til kun 270 mio og
se 1010 (ikke 1770, som du løgnagtigt påstod) i forhold til
mere end 1 mia. Så kan det være at det ser anderledes ud.

Det er tydeligt at antallet af henrettede i Kina er større end
i USA, men pr. kapita er det mindre end i USA.

Ifølge AI er det også USA og Iran der står for den største
mængde af dødsstraf af unge.

Men jeg er da glad for at du gav mig en anledning til endnu en
gang at læse AIs hjemmeside om dødsstraf. Den har forandret
sig, så nu er den lettere at finde rundt i. Og dermed er det
også lettere at komme med dokumenation for dette eller hint,
når man har at gøre med løgnere og manipulatorer som dig.

Fra : N_B_DK

Dato : 16-09-07 10:11

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i
> meddelelsen news:tlfoe3deil74slpjm958clpsmoccdf4dh5@4ax.com...
>
> Jeg erkender at jeg lavede en kommafejl, som vi alle kan komme
> til at lave.

Korrekt, men at kalde alle andre idioter og lignende (og blive ved med det),
selv efter mange har vist dig du tog fejl, er latterligt.

> Det siger intet om folks regneevner, men blot at
> folk kan læse forkert i en bestemt sammenhæng. (Havde jeg haft
> en kalkulator som Pers så ville jeg nok næppe have begået den
> fejl. Den kan du så more dig over i lang tid.

Det morsomme er din bortforklaringer og: det er dig der regner forkert jeg
Wilstrup er GUD, og har altid ret, og arme person der siger mig imod
attitude.

> [...]
> politiets varetægt plus dem, der stadig sidder på dødsgangen
> plus de børn og unge, der blev myrdet af staten siden 1977.

Siden hvornår er folk der sidder på dødsgangen allerede henrettet, men
bliver siddende på dødsgangen ? du kan sq da ikke tælle levende personer med
som døde din spade.

> Det bringer altså tallet op på langt mere end du hævdede, og
> dermed ender det med at jeg - trods regnefejlen -har ret i at
> tallet af henrettede i USA pr. kapita er større end i Kina.

Sludder.

> [...]
> min fejl at jeg stolede blindt på at du faktisk var hæderlig i
> denne debat. Det er du ikke, så jeg blev så klog.

LOL, ja tallene passede dig ikke, og så skal levende personer tælles med som
henrettede, i guder hvor er du ynkelig.

> Du kan selv regne efter - se 1005 i forhold til kun 270 mio og
> se 1010 (ikke 1770, som du løgnagtigt påstod) i forhold til
> mere end 1 mia. Så kan det være at det ser anderledes ud.

Ja og det er jo kun muligt når man fusker med tallene som dig din skovl.

> Det er tydeligt at antallet af henrettede i Kina er større end
> i USA, men pr. kapita er det mindre end i USA.

Sludder, tilbage på skoleBÆNKEN med dig.

> Ifølge AI er det også USA og Iran der står for den største
> mængde af dødsstraf af unge.

Hvad har alderen på de henrettede at gøre med total antal af henrettede at
gøre ?

> [...]
> også lettere at komme med dokumenation for dette eller hint,
> når man har at gøre med løgnere og manipulatorer som dig.

LOL og du kalder ANDRE for manipulatorer....

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-07 10:39

On Sun, 16 Sep 2007 10:41:23 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>Jeg erkender at jeg lavede en kommafejl, som vi alle kan komme
>til at lave. Det siger intet om folks regneevner, men blot at
>folk kan læse forkert i en bestemt sammenhæng.

Nej det viser at du ikke kan regne...

>(Havde jeg haft
>en kalkulator som Pers så ville jeg nok næppe have begået den
>fejl. Den kan du så more dig over i lang tid.

Man behøver ikke en regnemaskine for at se dit regnestykke ikke
passer... At ca. 30 er større end ca. 4 er meget simpelt...

> [...]
>politiets varetægt plus dem, der stadig sidder på dødsgangen
>plus de børn og unge, der blev myrdet af staten siden 1977.

Nu LYVER du jo bevidst IGEN...

De 1005 er dem der er henrettet siden 1977, altså på 30 år..!!!!

De 1770 som Kina (officielt) har henrettet er på 1 år...!!!

>Det bringer altså tallet op på langt mere end du hævdede, og
>dermed ender det med at jeg - trods regnefejlen -har ret i at
>tallet af henrettede i USA pr. kapita er større end i Kina.

Nej det ender med at du gør dig endnu mere til grin... )

>Jeg burde have vidst bedre end at stole på dine tal - den fejl
>skal jeg undlade at gøre fremover,

Ja, faktabenægtelse er du god til...

>men forlange behørig
>dokumentation hver eneste gang du postulerer noget - det er
>min fejl at jeg stolede blindt på at du faktisk var hæderlig i
>denne debat.

Det er IKKE mine tal men tal fra Amnesty International...

>Det er du ikke, så jeg blev så klog.

ROTFLMAO.....

>Du kan selv regne efter - se 1005 i forhold til kun 270 mio og
>se 1010 (ikke 1770, som du løgnagtigt påstod) i forhold til
>mere end 1 mia. Så kan det være at det ser anderledes ud.

NEJ... De 1005 i USA er på 30 år, hvor Kina's er HVERT år......!!!!!

>Det er tydeligt at antallet af henrettede i Kina er større end
>i USA, men pr. kapita er det mindre end i USA.

Det viser tydeligt at du ikke har fattet en skid... ))

>Ifølge AI er det også USA og Iran der står for den største
>mængde af dødsstraf af unge.

Nu LYVER du IGEN....!!!!

citat: fra AI's hjemmeside:

"USA's højesteret forbød sidste år staterne at henrette mindreårige"

>Men jeg er da glad for at du gav mig en anledning til endnu en
>gang at læse AIs hjemmeside om dødsstraf.

Du må så have voldsomme problemer med at læse dansk, da du tydeligvis
ikke har fattet en disse af hvad der stod....

>Den har forandret
>sig, så nu er den lettere at finde rundt i. Og dermed er det
>også lettere at komme med dokumenation for dette eller hint,
>når man har at gøre med løgnere og manipulatorer som dig.

Den eneste der lyver her er DIG, hvilket ALLE andre en dig kan
se...!!!!

Fra : Wilstrup

Dato : 16-09-07 10:46

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i
meddelelsen news:2ispe3tq4520mpqpap8tt91n30sk3ucies@4ax.com...
> On Sun, 16 Sep 2007 10:41:23 +0200, "Wilstrup"
> <nix@invalid.com>

> Nej det viser at du ikke kan regne...

vrøvl.

> Man behøver ikke en regnemaskine for at se dit regnestykke
> ikke
> passer... At ca. 30 er større end ca. 4 er meget simpelt...

Du kommer med løgnagtige tal - du kan altså ikke læse.

