N73.. lampe der binker, vise billleder og ~
Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 05-10-07 18:38

hey.

jeg har lige købt en N73 og har et par problemer jeg ikk lige kan løse...
men det kan du sikkert

når jeg går ind på mit memory kort og vælger en tilfældig mappe med billeder
i... så står der bare hvad filen hedder... på min 6300 kunne jeg se
billederne inden jeg evt. valgte at se dem i store.. kan man ikke lave det
så man også kan det på N73? har set at man kan når man går ind i billeder og
video men der ligger de jo bare i en stor pærevælling.... eller hvad gør jeg
forkert?

udover dette så blinker den lille lampe ved siden af linsen på forsiden...
aner ikke hvorfor... den gør det vidst når den er gået strøm spare mode...
men er ikke sikker på det er der den gør det... opdagede bare at den gjorde
det i nat... hvorfor blinker den? på min 6300 blinkede lamperne på siden når
der var en sms eller et ubesvaret opkald men det var der ikke noget af
her....

udover dette er der nogen standard mapper... som er tomme... kan man ikke
slette dem? evt. ved at hente et program til det...

Nikolai

begin 666 icon_smile.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,.`/_J`$5%10```/_.`/_)`/^T`/Z=`/_^D__]$_______
MQS,S,___Z__E`````````"'Y! $```X`+ `````/``\```1;T$D9:IW85:;.
M&1<6< @"G(,13$$G""?PIJMVF'$.:@H.GS^"*G #QH*%RB''!!"2`=.B"5@\
G*P/9:[L5K@)906(\%A!VFL&@P3736&J"7/X6!0KXPC##LM0F$0`[
`
end

Fra : Optimus Prime

Dato : 08-10-07 09:19

Nikolai R. jensen skrev:
> [...]
> men er ikke sikker på det er der den gør det... opdagede bare at den gjorde

Den begynder at blinke når den går i strøm spare mode... en ret åndssvag
"feature" efter min mening; men hvis du fravælger denne, så blinker den
ikke