HTC OMNI
Fra : Keysersoce

Dato : 26-09-07 09:15

Er der nogen som kan finde noget Info omkring den nye HTC telefon med
kodenavn OMNI. Den skulle være blevet præsenteret i Dubai for et par
uger siden men har intet set eller hørt. ?

Fra : Snakee

Dato : 29-09-07 05:18

Wed, 26 Sep 2007 01:15:00 -0700 skrev Keysersoce følgende på hovedet af en
knappenål:

> Er der nogen som kan finde noget Info omkring den nye HTC telefon med
> kodenavn OMNI. Den skulle være blevet præsenteret i Dubai for et par
> uger siden men har intet set eller hørt. ?

http://www.google.dk/search?hl=da&q=%22htc+omni%22&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Snakee

--
Lige så længe der er folk på usenet der ikke fatter at man går
efter bolden og IKKE manden, agter jeg at skrive under pseudonym.