> Nu LYVER du jo bevidst IGEN...

se selv på hjemmesiden, som jeg citerer fra.

> De 1005 er dem der er henrettet siden 1977, altså på 30
> år..!!!!

og...?

> De 1770 som Kina (officielt) har henrettet er på 1 år...!!!

Nej, det er ikke de tal der står på hjemmesiden.

> Nej det ender med at du gør dig endnu mere til grin... )

> Ja, faktabenægtelse er du god til...

Det er ikke fakta, du kom med, men løgn.

> Det er IKKE mine tal men tal fra Amnesty International...

nej, det er det ikke - det er løgn fra din side - på AIs
hjemmeside står der andre tal.

> ROTFLMAO.....

ja, jeg ved godt at du ikke evner en debat. Det er derfor du
altid griner.

> NEJ... De 1005 i USA er på 30 år, hvor Kina's er HVERT
> år......!!!!!

nej, det står der ikke noget om.

> Det viser tydeligt at du ikke har fattet en skid... ))

eller så har /du/ ikke.

> Nu LYVER du IGEN....!!!!

fremgår af AIs hjemmeside. Du er altså faktabenægter.

> citat: fra AI's hjemmeside:
>
> "USA's højesteret forbød sidste år staterne at henrette
> mindreårige"

Det er muligt - men det er sket, og det fremgår af AIs
hjemmeside.

> Du må så have voldsomme problemer med at læse dansk, da du
> tydeligvis
> ikke har fattet en disse af hvad der stod....

jo, men det har du ikke forstået. Du kan selv læse det, hvis
du er i stand til det - det tvivler jeg dog på.

> Den eneste der lyver her er DIG, hvilket ALLE andre en dig
> kan
> se...!!!!

Du kan blot se på AIs hjemmeside, som jeg loyalt copypaster
fra - at du ikke kan læse indenad er ikke mit problem.

Fra : N_B_DK

Dato : 16-09-07 10:54

> Du kan blot se på AIs hjemmeside, som jeg loyalt copypaster
> fra - at du ikke kan læse indenad er ikke mit problem.

At du ikke kan læse er alene dit problem:

citat fra AI:

USA henrettede 60 borgere i 2005 og fejrede dermed et makabert jubilæum. I
løbet af året rundede amerikanerne henrettelse nummer 1000 siden
genindførselen af dødsstraf i 1976.

Ifølge Amnesty blev mindst 1.770 mennesker henrettet i Kina sidste år, men
eksperter vurderer, at Kina nærmere henrettede 8.000 mennesker.

Hvordan du kan påstå det er andre der ikke kan læse er mig en gåde, men du
burde fratages retten til at undervise når du er så hamrende inkompetent.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-07 12:08

On Sun, 16 Sep 2007 11:53:36 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>burde fratages retten til at undervise når du er så hamrende inkompetent.

Hans første fejl kan tilgives da det er menneskeligt at fejle, men
hans vedvarende benægtelse af fakta er skræmmende....

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-07 12:06

On Sun, 16 Sep 2007 11:45:38 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>Du kommer med løgnagtige tal - du kan altså ikke læse.

Suk.... Du fatter intet....

>se selv på hjemmesiden, som jeg citerer fra.

>og...?

>Nej, det er ikke de tal der står på hjemmesiden.

For helvede, er du ikke lærer...???

citat: "Ifølge Amnesty blev mindst 1.770 mennesker henrettet i Kina
sidste år"...

>Det er ikke fakta, du kom med, men løgn.

ROTFL... Du mener altså at Amnesty International er fuld afd løgn....

>nej, det er det ikke - det er løgn fra din side - på AIs
>hjemmeside står der andre tal.

Nej der gør ikke...

citater:

"Ifølge Amnesty blev mindst 1.770 mennesker henrettet i Kina sidste
år" og "USA henrettede 60 borgere i 2005"

Fakta forsvinder ikke bare fordi du benægter dem...

>ja, jeg ved godt at du ikke evner en debat. Det er derfor du
>altid griner.

Jeg griner af dine totalt latterlige forsøg på at bortforklare at du
dummede dig... ))

>nej, det står der ikke noget om.

LÆS artiklen, for du har tydeligvis ikke læst den...

>eller så har /du/ ikke.

LOL... Du er sgu tragikomisk....

>fremgår af AIs hjemmeside. Du er altså faktabenægter.

>Det er muligt - men det er sket, og det fremgår af AIs
>hjemmeside.

Du skrev "der STÅR for", hvilket er løgn... USA har ikke henrettet
"mindreårige" siden 2003...

>jo, men det har du ikke forstået. Du kan selv læse det, hvis
>du er i stand til det - det tvivler jeg dog på.

LOL.... Du er sgu morsom.....

>Du kan blot se på AIs hjemmeside, som jeg loyalt copypaster
>fra - at du ikke kan læse indenad er ikke mit problem.

Dit problem er at du ikke har forstået det du copy-paster...

Fra : Per Rønne

Dato : 16-09-07 13:16

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote:

> Du skrev "der STÅR for", hvilket er løgn... USA har ikke henrettet
> "mindreårige" siden 2003...

Måske har AI bare ikke opdateret deres hjemmeside, så 'sidste år' er
ændret til 'i 2002'?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-07 15:20

On Sun, 16 Sep 2007 14:15:52 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Måske har AI bare ikke opdateret deres hjemmeside, så 'sidste år' er
>ændret til 'i 2002'?

Det ved jeg ikke noget om, men der står at USA ikke har henrettet
"mindreårige" siden 2003...

Fra : Per Rønne

Dato : 16-09-07 16:16

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote:

> Det ved jeg ikke noget om, men der står at USA ikke har henrettet
> "mindreårige" siden 2003...

Jeg tænkte på det 'sidste år' som Arne citerede fra AIs hjemmeside ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 15-09-07 17:21

> 1770 henrettede ud af en befolkning på 1 mia = 0,00177
> promille af befolkningen i Kina.
>
> 60/270 mio = godt 0,2 promille - så jow, USA henretter flere
> mennesker pr. indbyggerantal end Kina.

Prøv at lege at USA var 4 gange så folkerigt, og henrettede 4 gange så
mange mennseker, så hedder tallet:

for USA:

240/1080 mio. = 0.00000022

og Kina:

1770/1000 mio = 0.00000177

Altså en markant forskel på verdens største demokrati og verdens største
diktatur.

- cep

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-07 21:43

On Sat, 15 Sep 2007 18:21:22 +0200, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@yahoo.com.removethis> wrote:

> [...]
>
>og Kina:
>
>1770/1000 mio = 0.00000177
>
>Altså en markant forskel på verdens største demokrati og verdens største

Jeps.... Det er regning på 4. - 5. klasses niveau....

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 16-09-07 10:35

> Jeps.... Det er regning på 4. - 5. klasses niveau....

