Hvem ville vinde slåskamp
Fra : Peder

Dato : 10-09-07 22:15

Hvis folk fra dk.politik mødtes for at kæmpe i en liga mand mod
mand, hvem ville så vinde?

Jeg sætter mine penge på Hans Jørgensen, fordi jeg tror han har
træning i antifascistisk modvold (men jeg ved det ikke.)

Dernæst ville jeg tro, at Peter Heide også har gode chancer, da
han muligvis også har "træning fra gaden."

Jeg selv er måske ikke forfærdeligt stor, men jeg tror stadig jeg
ville være en udfordring pga. min hurtighed og mine reflekser,
som både er trænet via løb og gennem computerspil (som jo træner
reflekserne.) Jeg har desuden lært et dødeligt nakkegreb og en
håndledslås, hvormed jeg kan passificere hvem som helst, jeg
griber om håndleddet.

HILSEN PEDER

--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-07 20:28

On Mon, 10 Sep 2007 21:15:20 +0200 (CEST), Peder <PeLarsen46@mail.dk>
wrote:

> [...]
>reflekserne.) Jeg har desuden lært et dødeligt nakkegreb og en
>håndledslås, hvormed jeg kan passificere hvem som helst, jeg

Hvad HELVEDE har dine voldelige fantasier med politik at gøre...???

Fra : N_B_DK

Dato : 10-09-07 20:52

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote in message
> Hvad HELVEDE har dine voldelige fantasier med politik at gøre...???

Han beviser jo bare hvordan tankegangen generelt er på venstrefløjen.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peder B. Pels

Dato : 11-09-07 01:28

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote:

> Hvad HELVEDE har dine voldelige fantasier med politik at gøre...???

Dont feed the troll.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Bo Warming

Dato : 11-09-07 08:10

Fortæl hvordan nakkegrebet er dødeligt - skal du ikke have samme kræfter som
the hangmans rope har, for at knække rygmarv?

Jeg sendtes til Georg Kringelbaks jiujitsokursus i Lyngby af mine forældre
da jeg gik i 9 klasse og min storebror blev mobbet og man frygtede at jeg
ville blive det, for jeg var svagere og mindre, dengang.

Jeg lærte at udføre smarte trick mod en villig træningsmodstander, men imod
en flexibel og erfaren slagsbror ville alt være værdiløst mod

Mine velmenende, usikre forældre kvajede sig og spildte min tid med
kedsommelig ligegyldighed. Og viste tradition for formynderi og uærlig
nul-dialog, helt som da de sendte mig til klaverspil og blokfløjtespil som
jeg også burde have sluppet for.

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-09-07 12:30

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg sendtes til Georg Kringelbaks jiujitsokursus i Lyngby af mine forældre
> da jeg gik i 9 klasse og min storebror blev mobbet og man frygtede at jeg
> ville blive det, for jeg var svagere og mindre, dengang.

Kringelgelbach, er det ham der var journalist og hypnotisør?

> [...]
> imod en flexibel og erfaren slagsbror ville alt være værdiløst mod
>
> Mine velmenende, usikre forældre kvajede sig og spildte min tid med

De så vel at du manglede lidt muhammedansk aggression, - forudsætningen for
selvopholdelse.

Mvh
Martin

Fra : Pjensen73

Dato : 10-09-07 20:36

Den Mon, 10 Sep 2007 21:15:20 +0200 skrev Peder:

> [...]
> reflekserne.) Jeg har desuden lært et dødeligt nakkegreb og en
> håndledslås, hvormed jeg kan passificere hvem som helst, jeg

LOL. Hold kæft mand, hvad er det for en verden du lever i? Ha ha ha.
Men jo, jeg tror gerne, at Hans Jørgensen og Peter Heide vil bruge vold.
De tager nok nogle brosten med og kaster i hovedet på dem, med de forkerte
meninger. Men du skal passe på Bo Warming. Han kan finde på at kaste med
afføring efter dig

Fra : @

Dato : 10-09-07 20:57

On 10 Sep 2007 19:36:15 GMT, Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com>
wrote:

> [...]
>meninger. Men du skal passe på Bo Warming. Han kan finde på at kaste med

SHIT

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Bo Warming

Dato : 11-09-07 07:32

> SHIT

Engang betalte jeg min nevø - lillebror til socialborgmesteren - for på
stranden at samle flintesten med huller i.
Engang jeg sad i mit træ og blev angrebet med kasteskyts af teenagere,
havde jeg dem parat til modvold hvis de kravlede op af stigen - som jeg ikke
kunne fjerne, jeg holdt mig i dækning og ventede på at lømlerne blev trætte
og gik. De kunne have været effektive mod folk under dig halvt oppe på en
smal stige - men lort vil være så dårligt kampskyts som flødeskumskager.
Tror du at du falder om af salmonella eller kolera hvis du blir ramt af en
lort.
Fangevogtere fx i Horsens rammes ofte af lort som fanger slynger ud gennem
tremmevinduer.
Da også narko i snor slynges gennem tremmerne er det absurd at der ikke er
fluenet uden om tremmevinduet

At vurdere af dk.politik indlæg om X kan tæve Y er så upålidelgt som at
vurdere om X eller Y har været i kontakt med det psykiatriske
behandlingssystem og har diagnose der peger mod svækket dømmekraft.
Højde og drøjde hos forfatter skrives sjældent om - og selv det er usikre
parametre at oddse udfra.
Temperament og svinsk etik i en virkelig slåskamp kan næppe heller vurderes
sikkert

Fra : Krumme

Dato : 10-09-07 20:38

"Peder" <PeLarsen46@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> reflekserne.) Jeg har desuden lært et dødeligt nakkegreb og en
> håndledslås, hvormed jeg kan passificere hvem som helst, jeg

Jaja, så er der jo lige en af plejerne på hjemmet der skal låse dig ud
først!

