TDC's "Besked-Robot" ophører !
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 19-09-07 15:04

Hej

For godt et par uger siden skrev jeg lidt her omkring nogle problemer
med TDC's service: Besked-robot

Mit problem med Besked-robot udviklede sig til et par daglige samtaler
med kundeservice, uden at problemet iøvrigt blev løst... Og nu er det
også lige meget, fordi...

Servicen Besked-Robot ophører fra 1. November 2007, helt, totalt og
fuldstændigt !. - En æra er slut :(
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Kim S

Dato : 19-09-07 15:29

"Ole Rasmussen" <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> også lige meget, fordi...
>
> Servicen Besked-Robot ophører fra 1. November 2007, helt, totalt og

Sikke noget p...
Nå, så mister TDC mig som kunde. Jeg er blevet i selskabet grundet
muligheden for at få Emails præsenteret på telefonen som SMS'er
gennem besked-robot.

Mvh, Kim

Fra : Kim Larsen

Dato : 19-09-07 16:07

"Kim S" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> [...]
> Nå, så mister TDC mig som kunde. Jeg er blevet i selskabet grundet
> muligheden for at få Emails præsenteret på telefonen som SMS'er

Hvorfor sætter du ikke din telefon op til at modtage e-mails ?

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Jonas Kofod

Dato : 19-09-07 21:33

Kim Larsen skrev:
> "Kim S" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> Hvorfor sætter du ikke din telefon op til at modtage e-mails ?

Skal jo stadig være push-email.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 19-09-07 16:40

Ole Rasmussen skrev:

> Servicen Besked-Robot ophører fra 1. November 2007, helt, totalt og
> fuldstændigt !. - En æra er slut :(

Sikke noget!

Er det sparehensyn?

Har du et link?
Hans
....der har brugt BR i årevis

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 19-09-07 21:31

Hej

"Hans Paulin \(6310\)" <me@privacy.net> wrote:

>Sikke noget!

Ja, det er møg irriterende !

>Er det sparehensyn?

De har ikke oplyst nogen årsag, og dog, noget med en ny leverandør (?)

>Har du et link?

Nej, tror ikke der står noget om det nogen steder endnu, men 2 uafhængig
af hinanden i kundeservice har fortalt mig det, og yderligere har jeg
idag fået et mail fra en tekniker som også skriver det.

Rygtet, fra en af kundeservice supporterne, vil dog vide at der, mod
betaling, kommer een eller anden form for afløser, men man ved endnu
ikke rigtigt hvad det indebærer, og slet ikke hvornår det kommer i
drift. :(
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 19-09-07 21:56

Ole Rasmussen skrev:

> Ja, det er møg irriterende !

Jepz!

> [...]
> uafhængig af hinanden i kundeservice har fortalt mig det, og
> yderligere har jeg idag fået et mail fra en tekniker som også skriver

'kay...

> [...]
> betaling, kommer een eller anden form for afløser, men man ved endnu
> ikke rigtigt hvad det indebærer, og slet ikke hvornår det kommer i

Funktionen er der allerede - koster 50 øre pr. mail
Hans