Ganske tankevækkende faktisk...

- cep

Fra : N_B_DK

Dato : 16-09-07 10:39

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com.removethis> wrote in message
> Ganske tankevækkende faktisk...

Vi er en del der længe har vidst at Wilstrups intellekt lå på det
aldersniveau.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-07 12:09

On Sun, 16 Sep 2007 11:38:39 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Vi er en del der længe har vidst at Wilstrups intellekt lå på det
>aldersniveau.

Men der er skræmmende at han underviser børn...

Fra : N_B_DK

Dato : 16-09-07 12:22

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote in message

> Men der er skræmmende at han underviser børn...

vides det med sikkerhed ? jeg begynder at tro at grunden til han er i en
skole, er fordi han selv modtager undervisning (og med rette har han jo
bevist)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Wilstrup

Dato : 16-09-07 13:27

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i
meddelelsen news:kk3qe39r0cjv66itlo7skivrejhnk5841v@4ax.com...
> On Sun, 16 Sep 2007 11:38:39 +0200, "N_B_DK"
> <N_B_DKSPAM@hotmail.com>

> Men der er skræmmende at han underviser børn...

Det er skræmmende at du ikke er indlagt på en psykiatrisk
afdeling forlængst. Jeg må tilstå at det er trættende at
skulle være din støttepædagog i tide og utide, så ikke mere
til dig fra mig. Du får ikke min krop - heller ikke til jul,
som du ellers havde håbet på.

Så derfor EOD. Du kan skrive nok så meget, jeg læser dig ikke
længere - i hvert fald ikke for en tid.

Det er trættende at skulle læse det ene indlæg af idioti og
mangel på begavelse efter det andet, fordi jeg er så flink at
give dig den ene chance efter den anden for at få dig til at
undgå at dumme dig -det er desværre ikke lykkedes, så hyg dig
i mit filter.

Fra : N_B_DK

Dato : 16-09-07 13:36

>så hyg dig i mit filter.

Endnu engang viser du, at folk der sætter dig til vægs ryger i dit
virkelighedsfilter.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-07 15:23

On Sun, 16 Sep 2007 14:36:02 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Endnu engang viser du, at folk der sætter dig til vægs ryger i dit
>virkelighedsfilter.

Som sædvanligt...

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-07 15:22

On Sun, 16 Sep 2007 14:26:35 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>Det er skræmmende at du ikke er indlagt på en psykiatrisk
>afdeling forlængst.

For hvad...??? Selvstændig tankegang...??? )))

<snip narcissistisk gylle>

> [...]
>give dig den ene chance efter den anden for at få dig til at
>undgå at dumme dig -det er desværre ikke lykkedes, så hyg dig

ROTFL... Så røg jeg i sandhedsfilteret... ))))

Fra : John Doe

Dato : 16-09-07 14:52

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote:
> Jeps.... Det er regning på 4. - 5. klasses niveau....

Nu overdriver du altså. Selv en elev i 1. klasse kan klare en sådan simpel
opgave.

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-07 15:24

On Sun, 16 Sep 2007 15:51:50 +0200, "John Doe" <abuse@127.0.0.1>
wrote:

>Nu overdriver du altså. Selv en elev i 1. klasse kan klare en sådan simpel
>opgave.

Ja, men det er vist ikke pensum før 4. - 5. klasse...

Mine egne børn går i 2., 4. og 6. klasse, så jeg ved lidt om det.

Fra : Wilstrup

Dato : 16-09-07 15:32

"John Doe" <abuse@127.0.0.1> skrev i meddelelsen

> Nu overdriver du altså. Selv en elev i 1. klasse kan klare
> en sådan simpel opgave.

nej, det kan en elev i 1. klasse ikke - heller ikke i dette
indlæg udtaler du dig om ting, du ved noget om. Det er mig en
gåde, hvorfor du overhovedet skriver i denne gruppe -du har jo
intet - absolut intet - begavet at bidrage med.

Hyg du dig i jordhulen derhjemme og overlad gruppen til
voksne, begavede mennesker (selvom de nok er begrænset her til
venstrefløjens folk).

Fra : John Doe

Dato : 16-09-07 18:51

"Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:
> Hyg du dig i jordhulen derhjemme og
> overlad gruppen til voksne, begavede
> mennesker (selvom de nok er begrænset
> her til venstrefløjens folk).

Nå, det gør altså ondt at du har afsløret dig selv som en usædvanligt
ubegavet person...

Fra : Wilstrup

Dato : 16-09-07 18:59

> Nå, det gør altså ondt at du har afsløret dig selv som en
> usædvanligt ubegavet person...

Du har helt ret: jeg er en udsædvanlig person - du har et u
for meget i det næste ord - så der skal stå :

"...som en usædvanlig begavet person".

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-09-07 21:04

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen

> "John Doe" <abuse@127.0.0.1> skrev i meddelelsen

> Du har helt ret: jeg er en udsædvanlig person - du har et u for meget i
> det næste ord - så der skal stå :

"Udsædvanlig" - betyder det at DKP har fundet dig kloningsværdig :-0

Mvh
Martin

Fra : Wilstrup

Dato : 16-09-07 21:09

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> "Udsædvanlig" - betyder det at DKP har fundet dig
> kloningsværdig :-0

hvad DKP har af tanker, kerer jeg mig ikke om-jeg er ikke
medlem af DKP.

Fra : John Doe

Dato : 16-09-07 21:41

"Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:
> hvad DKP har af tanker, kerer jeg mig
> ikke om-jeg er ikke medlem af DKP.

Heh heh, højrefjolserne i DKP er ikke noget for dig...

Fra : Wilstrup

Dato : 16-09-07 22:27

> Heh heh, højrefjolserne i DKP er ikke noget for dig...

??? jeg er ikke så sikker på at du er rigtig velforvaret:
højrefjolser i DKP? Det var da noget nyt!

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-09-07 23:21

> "John Doe" <abuse@127.0.0.1> skrev i meddelelsen

> ??? jeg er ikke så sikker på at du er rigtig velforvaret: højrefjolser i
> DKP? Det var da noget nyt!

Jeg er overrasket over at du som en anden Judas fornægter DKP, men du er
selvfølgelig også ateist, eller hvad man skal kalde en person på dit
mærkværdige åndstrin.
Hvilket andet parti tager sig ellers på at skønmale det hedengangne
sovjetimperium?

Mvh
Martin

Fra : Wilstrup

Dato : 17-09-07 18:34

> [...]
> kalde en person på dit mærkværdige åndstrin.
> Hvilket andet parti tager sig ellers på at skønmale det

Igen: hvad har højrefjolserne med DKP at gøre?

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-09-07 19:08

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Igen: hvad har højrefjolserne med DKP at gøre?

Det burde du vel spørge John Doe om.