Fra : @

Dato : 10-09-07 20:56

wrote:

> [...]
>
>Jeg sætter mine penge på Hans Jørgensen, fordi jeg tror han har
>træning i antifascistisk modvold (men jeg ved det ikke.)

ham ville jeg da have skudt længe inden han fik smidt den første sten

>Dernæst ville jeg tro, at Peter Heide også har gode chancer, da
>han muligvis også har "træning fra gaden."

ham ville jeg da skyde med andet skud

>Jeg selv er måske ikke forfærdeligt stor, men jeg tror stadig jeg
>ville være en udfordring pga. min hurtighed og mine reflekser,

min Remington ladet med buckshots er da ligeglad med folks reflekser

og angående reflekser

så skal de altså være i orden for at holde et snit på 21-22 på
skeetbanen

Fra : Krumme

Dato : 10-09-07 21:54

"Peder" <PeLarsen46@mail.dk> skrev i meddelelsen

" antifascistisk modvold "

Hvad er det for noget l*rt at lukke ud?!?

Det er da kun de autodumme der bruger fascistiske metoder i dag, og modvold?
tja indtil viderer er det kun de autodumme åndsforsnottede unger der har
benyttet vold så hvorfor termer modvold? er du klar over hvad du selv
skriver?

Fra : Krumme

Dato : 10-09-07 21:55

"Krumme" <kkolsen@email.dk> skrev i meddelelsen

> benyttet vold så hvorfor termer modvold? er du klar over hvad du selv
> skriver?

"termen"

Fra : Pjensen73

Dato : 10-09-07 23:03

Den Mon, 10 Sep 2007 22:54:21 +0200 skrev Krumme:

> [...]
> tja indtil viderer er det kun de autodumme åndsforsnottede unger der har
> benyttet vold så hvorfor termer modvold? er du klar over hvad du selv

Nej, det er han ikke. Hvis der er nogle der bruger "modvold", så er det
politiet, for at forsvare sig selv mod autonome fascister.

Fra : Flemming

Dato : 10-09-07 23:23

"Peder" <PeLarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis folk fra dk.politik mødtes for at kæmpe i en liga mand mod
> mand, hvem ville så vinde?

Den mest brutale af os alle dk.politik´s Tyranosaurus Rex Arne Wilstrup.

Fra : @

Dato : 11-09-07 15:55

On Tue, 11 Sep 2007 00:23:25 +0200, "Flemming" <flemming@ge.com>
wrote:

>"Peder" <PeLarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse
>>

>Den mest brutale af os alle dk.politik´s Tyranosaurus Rex Arne Wilstrup.

han kan ikke klare min remington -

Fra : C. Overgaard

Dato : 11-09-07 05:41

On 10 Sep., 21:15, Peder <PeLarse...@mail.dk> wrote:

Da jeg er modstander af vold, ville jeg nok løbe fra åstedet og jeg
kan stadig løbe langt (Tidligere jernmand).

Du virker lidt aggressiv og kunne nok trænge til en gå-tur. Meld dig
til, hvis folketingets retsudvalg følger nogle de forslag, som de på
et tidspunkt får tilsendt i løbet af efteråret.

http://www.retsreformnu.dk/Retsreform/Challenge3.htm

Mvh
C.Overgaard

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-07 07:08

"Peder" skrev

> Hvis folk fra dk.politik mødtes for at kæmpe i en liga mand mod
> mand, hvem ville så vinde?

Som tidligere sværvægtsbokser vil jeg tillade mig at udpege mig selv til
favorit.

- Jensby

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 11-09-07 09:05

Jan Bang Jensby wrote:

> Som tidligere sværvægtsbokser

Ahhhh... nu er der pludselig meget der giver mening

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : Ole

Dato : 11-09-07 18:03

Kim Frederiksen wrote:

> Ahhhh... nu er der pludselig meget der giver mening

Fniss.. det var ikke pænt

Ole M

Fra : @

Dato : 11-09-07 16:00

On Tue, 11 Sep 2007 08:08:26 +0200, "Jan Bang Jensby"
<jansnabelabang-jensby.dk> wrote:

>"Peder" skrev

>Som tidligere sværvægtsbokser vil jeg tillade mig at udpege mig selv til
>favorit.

en bokser med skroget fyldt med store blyhagl slår slet ikke

Fra : Peder L ACAB

Dato : 11-09-07 21:41

@ <1@invalid.net> skrev

>en bokser med skroget fyldt med store blyhagl slår slet ikke

Der blev sagt "mand mod mand", hvilket betyder ubevæbnet for os
gentlemænd. Så din salonpistol kan du lade ligge under
hovedpuden.

Desuden tror jeg næppe, at de små kaliber .22 patroner ville gøre
nævneværdig skade på en sej og trænet fyr. Måske ville de
gennemtrænge huden, men også kun det. Og hvis du kunne nå at
ramme med to skud, inden jeg fik fat om dit håndled, så ville det
have ringe betydning..

