Danskerne har IKKE lært at leve med frygte~
Fra : Bo Warming

Dato : 11-09-07 17:23

Danskerne har IKKE lært at leve med frygten for terror. Når TV2 News
overskrifter at vort folk har lært at leve med frygten for terror, så er det
deres ønsketænkning om at vi vil bøjenakken for de risici som muslimimporten
har ført med sig.

Men kun i 1985 har vi prøvet en smagsprøve af brandsårshelvede efter
bombning af civile

Englændere og spaniere har heller ikke bøjet nakken for den onde
internationalisme som de har fået trykket ned over hovedet og hos dem med
mange terrordræbte til følge

"Smut hjem til Rungsted" stod der ved Nørrebro-moddemo

Hans Jørgensen erkender at dette slogan imod de autonome er rammende.

Jeg mener at det bedste slogan ved nabo-demo imod BZ var "Nej til hensynsløs
egoisme"

Begge kan læses på mit plankeværk, men hærværk er de ondes redskab til at
bekæmpe ytringsfrihed, så Hans Joergensen må selv hente banner, som han
ønsker, Når det er hærget og repareret med flamingoskum er det ikke handy at
snegleposte til ham.

Han har ret i at nogle af voldspsykopaterne bor på Nørrebro. Det er bl.a.
dem der sætter ild på mit plankeværk igenigen

Værst tænkelige fortsæt har selvmordsbombere og det har dermed også udanske
sprængstoffremstillere

En muslim, der gemmer sprængstof i sit hjem "til et bryllup" bør udvises -
og hele hans familie

Fra : Jan

Dato : 12-09-07 11:11

> [...]
> udanske sprængstoffremstillere
>
> En muslim, der gemmer sprængstof i sit hjem "til et bryllup" bør udvises -

En dansker har også sprængt en mercedes i luften for nogle år siden :)

Jan