Og hvis din konfusion er stilnet lidt af, så kunne du som
forbrugervejledning til os vansmægtende vælgere, forklare hvilket parti
bortset fra DKP, der ligesom dig lovpriser forholdende i det hedengangne
sovjetimperium.

Mvh
Martin

Fra : Wilstrup

Dato : 17-09-07 20:45

> forbrugervejledning til os vansmægtende vælgere, forklare
> hvilket parti bortset fra DKP, der ligesom dig lovpriser
> forholdende i det hedengangne sovjetimperium.

??? hvorfor er det interessant? - og så hedder det i øvrigt
'forholdene' - eller tror man jo at der er tale om at man
forholder nogen noget.

Hvilken betydning har det at nogle partier gør dette eller
hint, sålænge der er tale om at der findes mennesker, der gør
noget. Den vigtigste kamp foregår jo ikke i Folketinget.

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-09-07 21:28

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
>
> ??? hvorfor er det interessant? - og så hedder det i øvrigt 'forholdene' -
> eller tror man jo at der er tale om at man forholder nogen noget.

Typo - Er det efterhånden det eneste du kan finde ud af selvom det er i
total modstrid med usenet-regler.

Foruden at klippe væk så "ubehageligheder" forsvinder

Mvh
Martin

Fra : Wilstrup

Dato : 18-09-07 16:54

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
b> Typo - Er det efterhånden det eneste du kan finde ud af
selvom det er i
> total modstrid med usenet-regler.

Når folk kan skrive i quoted printable eller i utf-8 uden at
du siger noget til det, så kan du være ligeglad med hvilke
regler jeg muligvis overtræder.

> Foruden at klippe væk så "ubehageligheder" forsvinder

Man bør ifølge samme regler som du advokerer for med den
pludselige ildhu, sikre sig at man kun lader det stå, man
svarer på.

Fra : Knud Larsen

Dato : 18-09-07 17:08

Wilstrup wrote:
> [...]
>>
> Man bør ifølge samme regler som du advokerer for med den
> pludselige ildhu, sikre sig at man kun lader det stå, man

Kan andre ikke huske Wilstrup på at besøge Hohenschönhausen, STASI's fængsel
i Berlin, når han skal dertil med skolen?

Måske vil manden få en sen epifani, hvem ved?

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-09-07 21:10

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> Kan andre ikke huske Wilstrup på at besøge Hohenschönhausen, STASI's
> fængsel i Berlin, når han skal dertil med skolen?
>
> Måske vil manden få en sen epifani, hvem ved?

Det må være et MUST.
Det skal blive spændende at høre hvad de får erfaret

Mvh
Martin

Fra : Knud Larsen

Dato : 19-09-07 22:02

Martin Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> Det må være et MUST.
> Det skal blive spændende at høre hvad de får erfaret

Er du ikke også i hans kill-filter? så hjælper dit citat jo ikke.

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-09-07 23:31

> Er du ikke også i hans kill-filter? så hjælper dit citat jo ikke.

Det ved kun Gud ))))

Fra : John Doe

Dato : 20-09-07 12:24

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:
> Er du ikke også i hans kill-filter?

wilstrup elsker at true folk med sit kill-filter, men han kan givetvis ikke
afholde sig fra at læse indlæg fra dem som han angiveligt har i sit
kill-filter......

Fra : Knud Larsen

Dato : 20-09-07 13:35

John Doe wrote:

> wilstrup elsker at true folk med sit kill-filter, men han kan
> givetvis ikke afholde sig fra at læse indlæg fra dem som han
> angiveligt har i sit kill-filter......

Wilstup elsker at skrive med folk som kommer med rent vrølvl, men han hader
at kommentere rene fakta som fx jeg kommer med.

Fra : N_B_DK

Dato : 15-09-07 18:01

> 1770 henrettede ud af en befolkning på 1 mia = 0,00177
> promille af befolkningen i Kina.
>
> 60/270 mio = godt 0,2 promille - så jow, USA henretter flere
> mennesker pr. indbyggerantal end Kina.

Matematik er vist ikke din stærke side.

hvis vi nu lige ganger USA´s befolkning med 4 så landene har lige mange
personer, 270*4`= 1080mill (så ganger vi også lige antallet af henrettede,
60*4=240), hvordan du så kan få USA til at henrette flere end Kina må stå
hen i det uvisse.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ole

Dato : 15-09-07 18:20

N_B_DK wrote:
> [...]
> personer, 270*4`= 1080mill (så ganger vi også lige antallet af
> henrettede, 60*4=240), hvordan du så kan få USA til at henrette flere

Shhh ikke give overlæren hovedbrud.

Ole M

Fra : John Doe

Dato : 16-09-07 14:43

> [...]
> indbyggerantal end Kina.
> Prøv at regne efter selv, fæ. Selv med
> 8000 mennesker giver det 0,008 promille,

Mange tak for at du viser dine evner i matematik, eller skal vi sige
manglende evner. Jeg har længe mistænkt dig for at ikke være lærer og du har
nu selv leveret beviset, ingen dansk skole ville nogensinde ansætte en lærer
med så dårlige matematikkundskaber som dig.

Selv simpel hovedregning kan du ikke klare... Alle kan jo med hurtig
hovedregning konstatere at Kinas befolkning er cirka 4 gange større end
USA's befolkning. Da USA henretter 60 personer på et år så skal Kina
henrette 60 x 4 = 240 personer for at være på samme niveau som USA. Men da
Kina henretter betydeligt flere så vil enhver intelligent person kunne
konstatere at Kina henretter flere mennesker i relation til befolkningens
størrelse end USA. Selv en dårlig lærer ville kunne klare en sådan simpel
opgave.

Fra : Wilstrup

Dato : 16-09-07 15:30

> [...]
> ikke være lærer og du har nu selv leveret beviset, ingen
> dansk skole ville nogensinde ansætte en lærer med så dårlige

Sikke da noget ævl. Jeg har været lærer i 22 år - og endda
undervist i matematik (nødtvunget) - at jeg kan lave en
kommafejl, kan ske for alle - det gør dem ikke til uegnede som
lærere.
Du har her vist at du ikke har en pind forstand på hvad der
skal til for at ansætte en skolelærer.

Jeg kan give dig svaret med få ord: En skole, der mangler
lærere og en seminarieuddannet af slagsen. Jeg er
seminarieuddannet, jeg er på en skole, der manglede lærere.

> [...]
> relation til befolkningens størrelse end USA. Selv en dårlig
> lærer ville kunne klare en sådan simpel opgave.

Du er et våsehovede - tallet 60 var ikke korrekt - tallet var
1005 - og sat i forhold til Kinas 1010 personer ,men med
betydeligt flerer mennesker, kan enhver se at dit regnestykke
ikke holder en meter.