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-07 20:03

On Tue, 11 Sep 2007 20:40:37 +0200 (CEST), Peder L
ACAB<peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote:

>Der blev sagt "mand mod mand", hvilket betyder ubevæbnet for os
>gentlemænd.

Hvorfor skriver du "os"...???

> [...]
>
>Desuden tror jeg næppe, at de små kaliber .22 patroner ville gøre
>nævneværdig skade på en sej og trænet fyr. Måske ville de

Du ved da vist ikke ret meget....

>Og hvis du kunne nå at
>ramme med to skud, inden jeg fik fat om dit håndled, så ville det
>have ringe betydning..

Det er til gengæld korrekt... Om du er død eller ej, har ringe
betydning...

http://www.freewebs.com/jackie_o1/listenoverschoolshootings.htm

citat:
"Hun skød med en .22 kaliber riffel, DRÆBTE 2 og sårede 7. Grunden var
at hun ikke kunne lide mandag."

Fra : Peder L ACAB

Dato : 11-09-07 22:16

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev

> [...]

>citat:
>"Hun skød med en .22 kaliber riffel, DRÆBTE 2 og sårede 7. Grunden var

Der er tale om børn, og ikke om en voksen marthonløber, som
desuden praktiserer tantra og yoga, hvilket også hærder kroppen.

Jeg kan kontrollere min tyktarm og endetarms afslapning og
sammentrækning i en grad, hvor almindelige mennesker må måbe over
min selvkontrol.

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-07 20:37

On Tue, 11 Sep 2007 21:16:14 +0200 (CEST), Peder L

>Der er tale om børn, og ikke om en voksen marthonløber, som
>desuden praktiserer tantra og yoga, hvilket også hærder kroppen.

ROTFLMAO..... Du er da totalt til grin.... )

>Jeg kan kontrollere min tyktarm og endetarms afslapning og
>sammentrækning i en grad, hvor almindelige mennesker må måbe over
>min selvkontrol.

Det er sikkert noget du kan bruge når du bliver røvpulet, men det er
altså uden betydning, når det drejer sig om en riffel...

Fra : Peder L ACAB

Dato : 12-09-07 17:41

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev

>ROTFLMAO..... Du er da totalt til grin.... )

SNøft..

>Det er sikkert noget du kan bruge når du bliver røvpulet, men det er
>altså uden betydning, når det drejer sig om en riffel...

Du fatter ikke en skid. Karate og selvforsvar bygger på en
holistisk kropskontrol. Og man kan ikke "bare" tage og sige,
"hov, denne kropsdel er uden betydning".

Jeg tænkte også mere på bare at sparke pistolen ud af hånden på
dig, og så lige pille skuddene ud bagefter og ligge dem i et
askebæger.

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 16:14

On Wed, 12 Sep 2007 16:40:32 +0200 (CEST), Peder L

>Du fatter ikke en skid. Karate og selvforsvar bygger på en
>holistisk kropskontrol. Og man kan ikke "bare" tage og sige,
>"hov, denne kropsdel er uden betydning".

Det er projektiler fra en riffel sgu da ligeglad med... )))

>Jeg tænkte også mere på bare at sparke pistolen ud af hånden på
>dig, og så lige pille skuddene ud bagefter og ligge dem i et
>askebæger.

ROTFL.... Der skal da en retsmediciner til at pille dem ud... ))

Fra : Peder L ACAB

Dato : 12-09-07 18:24

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev

>Det er projektiler fra en riffel sgu da ligeglad med... )))

Nå, nu er det en riffel, og ikke en pistol? Hvad kaliber bruger
du NU?

>ROTFL.... Der skal da en retsmediciner til at pille dem ud... ))

Gu skal der ej. Jeg siger jo, at et bette salonskud ikke gør
anden skade end at gennemtrænge de øverste hudlag.

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 17:08

On Wed, 12 Sep 2007 17:23:31 +0200 (CEST), Peder L

>Nå, nu er det en riffel, og ikke en pistol? Hvad kaliber bruger
>du NU?

Er det ikke .22 vi snakker om...???

>Gu skal der ej. Jeg siger jo, at et bette salonskud ikke gør
>anden skade end at gennemtrænge de øverste hudlag.

Og jeg siger at du er en løgnagtig tåbe... Der skal sgu gennemtrænges
lidt mere end de øverste hudlag for at dræbe, som vist i mit link...

At du er totalt faktaresistent, bliver de 2 dræbte ikke mindre døde
af....

Fra : Peder L ACAB

Dato : 12-09-07 20:22

> [...]

>lidt mere end de øverste hudlag for at dræbe, som vist i mit link...

>At du er totalt faktaresistent, bliver de 2 dræbte ikke mindre døde

De besvimede formentligt af chok, og derefter forblødte de. Dit
link beviser intet.

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 18:30

On Wed, 12 Sep 2007 19:22:16 +0200 (CEST), Peder L

>De besvimede formentligt af chok, og derefter forblødte de. Dit
>link beviser intet.

ROTFL.... Din faktaresistens når nye højder.... )))

Fra : Peder L ACAB

Dato : 12-09-07 23:16

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev

>ROTFL.... Din faktaresistens når nye højder.... )))

Du mangler stadig at bevise dine højtflyvende fantasier.

