MMS: Alle kan se alle, ikke godt....
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 12-10-07 12:04

..... Når jeg sender MMS til en gruppe af modtagere så sker der det at....

ALLE modtagere kan se ALLE de andres telefonnumre...

Hvordan undgår man det?

Mvh Henrik

Fra : Max

Dato : 12-10-07 13:21

Hej Henrik

> ALLE modtagere kan se ALLE de andres telefonnumre...
>
> Hvordan undgår man det?

Send dem enkeltvis.

--
Mvh Max

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 12-10-07 13:23

> Send dem enkeltvis.
>
> --
> Mvh Max

Ved det, men ikke når der skal over 100 afsted som skal udvælges af 715
kontakter....

Du'r ikke...

Henrik

Fra : Snakee

Dato : 13-10-07 03:15

Henrik, Silkeborg skrev:

> Ved det, men ikke når der skal over 100 afsted som skal udvælges af 715
> kontakter....
>
> Du'r ikke...

Tja på min Qtek 9100 er der et BCC-felt som kan bruges til formålet.
Jeg ved ikke om du har sådan et på din telefon men smider man numrene
under BCC burde de ikke kunne se hinanden.

Snakee

--
Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 13-10-07 16:14

"Snakee" <bovsevand@trashmail.net> skrev i meddelelsen

> [...]
> men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare
> tilbage med min rigtige adresse med en kopi af beskeden. Ved første spam

Ville være fedt....

Men der er intet Bcc: feldt....

Henrik

Fra : Snakee

Dato : 14-10-07 02:40

Henrik, Silkeborg skrev:

> Ville være fedt....
>
> Men der er intet Bcc: feldt....

Så er jeg bange at du skal have fat i en anden telefon hvis du vil
det du beskriver her.

Snakee

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 14-10-07 13:31

> [...]
> men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare
> tilbage med min rigtige adresse med en kopi af beskeden. Ved første spam

Har bestilt en Nokia E90...

Ved ikke om den kan, men den er dælme i orden...

Henrik

Fra : Anders Sørensen

Dato : 14-10-07 16:24

On Sun, 14 Oct 2007 14:30:39 +0200, "Henrik, Silkeborg"
<NOTdk8008@hotmail.com> wrote:

>"Snakee" <bovsevand@trashmail.net> skrev i meddelelsen

>Har bestilt en Nokia E90...
>
>Ved ikke om den kan, men den er dælme i orden...

Det er den vel ikke hvis den ikke kan det du skal bruge den til?
Min Sony Ericsson K550i kan.

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 14-10-07 18:24

> Det er den vel ikke hvis den ikke kan det du skal bruge den til?
> Min Sony Ericsson K550i kan.
¨
Hvem siger den ikke kan?

Henrik

Fra : Anders Sørensen

Dato : 14-10-07 20:31

On Sun, 14 Oct 2007 19:24:02 +0200, "Henrik, Silkeborg"

>Hvem siger den ikke kan?

Det lød ikke som om du var sikker, og hvis den skulle kunne var det
måske ikke det rigtige valg?

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 16-10-07 14:08

> [...]
> Anders Sørensen
> Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar
> Det er ikke en fejl - det er en udokumenteret feature!

Ok, men skal ha E90 under alle omstændigheder.

Ved ikke om den kan men ved at det er en S60 model, altså en model man kan
installere
alverdens programmer på. Som plan B kunne det jo så være at man kunne noget
der kunne sende MMS som BBc:...

Den skal eks. også kunne sende sms, mms og mail på bestemte tider, det kan
E90 ikke, men det findes der programmer til...

Mvh Henrik

Fra : Snakee

Dato : 15-10-07 00:32

Henrik, Silkeborg skrev:

> Har bestilt en Nokia E90...
>
> Ved ikke om den kan, men den er dælme i orden...

Jeps den er for fed. Jeg er også på vej ud at købe den hvis bare man dog
snart kunne se dem i butikkerne og ikke bare en dødsyg plastikdummy.

Når jeg har set den live er jeg ret sikker på at jeg skal have sådan
een. Håber snart de kan levere dem.

Snakee

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 16-10-07 14:15

> [...]
> men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare
> tilbage med min rigtige adresse med en kopi af beskeden. Ved første spam

Jesp, HAR raget på en live.... Den er super fed, dog ikke perfekt.

Eks, bruger jeg 135 graders vinkel på skærm / tastatur, det kan den ikke så
plan b er så at flippe den helt ud på d 180 grader....

Jeg sender ca 7000 sms pr. md. det kan den jo nok håndtere når 9300, 9300i
og 9500 kan
Men det er jo S80 telefoner så de kan håndtere det med afsendelse på
bestemte tidspunkter...
Det er der programmer til på E90...
Håber der er det samme ang 'Single' afsendelse af MMS... Men det er en plan
B, ved endnu ikke om den kan fra start...

Desuden må man IKKE undervurdere den rødlige model, sgu lige ved at fortryde
at jeg ikke bestilte den fra start... Fanme lækker i begge udgaver...

P.S. Min skulle ankomme i DK i morgen 17 Oktober... Er ligesom en lille
dreng juleaften.....

Henrik