Men jeg erkender da at jeg havde lavet en kommafejl i
skyndingen og ikke havde tjekket min "ærede" opponents tal
førend jeg sendte mit indlæg afsted. Det var en fejl, som jeg
næppe gentager. Men at dette skulle diskvalificere mig som
lærer, er noget ærkevås som du kun skriver i din afmagt fordi
du ikke har et eneste argument at komme med - kun
mudderkastning.

Hyg dig i mudderet, din store idiot. Jeg forstår godt at du
kalder dig John Doe - for det svarer til på dansk NN = nescio
nomen = jeg ved ikke navnet, og i UK og i USA er det samtidig
navnene på ukendte lig - så jeg vil da gerne tro at du er et
lig - du lyder i hvert fald som et: stille, tomhjernet og
blodfattigt.

Fra : N_B_DK

Dato : 16-09-07 16:46

> Du er et våsehovede - tallet 60 var ikke korrekt - tallet var
> 1005 - og sat i forhold til Kinas 1010 personer ,men med
> betydeligt flerer mennesker, kan enhver se at dit regnestykke
> ikke holder en meter.

Og igen viser du at du ikke kan læse, de 1005 er for 30 år din mega klaphat,
og Kina´s er for ET (kan du forstå en 1/30) så kort tid, og alligevel har de
dræbt flere med henrettelse...

> [...]
> kalder dig John Doe - for det svarer til på dansk NN = nescio
> nomen = jeg ved ikke navnet, og i UK og i USA er det samtidig

Nej, det bruges på unavngivne/ukendte personer, oftest er det om lig, men
ikke begrænset til lig.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : John Doe

Dato : 16-09-07 18:52

"Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:
> Hyg dig i mudderet, din store idiot.

Nå, det gør altså ondt at du har afsløret dig selv som en idiot...

Fra : Wilstrup

Dato : 16-09-07 18:58

> Nå, det gør altså ondt at du har afsløret dig selv som en
> idiot...

Du kan heller ikke læse - mit råd: køb en letlæsebog - fx
Søren og Mette.

Fra : John Doe

Dato : 16-09-07 19:04

"Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:
> Du kan heller ikke læse

Du kan hverken læse eller regne...

Fra : N_B_DK

Dato : 16-09-07 19:12

"John Doe" <abuse@127.0.0.1> wrote in message

> Du kan hverken læse eller regne...

Eller engelsk.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Wilstrup

Dato : 16-09-07 19:56

"John Doe" <abuse@127.0.0.1> skrev i meddelelsen

> Du kan hverken læse eller regne...

Foreløbig går det skam udmærket -

Fra : Per Rønne

Dato : 15-09-07 11:47

Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> Har man forkert hudfarve, så bliver man forfulgt og chikaneret

Som Colin Powell, Condoleeza Rice og Barak Obama?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Wilstrup

Dato : 15-09-07 12:00

> Som Colin Powell, Condoleeza Rice og Barak Obama?

Det sker jo i det daglige, fæhovede - at nogle få kan komme
gennem det racistiske nåleøje er jo ikke ensbetydende med at
det er enkelt at være "sort", vel?

Fra : Per Rønne

Dato : 15-09-07 13:28

> [...]

> Det sker jo i det daglige, fæhovede - at nogle få kan komme
> gennem det racistiske nåleøje er jo ikke ensbetydende med at

Mig bekendt har racismen i USA aldrig været lavere, end den er i dag ...
det er endda inden for mulighedernes grænse, at Obama bliver Clintons
vicepræsident og efterfølger ... en sort præsident.

Ja, i dag er han naturligvis ikke kompetent til embedet. Han har aldrig
været guvernør, og kun været senator i to år. Men efter otte år som
vicepræsident vil situationen være en anden ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 15-09-07 15:15

"Per Rønne" wrote:

> Mig bekendt har racismen i USA aldrig været lavere, end den er i dag
> ... det er endda inden for mulighedernes grænse, at Obama bliver
> Clintons vicepræsident og efterfølger ... en sort præsident.

Wilstrup er som et lille barn, og det er naturligvis også derfor, han kan
tro på noget som kommunismen, som skaber af lykkesamfund uden nogen form for
udbytning eller racisme. Og i hans sorthvide verden så er "Øst" lig med
"lykke" og "Vest" lig med ulykke.

I hverdagen i USA, ville Wilstrup møde så mange forskellige "hudfarver", at
han nok ville bede om sit lugtesalt og sin "Kapitalen" at trøste sig på, -
hvordan man skulle gribe det an at chikanere mylderet af mennesker med
"hudfarver", det gad jeg godt vide.

Racisme eller etnocentrisne findes i alle kroge af verden, nogen steder
meget mere end andre, - men det er IKKE i USA racismen er udbredt.

Jeg mindes lige den udsendelse om "hajj" pilgrimsfærden til Mekka, hvor man
fulgte en amerikansk konvertit med lyst hår (det blev ustandselig
kommenteret) - og en gruppe "brødre" dvs sorte muslimer fra Sydafrika.
De var blevet noget nedslåede over at deres muslimske brødre viste sig at
være racister, det havde de ikke ventet.

Læs evt også bogen om sørejser, skrevet at kaptajnens kone, som er dansk
psykolog. Hun beretter hvordan de lidt for brune muslimer i besætningen ikke
engang bliver inviteret med til fødselsdag.

I Moskva forfølger man jo iøvrigt alle med et asiatisk udseende.

Mennesket er ikke så engleligt som det burde være, - hverken som muslimer
eller som kommunister, - selv om de to ideologier påstår at de er
fuldstændig renset for racistiske indlæg.

Fra : John

Dato : 15-09-07 15:41

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Mennesket er ikke så engleligt som det burde være, - hverken som muslimer
> eller som kommunister, - selv om de to ideologier påstår at de er
> fuldstændig renset for racistiske indlæg.

Nemlig.. et land bliver jo heller ikke demokratisk, blot fordi man tilføjer
ordet i landets navn, eksempelvis DDR.

John

Fra : Per Rønne

Dato : 15-09-07 15:58

> [...]

> psykolog. Hun beretter hvordan de lidt for brune muslimer i besætningen ikke
> engang bliver inviteret med til fødselsdag.

Altså, ikke inviteret med til de lidt hvidere,muslimske søfolks
fødselsdagsfest?

> I Moskva forfølger man jo iøvrigt alle med et asiatisk udseende.

Jeg troede nu at det var kaukasiere der forfulgtes ...

Fra : Knud Larsen

Dato : 15-09-07 20:00

"Per Rønne" wrote:

> Altså, ikke inviteret med til de lidt hvidere,muslimske søfolks
> fødselsdagsfest?

Ja !

> Jeg troede nu at det var kaukasiere der forfulgtes ...

Asiatiske kaukasiere

Fra : Per Rønne

Dato : 15-09-07 20:58

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> Asiatiske kaukasiere

Når du skriver 'asiatisk udseende' ser man alså en kineser for sig ...

