Startciffre...?
Fra : Esben

Dato : 15-09-07 11:15

Synes jeg har set en liste der definerer hvilke numre (2 første ciffre),
der må være mobilnumre (også i fremtiden). Nogen der ved hvor jeg finder
noget i den retning?

FYI er det til en database, der måske skal verificerer om der er tale om
mobilnummer eller ej...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 15-09-07 12:47

Ligger et sted på www.itst.dk, har ikke lige tid til at lede efter det nu.

--
Jeppe Vestergaard, Roskilde
Email: Jeppe at dailyrush denmark

Fra : Esben

Dato : 16-09-07 11:29

Jeppe Vestergaard <thismail@isfake.com> wrote:

> Ligger et sted på www.itst.dk, har ikke lige tid til at lede efter det nu.

Nogen idé om søgeparametre?

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : ai

Dato : 15-09-07 13:21

se www.itst.dk

/ani

Fra : Esben

Dato : 16-09-07 11:29

ai <anixyr@webspeed.dk> wrote:

> se www.itst.dk
>
> /ani

Nogen idé om søgeparametre? Altså hvad det kan hedde?

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 16-09-07 13:24

> Nogen idé om søgeparametre? Altså hvad det kan hedde?

Hmm.. lad os se.. liste over numre.. kan det være.. kunne det være.. hmm..
"Nummerliste" ? :)

http://itst.dk/static/It%20og%20tele/Nummerforhold/Nummerliste%208-cifrede%20abonnentnumre.xls

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Esben

Dato : 16-09-07 15:49

Michael Kjærsgård <mk@vindenand.dk> wrote:

> Hmm.. lad os se.. liste over numre.. kan det være.. kunne det være.. hmm..
> [...]

fornemt - fandt det ikke lige selv...

Tak!