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 21:39

On Wed, 12 Sep 2007 22:16:05 +0200 (CEST), Peder L

>Du mangler stadig at bevise dine højtflyvende fantasier.

Læste du overhovedet det link jeg gav dig...??? Der er 6 eksempler på
drab med .22 våben, men de besvimede måske bare af skræk alle sammen,
og forblødte efterfølgende...??? ))))))

Fra : Peder L ACAB

Dato : 12-09-07 23:44

> [...]

>Læste du overhovedet det link jeg gav dig...??? Der er 6 eksempler på
>drab med .22 våben, men de besvimede måske bare af skræk alle sammen,

Overvej dette : et projektil på 2g affyres med en hastighed på
380km/t, efter 2 meter er kollisionsenergien
(0.02kg*380km/t)=.73 joule!!!!!! DEtte er IKKE nok til at trænge
ind til indre organer....

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 22:08

On Wed, 12 Sep 2007 22:44:27 +0200 (CEST), Peder L

>Overvej dette : et projektil på 2g affyres med en hastighed på
>380km/t, efter 2 meter er kollisionsenergien
>(0.02kg*380km/t)=.73 joule!!!!!! DEtte er IKKE nok til at trænge
>ind til indre organer....

Typisk teoretiker "argumentation"....

Et citat fra http://www.bejagt.dk/filer/2006/Undgaa_overkil.pdf

"Små kalibre er velegnede til bukkejagt, men kræver projektiler, der
har en kontrolleret ekspansion. På dyret her har et skråt
bagskud fra en .22-250 Rem. resulteret i, at projektilet er splintret
og har fulgt ribbenene i stedet for at fortsætte gennem de vitale
dele."

Efter hvad jeg kan se, så gik projektilet godt og vel igennem de
yderste hudlag...

Fra : Peder L ACAB

Dato : 13-09-07 09:04

> [...]

>dele."

>Efter hvad jeg kan se, så gik projektilet godt og vel igennem de

Jeg må le! Vi taler om at trænge ind til de indre organe=
potentielt dræbende.

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-07 13:20

On Thu, 13 Sep 2007 08:03:46 +0200 (CEST), Peder L

>Jeg må le!

Tja, det gør tåber jo....

>Vi taler om at trænge ind til de indre organe=
>potentielt dræbende.

Det dyr i linket, ser sgu temmelig dødt ud....

PS: Et projektil behøver ikke at ramme de indre organer for at være
dræbende....

Fra : Peder L ACAB

Dato : 13-09-07 17:47

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev

>Tja, det gør tåber jo....

Hvad betyder "))))))))" og LOL/ROFL?

>PS: Et projektil behøver ikke at ramme de indre organer for at være
>dræbende....

Ja... Men gennemsnitligt er det ikke farligt at få en patron et
lille stykke ind under huden.

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-07 15:54

On Thu, 13 Sep 2007 16:46:42 +0200 (CEST), Peder L

>Ja... Men gennemsnitligt er det ikke farligt at få en patron et
>lille stykke ind under huden.

Du bliver ved med at dumme dig....

Faktum er at et .22 projektil meget nemt kan dræbe dig...!!!

Fra : @

Dato : 13-09-07 15:48

> [...]
ACAB<peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote:

>S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev

>Jeg må le! Vi taler om at trænge ind til de indre organe=

og det gør en .22 nemt

Fra : @

Dato : 13-09-07 15:40

On Wed, 12 Sep 2007 23:07:35 +0200, S.A.Thomsen
> [...]

>dele."
>
>Efter hvad jeg kan se, så gik projektilet godt og vel igennem de

dog er der her ikke tale om hvad man normalt forstår ved en .22
(i daglig tale en salonriffel)

som fint kan nedlægge et rådyr(dog ulovligt)

Fra : @

Dato : 13-09-07 15:38

> [...]

>380km/t, efter 2 meter er kollisionsenergien
>(0.02kg*380km/t)=.73 joule!!!!!! DEtte er IKKE nok til at trænge

kaliber .22 standard 330 meter/sekund=1188 km/timen

og der kan købes ammo hvor kuglen forlader løbet med 400 meter/sekund

og jo

en .22 kan sagtens trænge ind i enten hjerne(dog ikke hos dig)
eller hjerte

Fra : @

Dato : 12-09-07 18:32

On Wed, 12 Sep 2007 17:23:31 +0200 (CEST), Peder L
ACAB<peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote:

>Gu skal der ej. Jeg siger jo, at et bette salonskud ikke gør
>anden skade end at gennemtrænge de øverste hudlag.

tør du lægge krop til et forsøg?

et .22 projektil går lige gennem en kat skudt på 35 meters afstand

og kattepels+katteskind er noget mere holdbart end tynd menneskehud

Fra : Peder L ACAB

Dato : 12-09-07 20:40

@ <1@invalid.net> skrev

>tør du lægge krop til et forsøg?

Hvis jeg må piske dig bagefter

>et .22 projektil går lige gennem en kat skudt på 35 meters afstand

Er det noget, som du har forsøgt?

>og kattepels+katteskind er noget mere holdbart end tynd menneskehud

NEJ, det er det ikke!! Katteskind er faktisk enormt smidigt og
blødt, og kan ikke sammenlignes med sej menneskehud.

