Ny maskine til sønnike
Fra : Glen M

Dato : 14-10-07 15:59

Hejsa,
Jeg håber på lidt gode råd, min 14 årige søn skal have sig en ny maskine.
Som er fleste drenge i den alder, er det hovedsagligt til at spille på.
Maskinen skal være komplet undtagen skærm, tastatur og mus som han har i
forvejen.
Budgettet er på 5000.- hvad skal jeg købe?

På forhånd tak
Glen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 14-10-07 16:43

Glen M wrote:

> Budgettet er på 5000.- hvad skal jeg købe?

Kig lidt tilbage i gruppen...

Jesper Poulsen

Fra : Dr.Phil

Dato : 14-10-07 20:11

"Glen M" <faetterpillesud@brnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forvejen.
> Budgettet er på 5000.- hvad skal jeg købe?

Lur lidt på www.topdata.dk

Fine maskiner til forskellige priser og behov :)

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 15-10-07 07:01

Dr.Phil wrote:
> Lur lidt på www.topdata.dk
> Fine maskiner til forskellige priser og behov :)

De kan finde på at montere et GF8400GS i en gamer-PC. GF8500GT er ikke
et gamer-kort, hvorfor skulle GF8400GS så være det.

http://www.topdata.dk/product.asp?product=4302&sub=287&page=1

Vi mangler seriøsitet fra det firma.

Jesper Poulsen

Fra : Dr.Phil

Dato : 15-10-07 15:59

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> De kan finde på at montere et GF8400GS i en gamer-PC. GF8500GT er ikke et
> gamer-kort, hvorfor skulle GF8400GS så være det.

> [...]

Nu er det jo ikke alle der ønsker 8800 GTS i SLI-setup for at spille.
Og til 5000,- er det da en start.
Jeg kører selv med et 7600GS og er fuldt ud tilfreds med det til mit behov
(CS:S,BF2,Bioshock)

og hvem er de "vi" du nævner??

Du kan da ikke tage alle over en kam fordi du synes det ikke er gamer-pc´er
??

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 15-10-07 16:46

Dr.Phil wrote:

> Jeg kører selv med et 7600GS og er fuldt ud tilfreds med det til mit behov

Det er også bedre end GF8500GT til spil.

> Du kan da ikke tage alle over en kam fordi du synes det ikke er gamer-pc´er

Hvis du gad læse nogle tests ville du opdage at GF8500GT er langsommere
end de kort der normalt anses som at være gamerkort (GF6600GT og
GF7600GS/GT).

http://tinyurl.com/27ymju

Faktisk så burde man melde foretagenet til forbrugerombudsmanden, for
det er i den grad at tage r*ven på folk at sælge sådan en maskine.

Jesper Poulsen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 15-10-07 16:49

Jesper Poulsen <nospam@ingensteder.dk> crashed Echelon writing

> De kan finde på at montere et GF8400GS i en gamer-PC. GF8500GT er ikke
> et gamer-kort, hvorfor skulle GF8400GS så være det.

Der står X-gamer

--
Bjarke Andersen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 15-10-07 17:46

Bjarke Andersen wrote:

> Der står X-gamer

Så det er altså en maskine for tidligere gamere?

Jesper Poulsen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 16-10-07 08:29

> Så det er altså en maskine for tidligere gamere?

yes :)

--
Bjarke Andersen

Fra : AFM