logitech bluetooth headset - komplet dødt
Fra : PStrand

Dato : 25-09-07 11:39

hej,

jeg har et logitech Mobile pro headset, som jeg har hevet ud af
skuffen efter et års tid.
(magen til denne her : http://ec1.images-amazon.com/images/I/41G3547EBCL._AA280_.jpg
)

Som forventet var det helt fladt mht. batteri, men efter en del timer
i laderen ( som bare lyser rødt ) er det stadigt ikke muligt at få
nogen liv i headset'et. Det plejer at blinke når man holder knappen
inde i nogle sekunder.

Nogen ideer ?

Mvh.
Peter

Fra : Jubii

Dato : 25-09-07 13:26

"PStrand" <aaarrggh@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Har du læst manualen? Der står noget til sidst om brugte batterier og om at
kontakte logitech kundesupport hvis batteriet efter opladning virker dødt.
I nogle modeller kan man ikke selv skifte batteri.

Mvh.
Peter