Fra : @

Dato : 12-09-07 20:06

On Wed, 12 Sep 2007 19:39:38 +0200 (CEST), Peder L
ACAB<peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote:

>@ <1@invalid.net> skrev

>Hvis jeg må piske dig bagefter

døde folk gør ingen skade

>Er det noget, som du har forsøgt?

ja

også på kortere afstand

jeg har ikke helt 100% tal på hvor mange katte jeg har skudt, men det
er i omegnen af 50 stk.

>NEJ, det er det ikke!!

jo

at et skind er smidigt betyder ikke at det er skrøbeligt

OG før skindet har katten en tæt pels, det har mennesker ikke

Fra : Peder L ACAB

Dato : 12-09-07 23:15

@ <1@invalid.net> skrev

>døde folk gør ingen skade

>ja

>også på kortere afstand

>jeg har ikke helt 100% tal på hvor mange katte jeg har skudt, men det
>er i omegnen af 50 stk.

Nu er det jo sådan, at jeg kan sende dine personlige data til
Peta og dyrenes befrielsesfond, hvis du har lyst til at snakke
med dem.

>jo

>at et skind er smidigt betyder ikke at det er skrøbeligt

Jo. Smidighed og hårdhed er en tradeoff, ligesom det er med andre
materialer.

>OG før skindet har katten en tæt pels, det har mennesker ikke

Nogle hår gør jo ingen forskel. De bøjer sig bare for kuglen
ligegyldigt hvad.

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 21:42

On Wed, 12 Sep 2007 22:15:26 +0200 (CEST), Peder L
ACAB<peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote:

>Nu er det jo sådan, at jeg kan sende dine personlige data til
>Peta og dyrenes befrielsesfond, hvis du har lyst til at snakke
>med dem.

BefrielsesFOND...??? )

>Nogle hår gør jo ingen forskel. De bøjer sig bare for kuglen
>ligegyldigt hvad.

LOL... Faktaresistens i "fineste" udførelse...

Fra : N_B_DK

Dato : 12-09-07 23:30

"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote in message

> Nu er det jo sådan, at jeg kan sende dine personlige data til
> Peta og dyrenes befrielsesfond, hvis du har lyst til at snakke
> med dem.

Gør du bare det, det er ikke ulovligt at skyde katte.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peder L ACAB

Dato : 13-09-07 09:05

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev
>"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote in message

>Gør du bare det, det er ikke ulovligt at skyde katte.

SIkker? Hvis hund/kat går ind på din grund, da må man
vist. Men normalt skal man jo følge jagtsæsonen for de
forskellige dyr.

Fra : @

Dato : 13-09-07 15:54

On Thu, 13 Sep 2007 08:05:22 +0200 (CEST), Peder L
ACAB<peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote:

>N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev

>SIkker?

ikke længere

men da den "gamle" jagtlov gjaldt måtte man skyde katte hvor man havde
jagtretten hvis katten var 150 meter eller mere fra anden mands hus,
da den så betragtedes som vildtlevende.

Det må man ikke mere,

man må derimod indfange katten(som nu er ophøjet til at være et
husdyr) og aflevere dyret hos politiet, ejeren kan efterfølgende se
frem til en bøde for at lade sit husdyr strefe ind på andres ejendom,
samt ejeren kommer også til at afholde udgifter til dyrlæge samt
pasning af dyret så længe det er i politiets varetægt

>Hvis hund/kat går ind på din grund, da må man
>vist.

nej

dog, hvis dyret udgør en fare for liv eller ejendom må det aflives

<HINT- den bedste metode er at lade en iriterende kat forsvinde helt
og aldeles når der ingen vidner er>

> Men normalt skal man jo følge jagtsæsonen for de
>forskellige dyr.

der er ikke jagttid for husdyr

Fra : @

Dato : 13-09-07 15:31

> [...]

>Nu er det jo sådan, at jeg kan sende dine personlige data til
>Peta og dyrenes befrielsesfond, hvis du har lyst til at snakke

jamen gør du blot det, de katte jeg har skudt blev skudt fuldt lovligt
efter den tids lovgivning
(på min jagt OG mindst 150 meter fra anden mands hus)

>Jo. Smidighed og hårdhed er en tradeoff, ligesom det er med andre
>materialer.

>Nogle hår gør jo ingen forskel.

du er simpelthen ikke rigtig klog

>De bøjer sig bare for kuglen
>ligegyldigt hvad.

jaså

så prøv du at skyde et får

Fra : Peder L ACAB

Dato : 13-09-07 17:49

@ <1@invalid.net> skrev

>jamen gør du blot det, de katte jeg har skudt blev skudt fuldt lovligt
>efter den tids lovgivning
>(på min jagt OG mindst 150 meter fra anden mands hus)

ONDE OG GRUSOMME DIG!!!!!! GID ALLE HELVEDES DÆMONER MÅ PINE DIG
I EVIGHED. DE KATTE VAR NÆRE VENNER AF BØRN OG ÆLDRE!!!!!

>du er simpelthen ikke rigtig klog

SIGER han, som dræber kæledyr....

>jaså

>så prøv du at skyde et får

Hvad sker der så?

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-07 15:57

On Thu, 13 Sep 2007 16:48:42 +0200 (CEST), Peder L

>ONDE OG GRUSOMME DIG!!!!!! GID ALLE HELVEDES DÆMONER MÅ PINE DIG
>I EVIGHED. DE KATTE VAR NÆRE VENNER AF BØRN OG ÆLDRE!!!!!