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-09-07 16:29

> [...]
> psykolog. Hun beretter hvordan de lidt for brune muslimer i besætningen
> ikke engang bliver inviteret med til fødselsdag.

Lone Spanheimer "Græske mænd - og andre mennesker" ?

Hun skrev tidligere nogle interessante artikler i WA.

Mvh
Martin

Fra : Knud Larsen

Dato : 15-09-07 20:02

Martin Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> Lone Spanheimer "Græske mænd - og andre mennesker" ?

Samme forfatter og "Saltvand i mine Øjne" - ja, hendes mand kaptajnen er
græker.

> Hun skrev tidligere nogle interessante artikler i WA.

ja

Fra : Wilstrup

Dato : 14-09-07 13:45

> Det har det med Danmark at gøre, at der er masser af
> radikale muhamedanere med dansk pas, pga. venstrefløjen.

Der findes ingen "muhamedanere" i Danmark!

> Aha. Altså ingen racistisk og religiøs vold herhjemme begået
> af indvandrere?

nej!

> Der skal være grænser for hvilken opførsel vi vil tillade i
> vores land.

og hvad er det for en opførsel? Den, du præsterer her?

> Jeg elsker ikke USA. Jeg hader dem heller ikke. De er vores
> allierede og vi har kraftstejleme bare at opføre os
> derefter, ligesom USA har gjort det overfor os.

vås - vi skal ikke rette os efter USA i vort land. Der er vist
noget, du har misforstået her.

Det kan du bl.a. være glad for som kommunist, for ellers havde
> du ikke trukket vejret i dag.

Sikke da noget slemt sludder!

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 14-09-07 13:57

Wilstrup wrote:

> nej!

Du er sgu ikke rask

Fra : Wilstrup

Dato : 14-09-07 14:15

> Du er sgu ikke rask

jo, jeg er netop helt rask efter en grim gang influenza - men
hvad har mit helbred med sagen at gøre? Er det atter din
legendariske mangel på argumenter, du her lufter?

Fra : Knud Larsen

Dato : 15-09-07 12:14

Wilstrup wrote:
> [...]
> hvad har mit helbred med sagen at gøre? Er det atter din
> legendariske mangel på argumenter, du her lufter?

Siger manden der hævder profeten Muhammed var en uhyre venlig og tålmodig
mand.

Som hævder at jihad ikke betyder hellig krig, og at der intet står om
håndsafskæring i Koranen.

Jeg læste just i biografien over den venlige profet, at han siger: "Hvem vil
skaffe mig af med Asmaa Marwan"
Asmaa havde kritiseret at profeten havde ladet en ældgammel mand dræbe om
natten, - nu fik hun samme bekomst næste nat. Hun efterlod sig fem børn, som
der lakonisk står i beretningen.
Kort før havde profeten skåret hænder og fødder af nogle beduiner og
stukkket deres øjne ud, - mildere mand mindes man sjældent at have set, - og
så from.

Fra : Mendoza

Dato : 14-09-07 14:39

Kim Frederiksen wrote:

> Du er sgu ikke rask

Du har desværre ret. Der findes en diagnose inden for psykiatrien, der
beskriver Wilstrups lidelse.

Fra : Wilstrup

Dato : 14-09-07 14:53

"Mendoza" <mendoza@nospam.dk> skrev i meddelelsen

> Du har desværre ret. Der findes en diagnose inden for
> psykiatrien, der beskriver Wilstrups lidelse.

Du er måske psykiater? Nej, det er du ikke, så tag du bare og
knyt bylden. Jeg er sikker på at hvis vi to skulle stille op
og vurderes af en psykiater, så ville du blive indlagt med det
samme.

Husk forøvrigt at tage din medicin.

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 14-09-07 15:02

"Wilstrup" skrev

> [...]
> Jeg er sikker på at hvis vi to skulle stille op og vurderes af en
> psykiater, så ville du blive indlagt med det samme.

Lad dig ikke trække ned på det niveau Wilstrup. Det går ud over dit
selvværd.

God weekend!

- Jensby

--
"Jeg er uenig i, hvad De siger, men jeg vil forsvare til døden Deres ret til
at sige det"

Fra : Bo Warming

Dato : 14-09-07 17:32

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i en meddelelse
> "Wilstrup" skrev

Psykiatre har et opreklameret røversprog

Andre kopierer og gør psykopat, skitzo, etc til skældsord.

Psykiatere foregiver at de kan forudsige om en person bliver voldelig, men
hidtil har de aldrig kunne dokumentere den mindste tendens i retning af at
sådanne spådomme gavnes af lægeuddannele

Fra : John

Dato : 14-09-07 15:13

"Mendoza" <mendoza@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Der findes en diagnose inden for psykiatrien, der beskriver Wilstrups
> lidelse.

- hvilket er ganske overraskende, da Kamerad Genosse Wilstrup forhåbentlig
er et enkeltstående tilfælde.

John

Fra : Per Rønne

Dato : 14-09-07 20:11

John <nogen@pladderballe.ok> wrote:

> - hvilket er ganske overraskende, da Kamerad Genosse Wilstrup forhåbentlig
> er et enkeltstående tilfælde.

Tjae, Gyldendals Røde Ordbøger, dansk-tysk:

kammerat
1. Kamerad m. -en -en; -in f. -nen;
(i daglig tale) Freund m. -e; -in f. -nen;
2. (mellem kommunister og socialdemokrater isÊr) Genosse m. -n -n;
Genossin f. -nen;
3. (mellem arbejdere) T Kumpel m. -/-s
* han har ingen kammerater (også) er findet* keinen Anschluss;
hun er en god kammerat sie ist ein guter Kamerad.
=

Det hedder 'Genosse Arne' eller 'Genosse Wilstrup', ikke noget med
'Kamerad' ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : John

Dato : 14-09-07 20:43

> Det hedder 'Genosse Arne' eller 'Genosse Wilstrup', ikke noget med
> 'Kamerad' ...

- eller måske Genosse Kamerad, hr overlærer?

".. nagut dann repräsentiere ich eben das proletariat, den gemeinen pöbel,
die stützpfeiler der gesellschaft, ohne die es keine 'blaue' bewegung gäbe -
ohne licht, kein schatten, genosse kamerad .."

http://humanarystew.twoday.net/stories/4046857/comments/4046871/comment

John

Fra : Per Rønne

Dato : 15-09-07 03:58

> - eller måske Genosse Kamerad, hr overlærer?

Jeg er ikke overlærer, en stillingsbetegnelse der slet ikke bruges
blandt medlemmer af min fagforening, »Gymnasieskolernes Lærerforening«.

> [...]
> die stützpfeiler der gesellschaft, ohne die es keine 'blaue' bewegung gäbe -
> ohne licht, kein schatten, genosse kamerad .."

