Stop blink i Nokia 6300 ?
Fra : Martin Ploug

Dato : 04-10-07 21:46

Hej

Jeg har en Nokia 6300 mobil.
Jeg bruger mobilens alarm som vækkeur, og det fungerer fint.
Jeg er dog rimeligt træt af at mobilen blinker kraftigt - både i
displayet og i de blå lys i siden, når den alarmerer.

Jeg har forsøgt at slå blinkeriet fra - bl.a. under Profil - Display,
men kan ikke lige finde noget, der fjerner det.

Er det ikke muligt at slå blinkeriet helt fra eller i det mindste
dæmpe lyset? Det hårdt for øjnene, når det er tidligt om morgenen.

Jeg vil blive meget glad, hvis nogen kan give mig løsningen.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Snuden

Dato : 04-10-07 21:58

"Martin Ploug (slet DUP47)" <mploug@DUP47pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dæmpe lyset? Det hårdt for øjnene, når det er tidligt om morgenen.
>
> Jeg vil blive meget glad, hvis nogen kan give mig løsningen.

Er der ikke noget der i opsætning hedder "rytmisk baggrundslys" ? Jeg kan
forstå du er ved at gå amok over det...det er jeg osse...og har selvfølgelig
slået det fra på mine 1112`ere og 3120`er

Snuden

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-10-07 14:55

>Er der ikke noget der i opsætning hedder "rytmisk baggrundslys" ? Jeg kan
>forstå du er ved at gå amok over det...det er jeg osse...og har selvfølgelig
>slået det fra på mine 1112`ere og 3120`er

Hm.. det er med til, vække mig, så jeg er kun glad for det.. kan
alligevel ikke se en bønne om morgenen så lidt lys er kun godt.

Kan ikke lige finde noget sted i min 6300 hvor jeg kan slå det
fra/til.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Martin Ploug

Dato : 05-10-07 15:35

Hej Martin

Jeg har lige spurgt hos TDC Mobil kundeservice,
og de siger også, at det ikke kan lade sig gøre på
6300'eren.

Jeg ved ikke, om det ville kunne downloades / tilføjes under
ekstraudstyr under Indstillinger - Profil.

Jeg tror bare jeg vil acceptere det og vænne mig til
blinkeriet

God weekend.

Mvh. Martin