LOL... Der knækkede filmen... ))

>SIGER han, som dræber kæledyr....

Det er sgu da ikke ALLE katte der er kæledyr....

PS: En grilstegt kælegris smager også godt...

Fra : @

Dato : 13-09-07 16:16

> [...]

>ONDE OG GRUSOMME DIG!!!!!! GID ALLE HELVEDES DÆMONER MÅ PINE DIG
>I EVIGHED. DE KATTE VAR NÆRE VENNER AF BØRN OG ÆLDRE!!!!!

hvis folk virkelig holder af deres husdyr bør de holde dem på egen
grund

eller i det mindste forsyne dem med et synligt halsbånd

>SIGER han, som dræber kæledyr....

folk kan bare holde deres dyr hjemme

>Hvad sker der så?

prøv

og find ud af at hår(pels - uld) bremser kugler tellemig meget

Fra : N_B_DK

Dato : 13-09-07 17:35

> ONDE OG GRUSOMME DIG!!!!!! GID ALLE HELVEDES DÆMONER MÅ PINE DIG
> I EVIGHED. DE KATTE VAR NÆRE VENNER AF BØRN OG ÆLDRE!!!!!

Så burde de sq have holdt deres forbandede kravl indendøre!

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peder L ACAB

Dato : 12-09-07 20:24

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev

>Det er sikkert noget du kan bruge når du bliver røvpulet, men det er
>altså uden betydning, når det drejer sig om en riffel...

Du SKAL bare henlede samtale til noget erotisk. Det er
RINGMUSKLEN som skal kontrolleres under samleje. Og jo, den
kontrollerer jeg da fint, og har en opøvet stor smidighed. Men
hvad relevans har det i nærkamp?

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 18:44

On Wed, 12 Sep 2007 19:23:59 +0200 (CEST), Peder L

>Du SKAL bare henlede samtale til noget erotisk. Det er
>RINGMUSKLEN som skal kontrolleres under samleje.

Det ved jeg ikke noget om, da jeg IKKE har erfaring på området...

>Og jo, den
>kontrollerer jeg da fint, og har en opøvet stor smidighed. Men
>hvad relevans har det i nærkamp?

INTET, hvilket jeg lige har sagt....

Fra : Peder L ACAB

Dato : 12-09-07 23:10

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev

>Det ved jeg ikke noget om, da jeg IKKE har erfaring på området...

En jomfru?

>INTET, hvilket jeg lige har sagt....

Nej. Du hævdede, at kontrol af tyktarm ikke havde relevans
for kampdygtighed (og havde relevans for samleje).

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 21:44

On Wed, 12 Sep 2007 22:10:14 +0200 (CEST), Peder L

>En jomfru?

Med hensyn til at blive røvpulet, JA..!!!!!!

>Nej. Du hævdede, at kontrol af tyktarm ikke havde relevans
>for kampdygtighed (og havde relevans for samleje).

Nu lyver du igen...

Jeg skrev at din "tarm-kontrol" er ligegyldig hvis du bliver plaffet
ned med en riffel....

Fra : Peder L ACAB

Dato : 12-09-07 23:46

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev

>Med hensyn til at blive røvpulet, JA..!!!!!!

Man er ikke en rigtig mand, før man har prøvet begge dele.

>Nu lyver du igen...

>Jeg skrev at din "tarm-kontrol" er ligegyldig hvis du bliver plaffet
>ned med en riffel....

Ringmusklen er jo netop IKKE en del af tarmen.

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 22:10

On Wed, 12 Sep 2007 22:46:29 +0200 (CEST), Peder L

>Man er ikke en rigtig mand, før man har prøvet begge dele.

Du er klam....

>Ringmusklen er jo netop IKKE en del af tarmen.

Gaaaaaaaaaaaaab.... Læs for helvede hvad der bliver skrevet, i stedet
for at digte løgnehistorier....

Fra : Bo Warming

Dato : 12-09-07 23:36

Tarm har glatmuskulatur til fremdrift - peristaltik.
Ringmusklen er kun DELVIS viljestyret tværstribet muskulatur, så det vil
ofte defineres som del af tarmen

Fra : Peder L ACAB

Dato : 13-09-07 09:14

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev

>Tarm har glatmuskulatur til fremdrift - peristaltik.
>Ringmusklen er kun DELVIS viljestyret tv?rstribet muskulatur, s? det vil
>ofte defineres som del af tarmen

Jeg kan med viljens kraft blødgøre ringmusklen i en grad, så den
bliver slap som en elastik.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-09-07 07:39

"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev

> Jeg kan med viljens kraft blødgøre ringmusklen i en grad, så den
> bliver slap som en elastik.

Optræder du i cirkus med det
Dengang pædofilheksejagten var på sit højeste i UK med hundred justitsmord
om året, fandt børnelæger på at kalde din evne et bevis på at man var blevet
misbrugt!

Som tiårig havde jeg set min mor havde en frotevaskeklud hængende skjult
under håndvasken og jeg gættede af dens brune striber at hun var
rengøringsvanvittig og ikke fandt toiletpapir fyldestgørende, så jeg kom
vand på kluden og pressede den mod mit anus og konstaterede at ringmusklen
blev slap og åben som en ladeport - vandet var skoldhedt, men lidt
fingermassage kan også gøre tricket, og sippede bøsser tager bad før
analkopulation og presser telefonbruseren med lunkent vand imod røvhullet og
rengør således endetarmen.

