Fra VARIANT til andre typer ?
Fra : Kent Fonager / Netco~

Dato : 05-01-01 15:55

Hej alle ...

Jeg ved godt dette måske er lidt off-topic, men håber at der er lidt hjælp
at hente, anyway ...

Jeg er ved at lave et nyt COM komponent, hvori en af funktionerne modtager
et input fra VBScript, og typen er derfor VARIANT :

STDMETHODIMP CCHT::UsOn(VARIANT website_id)

Men hvordan fan... (sorry) får jeg konverteret indholdet af denne variant,
til en mere "normalt" type, som jeg kan lave noget string manipulation på,
længere ned i funktionen ?

Alle hints er velkomne

/ Kent Fonager, Netcoders.dk

Fra : N/A

Dato : 08-01-01 02:20

Fra : Jonas Meyer Rasmusse~

Dato : 08-01-01 02:20

Her er det så at microsoft har gået over strengen med deres typeløse bras.
jeg mener at hvis ikke kan finde ud af hvad ens typer er, så skal man heller
ikke kode..

Varianten opfordrer til slamkodning, det er en skod-opfindelse som skader
mere end den gavner.