Problemer med Nokia 7360
Fra : Sune Storgaard

Dato : 01-10-07 21:59

Har lige fået en nokia7360 (brugt), alt er fryd og gammen..undtagen
kameraet.
Når jeg forsøger at tage et billede, skriver den "kamera på standby" -hvor
jeg forventede den ville knipse. Trykker jeg så igen skriver den "handlingen
mislykkedes" med et rødt stop skilt. På engelsk er teksten "operation
failed".
Det samme sker hvis jeg vil optage en filmstump.

Jeg har ryddet op i ram'en på den, og den antyder der er plads til 41
billeder. Har prøvet med forskellige opløsninger/kvalitet, uden held.

Kamera virkede før, det der er sket er at den er blevet nulstillet med
"*#7780#" , og fået et nyt simkort i af samme størrelse.

*#0004# giver følgende:
Nokia 7360
V 04.90
09-05-06
RM-127
(C)Nokia.

Language:
v 04.90
09-05-06
RM-127

Nogen der har et forslag til hvad der er galt og hvordan det fixes?

PFT