Nys hjemkommet fra ulandene havde jeg børneorm, der klør og tricket var
hurtigere og bedre end lavement til at holocaust-drukne den levende
minispagetti så kløen straks holdt op. Ormekur gad jeg ikke, for en britisk
læge i Zambia havde vist mig dokumentation for at kroniske ufarlige
tarmparasitter giver forbedret immunforsvar. Helbredelse mod dit gør sårbar
mod dat. Mine små symbiose-venner sku ha mange holocaustninger før de helt
forsvandt. Læger jeg nævnte det for blev ofte forargede over at jeg ikke
godtog medicinalindustriens ormekur-piller - helt som håndværkere forarges
over mit sjuskede, men sikre terassebyggeri på mit hus.
Unormalitet forarger de intolerante, bl.a. kommunen.

Fra : Peder L ACAB

Dato : 13-09-07 18:14

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev
>"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse

>Optr?der du i cirkus med det

Hmmm.. GOd IDE! Spørgsmålet er, om det sælger på det frie marked.

> [...]

>minispagetti s? kl?en straks holdt op. Ormekur gad jeg ikke, for en britisk
>l?ge i Zambia havde vist mig dokumentation for at kroniske ufarlige
>tarmparasitter giver forbedret immunforsvar. Helbredelse mod dit g?r s?rbar
>mod dat. Mine sm? symbiose-venner sku ha mange holocaustninger f?r de helt
>forsvandt. L?ger jeg n?vnte det for blev ofte forargede over at jeg ikke
>godtog medicinalindustriens ormekur-piller - helt som h?ndv?rkere forarges
>over mit sjuskede, men sikre terassebyggeri p? mit hus.
>Unormalitet forarger de intolerante, bl.a. kommunen.

Ormene lægger jo æg omkring endetarm, som så ledes over i mund
via skæbnens spidsfindige veje, og derved er ormecyklus endt. Det
er en forunderlig beretning, at de med den lavment teknik og din
hygienje kunne få dem til at forsvinde. Det siges jo, at æggene
kan ligge to uger i sengetøjet, og stadig smitte.

Fra : Peder L ACAB

Dato : 13-09-07 09:16

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev

>Gaaaaaaaaaaaaab.... Læs for helvede hvad der bliver skrevet, i stedet
>for at digte løgnehistorier....

Hvilken løgn. Du hævde de jo, at tyktarmssammentrækninger havde
betydning for samleje!!!!!!!!!!!!!!

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-07 13:25

On Thu, 13 Sep 2007 08:16:28 +0200 (CEST), Peder L
ACAB<peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote:

>S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev

>Hvilken løgn. Du hævde de jo, at tyktarmssammentrækninger havde
>betydning for samleje!!!!!!!!!!!!!!

Det har jeg sgu da ikke påstået, da jeg ikke har den fjerneste
erfaring med det...

LÆR DANSK...!!!!!

Jeg skrev "Det er sikkert noget du kan bruge når du bliver
røvpulet"... Hvad er der i den sætning som du ikke forstår...???

Fra : Peder L ACAB

Dato : 13-09-07 18:16

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev

>Det har jeg sgu da ikke påstået, da jeg ikke har den fjerneste
>erfaring med det...

HAHA..... åhh Alucard.

>LÆR DANSK...!!!!!

>Jeg skrev "Det er sikkert noget du kan bruge når du bliver
>røvpulet"... Hvad er der i den sætning som du ikke forstår...???

Hvordan bruger man tyktarmssammentrækninger under anal korpulens?

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-07 16:57

On Thu, 13 Sep 2007 17:15:56 +0200 (CEST), Peder L

>Hvordan bruger man tyktarmssammentrækninger under anal korpulens?

Hvor fanden skulle jeg dog vide det fra...???

Fra : Peder L ACAB

Dato : 13-09-07 21:29

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev

>Hvor fanden skulle jeg dog vide det fra...???

Hvorfor skriver du så, at det kan bruges under analt samleje?

Du er vist på dybt vand igen, ALUCARD!!

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-07 21:23

On Thu, 13 Sep 2007 20:28:49 +0200 (CEST), Peder L

>Hvorfor skriver du så, at det kan bruges under analt samleje?

Det er noget jeg formoder, da du mener det er vigtigt nok til at blive
nævnt...

Når man siger "Det er sikkert rigtigt nok", så betyder det jo IKKE at
det beviseligt er rigtigt, men at det formodentligt er rigtigt....

Fra : N_B_DK

Dato : 12-09-07 23:32

> Man er ikke en rigtig mand, før man har prøvet begge dele.

Var det så ikke på tide du prøver en kvinde ? eller løber de skrigende væk ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peder L ACAB

Dato : 13-09-07 09:13

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev
>"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote in message

>Var det så ikke på tide du prøver en kvinde ? eller løber de skrigende væk ?

Jeg har prøvet det andet køn. Og der er ingen grund til at
forskrækkes over mig, da jeg er en jævn mand, som ingen kan se
noget anderledes ved.

Fra : @

Dato : 12-09-07 18:02

> [...]

