Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon EM spørgsmål?
Fra : Michael

Dato : 11-10-07 20:02

Jeg har fået et Nikon EM med et 50 mm 1.8 f objektiv

Jeg har derfor nogle rigtigt dumme spørgsmål.

AUTO: Er vel det samme som på mit Nikon D50?
M90: 1/90 sek hvis der ikke sidder batterier i?
B: Bulp

Lille knap som sidder ved siden af udløserknappen,
hvad bruges den til ?

Lille knap som sidder foran ved tilbagespolings-
hjul hvad bruges den til?

Batterierne skal skiftes, ellers ser kameraet ok ud,
der mangler en åbenbart en "hætte", som skulle have
siddet på udløserknappen, er det stadig nget som
kan skaffes?

På forhånd tak.

Mvh.

Michael

Fra : Thomas Sass Pedersen

Dato : 11-10-07 20:05

"Michael" <nospam2me@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der mangler en åbenbart en "hætte", som skulle have
> siddet på udløserknappen, er det stadig nget som

Prøv at søge lidt rundt på denne side, han plejer at vide en del om det, jeg
fandt nærmest en manual til min Nikon F2 der:
http://www.mir.com.my/rb/photography/hardwares/classics/emfgfg20/em/index.htm

MVH
Thomas

Fra : Thomas Sass Pedersen

Dato : 11-10-07 20:09

"Thomas Sass Pedersen" <sass@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at søge lidt rundt på denne side, han plejer at vide en del om det,
> jeg fandt nærmest en manual til min Nikon F2 der:
> http://www.mir.com.my/rb/photography/hardwares/classics/emfgfg20/em/index.htm

Instruktionsmanualen kan findes her:
http://www.mir.com.my/rb/photography/hardwares/classics/emfgfg20/em/nikonem/index.htm

MVH
Thomas

Fra : Michael

Dato : 11-10-07 20:16

Thomas Sass Pedersen skrev:

> Instruktionsmanualen kan findes her:
> http://www.mir.com.my/rb/photography/hardwares/classics/emfgfg20/em/nikonem/index.htm

Tak for links

Som i morgen skal ud og købe batterier og nogle s/h film

Mvh.

Michael