SE K850i suuuuuper fed mobil
Fra : Ukendt

Dato : 11-10-07 14:32

Se k850i er endelig landet, den er godt nok fed at arbejde med helt ny måde
at betjene den .. indtil videre pengende værd go fornøjelse

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 11-10-07 19:12

ss skrev:
> Se k850i er endelig landet, den er godt nok fed at arbejde med helt ny måde
> at betjene den .. indtil videre pengende værd go fornøjelse

Jeg har ikke nogen specifikke spørgsmål, men vil meget gerne vide alt om
den :)
Så hvis du keder dig en gang, må du gerne lave et lille mini-review.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://mandril.dk

Fra : Pallejc

Dato : 11-10-07 21:16

">
> [...]
> den :)
> Så hvis du keder dig en gang, må du gerne lave et lille mini-review.

Snup en kigger her:
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=pip1&zone=pp&pid=10868

--
Hilsen Palle

Fra : Lars Klintholm

Dato : 11-10-07 21:54

Den 11 okt 2007 skrev Bjarke Ravn-Jonsen i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Så hvis du keder dig en gang, må du gerne lave et lille mini-review.

http://mobilsiden.dk/?aId=5069

Lars Klintholm

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-10-07 21:58

Lars Klintholm skrev:

>http://mobilsiden.dk/?aId=5069

mon den også kan ringe ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Bjarne

Dato : 11-10-07 19:36

"ss" <sjusahotmail.com> skrev i en meddelelse
> Se k850i er endelig landet, den er godt nok fed at arbejde med helt ny
> måde at betjene den .. indtil videre pengende værd go fornøjelse

Smid lige et par billeder af sted du har taget med den
vesterportFJERN@gmail.com

Ville være super, jeg kunne godt tænke mig at se kvaliteten...

mvh
Bjarne

Fra : Lars Klintholm

Dato : 11-10-07 20:09

Den 11 okt 2007 skrev ss i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Se k850i er endelig landet, den er godt nok fed at arbejde med
> helt ny måde at betjene den .. indtil videre pengende værd go
> fornøjelse

Hvor mange penge? Og hvor har du købt den?
Synes ikke jeg kan finde den nogen steder

Lars Klintholm

Fra : morten.postkassen@gm~

Dato : 12-10-07 10:34

On 11 Okt., 21:09, Lars Klintholm <klinth...@gmail.com> wrote:

> Hvor mange penge? Og hvor har du købt den?
> Synes ikke jeg kan finde den nogen steder
>
> --
> Med venlig hilsen
> Lars Klintholm

Den starter omkring 4000,- u/ abonnement!!
Det er lidt peberet syns jeg
http://butik.tkmobil.dk/Butik/Produkter/Vare.asp?VareID=5289&E=0

Fra : Peter

Dato : 12-10-07 16:49

Hej.....

> indtil videre pengende værd

tjaaaa.....?!?
sammenlignet med K810i så er der nu ikke de store plusser ved den nye
K850....

+ 4 mm kortere end K810
- 15g tungere end K810
- 40Mb, K810 har 64Mb
+ op til 4Gb, K810 er op til 2Gb
+ gsm850, HSDPA, UTMS850, UTMS1900
- GSM 9 timers taletid, K810 har 10 timer
+ UMTS 3,30 timers taletid, K810 har 2,35 timer.
- UMTS 350 timers standby, k810 har 400 timer.
+ 5 mp kamera, k810 har 3,2mp
- kontaktpersoner ?!?, mangler på en eller anden måde i K850
- infrarød port mangler i K850

Og så er prisen for høj, men den skal nu nok hurtigt komme ned i et
fornuftigt leje......

--
Peter