Hvad sker der på fredag eller lørdag
Fra : Søren

Dato : 08-10-07 13:21

Hej

Jeg og min kone vil ud og høre noget musik på fredag eller lørdag.
Det skal helt være i Kbh., Roskilde, Hillerød eller deromkring.
Man må gerne kunne danse.
Hvor skal vi tage hen?

Søren

Fra : rosenauer.dk

Dato : 08-10-07 13:44

> Jeg og min kone vil ud og høre noget musik på fredag eller lørdag.

Tror lige jeg ser bort fra dansekravet, for det afgør man vel altid selv
;) .. men hvis du er til god musik er der The National Bank (med Thomas
Dybdahl i front) i Vega og Jens Unmack i Pumpehuset..

Check www.ibyen.dk og www.aok.dk - det er altid gode kilder..

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Søren

Dato : 08-10-07 14:20

"rosenauer.dk" <martinFJERN@rosenauer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ;) .. men hvis du er til god musik er der The National Bank (med Thomas
> Dybdahl i front) i Vega og Jens Unmack i Pumpehuset..

Vi ta'r nok på Blågårds Apotek og hører The Organizers

http://www.kroteket.dk/default.htm
http://www.theorganizers.dk/

Søren

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 08-10-07 15:58

On Mon, 8 Oct 2007 14:21:02 +0200, "Søren" <leaveme@alone.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg og min kone vil ud og høre noget musik på fredag eller lørdag.
>Det skal helt være i Kbh., Roskilde, Hillerød eller deromkring.

GAFFA.dk har en udmærket koncertkalender.