Nokia 3110 classic vs Nokia 5140i uovertr~
Fra : Kim

Dato : 06-10-07 17:25

Hvilken af disse er bedst når vi taler om uovertruffen hårdførhed ?

Nokia 3110 classic er nemlig ca 500,- kr billigere.

Kan man et sted købe et Backgammonspil til begge af disse telefoner (
hvor )?

Mvh Kim

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 06-10-07 17:58

Her kan du selv sammenligne dem :

http://www.mobilpriser.dk/index.php?page=111&prod_1=F00011&mod_1=3143&prod_2=F00011&mod_2=2629&prod_3=&mod_3=&submit=Sammenlign

Vil nok også vælge 3110'eren, da den kan mere end 5140i'eren.

Ved så ikke lige hvor hårdfør den er, men man kan altid invest. i en
bæltetaske....

Fra : Kim

Dato : 06-10-07 19:56

"Anders (6400 Sønderborg)" <anders.forst@gmail.com> skrev
> [...]
>
> Vil nok også vælge 3110'eren, da den kan mere end 5140i'eren.
>
> Ved så ikke lige hvor hårdfør den er, men man kan altid invest. i en

Der står jo intet om hårdførheden ?

mbh kim

Fra : Jesper Hansen

Dato : 06-10-07 18:09

"Kim" <no@way.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken af disse er bedst når vi taler om uovertruffen hårdførhed ?

Hvis du kun kigger på hårdførhed er N5140i da super. Den er jo gummi belagt
og hopper næsten som en hoppebold.
Min var på gartneri hver dag og holdte hos mig i 2 ½ år, inden jeg solgte
den videre.

Venlig hilsen
Jesper