>Jeg kan kontrollere min tyktarm og endetarms afslapning og
>sammentrækning i en grad, hvor almindelige mennesker må måbe over

hjælper ikke når du er meget død

http://www.guns.euweb.cz/G-img-zbrane/Remington_870.jpg

Fra : @

Dato : 12-09-07 17:46

> [...]
ACAB<peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote:

>@ <1@invalid.net> skrev

>Der blev sagt "mand mod mand", hvilket betyder ubevæbnet for os

fordrukkent vås

en toptrænet "gentleman" på 100 kilo mod en måske svagelig ældre
kommunistisk skolelærer

det kan aldrig blive en fair kamp,

skydevåben derimod udligner sådanne unfair forskelle

> Så din salonpistol kan du lade ligge under
>hovedpuden.

salonpistol!!!

>Desuden tror jeg næppe, at de små kaliber .22 patroner ville gøre
>nævneværdig skade på en sej og trænet fyr.

kaliberet er 12 og ladningen er på ca. 36 gram buckshots
(runde blyhagl med en diameter på ca. 8-9 mm.)

og det er ikke en toskuds men 5 skuds

Fra : Peder L ACAB

Dato : 12-09-07 23:13

@ <1@invalid.net> skrev

> [...]

>kommunistisk skolelærer

>det kan aldrig blive en fair kamp,

>skydevåben derimod udligner sådanne unfair forskelle

Du glemmer at teknikken i boksning er helt anderledes end i
rigtig kamp, og at man ikke bare kan overføre bokseteknikken
succesfuldt. I rigtig kamp er smidighed og hurtighed langt
effektivere.

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 21:45

On Wed, 12 Sep 2007 22:12:44 +0200 (CEST), Peder L
> [...]

>rigtig kamp, og at man ikke bare kan overføre bokseteknikken
>succesfuldt. I rigtig kamp er smidighed og hurtighed langt

Hvilket et totalt ligegyldigt, når der sidder en kugle i panden på
dig...

Fra : Peder L ACAB

Dato : 13-09-07 09:12

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev

>Hvilket et totalt ligegyldigt, når der sidder en kugle i panden på
>dig...

Du kan ikke klare dig uden en riffel? Eller smider boksere med
kugler?

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-07 13:27

On Thu, 13 Sep 2007 08:11:49 +0200 (CEST), Peder L

Hvad tåger du rundt i...???

Fra : Peder L ACAB

Dato : 13-09-07 18:17

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev

>Hvad tåger du rundt i...???

HVA? TØR DU IKKE UDEN DIN BETTE RIFFEL??!!!

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-07 16:58

On Thu, 13 Sep 2007 17:16:52 +0200 (CEST), Peder L

Din "Caps Lock" sidder fast....!!!!

Fra : @

Dato : 13-09-07 15:29

> [...]

>rigtig kamp, og at man ikke bare kan overføre bokseteknikken
>succesfuldt. I rigtig kamp er smidighed og hurtighed langt

og du lever i den vildfarelse at boksere ikke er både hurtige og
smidige

plus

hvis de tager handskerne af er deres knytnæver meget effektive våben

(som jeg fandt ud af da jeg i undommeligt letsind og brandert langede
"Det Tårnhøje Helvede" en på næsen)

Fra : Peder L ACAB

Dato : 13-09-07 18:19

@ <1@invalid.net> skrev

>og du lever i den vildfarelse at boksere ikke er både hurtige og
>smidige

Ikke i en grad som yoga/marathon-udøvere.

>plus

>hvis de tager handskerne af er deres knytnæver meget effektive våben

Det samme kan siges for andre....

>(som jeg fandt ud af da jeg i undommeligt letsind og brandert langede
>"Det Tårnhøje Helvede" en på næsen)

LOL. Du fik smæk.Godt du ikke gjorde DET ved mig....

Fra : @

Dato : 13-09-07 16:49

On Thu, 13 Sep 2007 17:18:53 +0200 (CEST), Peder L
ACAB<peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote:

>@ <1@invalid.net> skrev

>Ikke i en grad som yoga/marathon-udøvere.

>Det samme kan siges for andre....

>LOL. Du fik smæk

nope

jeg fik et slag som svar, det var alt

resultat

"Det Tårnhøje Helvede" fik en blodtud, jeg et flækket øjenbryn, og
diskoejeren fik et "føl på tværs" da os to blodige fjolser kom hen til
bardisken

og det kostede mig den næste omgang da det var mig der havde statet
med at slå

Fra : Peder L ACAB

Dato : 13-09-07 22:05

@ <1@invalid.net> skrev

> [...]

>bardisken

>og det kostede mig den næste omgang da det var mig der havde statet

Det endegyldige bevis på, at danskere er ligeså slemme som
muslimer.

Fra : jnoetmp@gmail.com

Dato : 11-09-07 10:14

On 10 Sep., 21:15, Peder <PeLarse...@mail.dk> wrote:
> Hvis folk fra dk.politik mødtes for at kæmpe i en liga mand mod
> mand, hvem ville så vinde?

I en dk.politik "Celebrity Deathmatch", kunne jeg godt se en AHW og
dktekno i finalerunden.
Tror dog jeg vill sætte pengene på AHW, da dktekno uklogt vælger at
møde op i en "USA & kapitalisme 4ever" t-shirt...