Man kan skam også støde på dobbeltkonfekter og absurditeter i dansk
presse. Som hvis jeg blev omtalt som »uddannet cand.scient. i datalogi«.
Ordet »uddannet« skal naturligvis ikke med, da man i sagens natur ikke
kan være »cand.scient. i datalogi« uden at være uddannet i faget, og
bestået de nødvendige eksaminer i det.

Eller når man kan læse at »han havde et homoseksuelt forhold til ham«;
det er da fuldt ud nok at skrive at »han havde et seksuelt forhold til
ham« ...

Som mine citater fra Gyldendals Røde Ordbøger viser, så er »Genosse« den
tiltaleform der traditionelt bruges inden for SPD og KPD [og vel også
inden for SPÖ og KPÖ], en tiltaleform der svarer til den franske
revolutions Citoyen/Citoyenne [der erstattede
Monsieur/Madame/Mademoiselle].
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Krumme

Dato : 14-09-07 19:07

> Der findes ingen "muhamedanere" i Danmark!

Hold op med at lyve.

Som skolelærer kender du sgu udmærket begrebet.

Fra : Kim2000

Dato : 14-09-07 19:22

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i meddelelsen

> Der findes ingen "muhamedanere" i Danmark!

Det står i hvert fald i ordbogen, så dansk er det.

Fra : El Trabajador

Dato : 18-09-07 17:56

> [...]
> disse muslimer har mig bekendt hverken myrdet eller henrettet
> nogen som helst - så hvad med at holde dig til virkelighedens

Antonio Currá?
--
El Trabajador

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 14-09-07 13:34

"Kim Frederiksen" skrev

> I visse lande ligefrem henretter de folk for at eje en bibel! Det er det
> SK opponerer imod, og han har ganske ret i sin protest.

Nu er kristne jo verdens bedste folkefærd. De formår, at vende den anden
kind til. De har bare glemt det.

- Jensby

Fra : Knud Larsen

Dato : 14-09-07 13:45

Jan Bang Jensby wrote:
> "Kim Frederiksen" skrev

> Nu er kristne jo verdens bedste folkefærd. De formår, at vende den
> anden kind til. De har bare glemt det.

Intet folkefærd vender den anden kind til.

MEN der er jo fanden til forskel på en religion hvor "guden" hævder at det
skal man, OG man skal ikke blande religion og stat,- og så en religion som
islam som bygger på "jihad" dvs hellig krig mod alle ikke-muslimer.

Du mener vel også, at fordi jøderne brugte stening for 2000 år siden, så kan
vi ikke være bekendt at kritisere stening i dag?

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 14-09-07 13:56

"Knud Larsen" skrev

> [...]
>
> Du mener vel også, at fordi jøderne brugte stening for 2000 år siden, så
> kan vi ikke være bekendt at kritisere stening i dag?

Jeg gjorde det måske ikke tydeligt, men jeg var i "ironi-mode".

Vi har bare så travlt med, at gøre kristne bedre end muslimer, at vi glemmer
kristendommens største budskaber: Kærlighed og tilgivelse.

- Jensby

Fra : Knud Larsen

Dato : 14-09-07 14:13

Jan Bang Jensby wrote:
> [...]
>
> Vi har bare så travlt med, at gøre kristne bedre end muslimer, at vi
> glemmer kristendommens største budskaber: Kærlighed og tilgivelse.

OK, men jeg ved ikke hvem der glemmer hvad.
Ideen om at alle er skyldige fra de forlader kvindens skød, - den er jo
rablende skør, og den slår måske alle relgioner mht vanvid.

Fra : Peder B. Pels

Dato : 15-09-07 03:50

> [...]

> religioner! I visse lande ligefrem henretter de folk for at eje en bibel!
> Det er det SK opponerer imod, og han har ganske ret i sin protest.

Sjovt at se Wilstrup læne sig op ad grundloven. Hvis han kom til magten
ville han jo uden tøven fjerne grundloven og indføre kommunistisk
"folkedemokrati".

--
regards , Peter B. P. http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk
"Blame freedom for the problems caused by its lack" <--- is the essence

Fra : Wilstrup

Dato : 15-09-07 09:00

"Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> skrev i meddelelsen
> ville han jo uden tøven fjerne grundloven og indføre
> kommunistisk
> "folkedemokrati".

Grundloven er ikke perfekt og kunne sagtens trænge til
forbedring, men det er den bedste vi har indtil videre, så
dine spekulationer med hvordan jeg ville handle hvis jeg kom
til magten er - spekulationer. Du aner ikke en pind om hvilke
præferencer jeg har i den henseende - kun dine egne fantasier
og forkerte gæt.

Fra : John Doe

Dato : 15-09-07 09:24

"Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:
> berettiger ikke svinet S.K. til at beklikke
> folk på deres hæderlighed blot fordi han
> som fanatisk kristen mener at andres
> religiøse holdninger er en forbrydelse.

Du bør tage på en rejse til Saudi-Arabien og medbringe en bibel så vil du få
opleve fanatisme!

Fra : Wilstrup

Dato : 15-09-07 09:44

> Du bør tage på en rejse til Saudi-Arabien og medbringe en
> bibel så vil du få opleve fanatisme!

Jeg har intet ønske om at rejse til Saudi Arabien med en
bibel- hvorfor skulle jeg dog det?
Jeg kunne nøjes med at rejse til USA og tale arabisk i en
flyvemaskine, så skullé du se løjer.

Eller at rejse med en koran samme vej.

Fra : Pernille

Dato : 15-09-07 10:14

> [...]
> skulle jeg dog det?
> Jeg kunne nøjes med at rejse til USA og tale arabisk i en flyvemaskine, så

Der tager du helt fejl!!!
Jeg rejste med fly, fta Tyskland til New York, i june. Flyet var, stort set,
pakket med muslimer! Jeg tror, at ca 10% af os var ikke muslimer. Dette har
jeg vurderet, ud fra påklædning. Jeg synes, at det var en interessant
oplevelse! Der var slet ingen af dem, der talte engelsk.

Fra : Wilstrup

Dato : 15-09-07 10:30

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i meddelelsen

> [...]
> påklædning. Jeg synes, at det var en interessant oplevelse!
> Der var slet ingen af dem, der talte engelsk.

Jeg tager ikke fejl - du har slet ikke læst om de folk, der
fik et fly til at nødlande som følge af at nogle amerikanske
passagerer havde hørt dem tale arabisk indbyrdes. Det viste
sig at det var folk, der var ansat af den amerikanske hær, men
hysteriet gjorde sit til at det medførte store forsinkelser
for passagererne, da flyet måtte lande fordi nogle hystader
havde kæftet op.

Så lige så vel som der findes idioter blandt muslimer,
kristne, jøder etc., findes der også idioter blandt
almindelige mennesker, og her fik hysteriet lov til at få
overtaget over fornuften.

Akkurat som du skriver at du ikke "stoler" på de
velintegrerede muslimer, så er der altså folk, der ikke stoler
på folk, der blot taler arabisk eller har arabisk udseende. Og
det er også en kendsgerning , som det fx er anført i "6o
minutes" at bærer man arabisk klædedragt eller blot ser
"arabisk ud", så tjekkes man en ekstra gang i en lufthavn i
USA.

Fra : Pernille

Dato : 15-09-07 10:51

> [...]
> anført i "6o minutes" at bærer man arabisk klædedragt eller blot ser
> "arabisk ud", så tjekkes man en ekstra gang i en lufthavn i USA.

Det fly, som jeg var ombord på var PAKKET med muslimer. Der var MAX.10 %
(nok nærmere 5%) ikke muslimer om bord. De talte indbyrdes på ikke-engelsk.
Der var INGEN der havde problemer med det. Jeg følte mig bare meget i
mindretal. Men jeg morede mig da lidt over det.

Fra : Wilstrup

Dato : 15-09-07 11:25

> [...]
> talte indbyrdes på ikke-engelsk. Der var INGEN der havde
> problemer med det. Jeg følte mig bare meget i mindretal. Men

Ikke det fly jeg omtalte! Men det afkræfter jo netop din
påstand om at de ikke er til at stole på disse velintegrerede
muslimer?

Fra : El Trabajador

Dato : 18-09-07 18:02

> [...]
> minutes" at bærer man arabisk klædedragt eller blot ser
> "arabisk ud", så tjekkes man en ekstra gang i en lufthavn i

Og hvis man er et ungt menneske, der ser lidt hippie-agtig ud og kommer med
toget/flyet fra Holland, får man også lige et ekstra tjek i toldkontrollen.
--
El Trabajador

Fra : Per Rønne

Dato : 19-09-07 02:42

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> wrote:

> "Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i

> Og hvis man er et ungt menneske, der ser lidt hippie-agtig ud og kommer med
> toget/flyet fra Holland, får man også lige et ekstra tjek i toldkontrollen.

Jeg synes nu ellers at jeg har læst om en gruppe unge mennesker, som
ankom til Danmark fra Holland. Det var ham i slips og habit, som blev
udvalgt til kropsvisitation - som indebærer brug af rektoskop.

Han havde jo yderst betænkeligt tøj på, som antydede at han havde noget
at skjule ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Pernille

Dato : 15-09-07 09:04

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mener noget andet, får skåret halsen over! Uvidenheden hos De Radikale er
> monumental. Jeg synes, det er en forbrydelse."

Jamen! Det er jo så rigtigt!
Jeg forstår bare slet ikke, at der er så mange der ikke kan se det!
Enhedslisten, de radikale og de andre naive, har slet ikke set
virkeligheden.
De lever i deres egen lille verden. DE er farlige for Danmark!

Fra : Wilstrup

Dato : 15-09-07 09:43

> [...]
> set virkeligheden.
> De lever i deres egen lille verden. DE er farlige for

Det er egentlig mærkværdigt at du, som ellers har med børn at
gøre fra svage familier, stadig befinder dig på højrefløjen og
den racistiske del af den. Du har formentlig også muslimske
børn i din varetægt og taler med forældrene til disse. Mener
du virkelig at de er farlige for Danmark eller er det blot
dine fordomme, du har fået ved at læse Pia Kjærsgaards
nederdrægtige populistiske propaganda?

Hvilke af børnenes forældre, du har med at gøre, skærer halsen
over på ikke-troende? hvilke muslimske familier kender du i
øvrigt til sådan mere privat? hvordan kan det være at du som
pædagog mener at det er i orden at opdrage folk til at skulle
være fremmedfjendske, religions-hadere, når det ikke er den
kristne religion, der er tale om, og hvordan kan det være at
du, som netop har mødt stor sympati for din tidligere
kræftsygdom, giver udtryk for så hadefulde tanker om andre
mennesker, du ikke kender ret meget til eller har mødt?

Mener du for alvor at danske muslimer generelt er farlige for
Danmark?

Jeg synes du skulle tage op til overvejelse, hvad det egentlig
er for kræfter du støtter - de højrerabiate, fremmedhadende og
menneskeforagtende af slagsen eller de humanistisk
indstillede, der mener at vi alle har ret til at leve med
hinandne i fred og fordragelighed.

At nogle fjolser skærer halsen over på hinanden i Mellemøsten,
er naturligvis forfærdeligt, men at drage paralleller til
danske forhold og dermed danske muslimer eller muslimer, der
netop er flygtet fra deres hjemlande samme grund, er pinligt
for en pædagog, hvis job ellers er at opdrage.

Lærte du intet om humanisme og opdragelse på pædagogseminariet
eller sov du blot fra det hele?

Fra : Pernille

Dato : 15-09-07 09:56

> [...]
> opdrage.
>
> Lærte du intet om humanisme og opdragelse på pædagogseminariet eller sov

Jeg mener, at det altid har været velintegrerede muslimer, der har
gennemført terrorhandlinger i vesten.
Jeg har det fint med muslimske børn og deres forældre. - Tænker slet ikke på
dem, som værende anderledes! -Kun, når vi har maddag, og jeg respekterer, at
de ikke vil spise svin.

Jeg har det sådan, at jeg har svært ved at stole på muslimer. Og, det er KUN
fordi, at det er de "velintegregede", der viser sig at være de farlige.

Fra : Wilstrup

Dato : 15-09-07 10:02

> Jeg har det sådan, at jeg har svært ved at stole på
> muslimer. Og, det er KUN fordi, at det er de
> "velintegregede", der viser sig at være de farlige.

Jeg kendte en gang nogle pædagoger, der slog børn - det skulle
altså betyde at jeg i dag vil have svært ved at stole på
pædagoger, fordi de er "velintegrerede"?

Fra : Pernille

Dato : 15-09-07 10:11

> [...]
>
> Jeg kendte en gang nogle pædagoger, der slog børn - det skulle altså
> betyde at jeg i dag vil have svært ved at stole på pædagoger, fordi de er

Det kan ikke sammenlignes.
Hvis du, for en måned siden havde hørt om pædagoger, der dræbte børn, så
kunne du bruge det til noget.
Terrorhandlingerne og planlægningen af dem forergår nu.
Jeg taler ikke om ting, der er sket for 5 år siden.

Fra : Pjensen73

Dato : 15-09-07 20:10

Den Sat, 15 Sep 2007 21:03:40 +0200 skrev Knud Larsen:

> Og nu vil Wilstrup til sin dødsdag hævde at tallet 240 (fire gange de 60) er
> større end 1770, - og hvis nogen vover at modsige ham, så trækker han sin
> "Cut the crab"

Ja, hvis han ikke hævder, at det også er løgn.