Middag for 2 fra FøTeX
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-09-07 09:53

Hej

I forbrugergruppen har der været lidt om prisen på Middag for 2 fra
Føtex. Men jeg kom til at tænke på: Er der faktisk nok til at der er
middag til to voksne mennesker i posen?

Andre færdigretter, hvor der står der er til 1 voksen er fint til mig,
men slet ikke nok til manden.

Og smager det okay?

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Max

Dato : 30-09-07 10:47

Hej Trine

> Andre færdigretter, hvor der står der er til 1 voksen er fint til mig,
> men slet ikke nok til manden.

Jeg tror det er så individuelt at det nok ikke kan besvares, her i
huset spiser manden ikke så meget som konen :)

--
Mvh Max

Fra : Carina

Dato : 30-09-07 14:32

"Trine Kornum Christiansen"

> I forbrugergruppen har der været lidt om prisen på Middag for 2 fra
> Føtex. Men jeg kom til at tænke på: Er der faktisk nok til at der er
> middag til to voksne mennesker i posen?

Vi er 3 i husstanden - 2 voksne og et barn på 2½ år.Vi køber nogle gange
roastbeefen. Der er kartofler, ganriture og sovs nok til os 3. Og så kan vi
endda lave pålæg a ca. ½ delen af roastbeefen som er tilovers.

Jeg synes det er et fint alternativ til at hente noget mad udefra.

VH
Carina

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-09-07 14:56

"Carina" <c@a.invalid> writes:

> Vi er 3 i husstanden - 2 voksne og et barn på 2½ år.Vi køber nogle gange
> roastbeefen. Der er kartofler, ganriture og sovs nok til os 3. Og så kan vi
> endda lave pålæg a ca. ½ delen af roastbeefen som er tilovers.

Det lyder godt. Så tror jeg, at jeg vil prøve at købe sådan en i
morgen, så må vi se om der er nok til os også. Ellers må han spise
brød for resten. :)

Mvh Trine

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-09-07 20:56

> Det lyder godt. Så tror jeg, at jeg vil prøve at købe sådan en i
> morgen, så må vi se om der er nok til os også. Ellers må han spise
> brød for resten. :)
>
> Mvh Trine

Ellers må du jo bare servere en portion af din himmelske æblegrød
bagefter, så er den klaret.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 01-10-07 15:01

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> writes:

> Ellers må du jo bare servere en portion af din himmelske æblegrød
> bagefter, så er den klaret.

Den skal laves til æblekage, sådan en med sukkerristet, hjemmelavet
rasp, flødeskum og hjemmelavet ribsgele! Uhm, det bliver SÅ godt.

Mvh Trine

Fra : Tove Krieger

Dato : 01-10-07 19:03

> Den skal laves til æblekage, sådan en med sukkerristet,
> hjemmelavet rasp, flødeskum og hjemmelavet ribsgele! Uhm, det
> bliver SÅ godt.

Mums, det er lige til at savle over.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 01-10-07 19:50

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> writes:

> Mums, det er lige til at savle over.

Ja, men det var middagen til gengæld ikke. Bevares, den var da
spiselig, men ikke meget mere. Til gengæld var der nok.

Kødet var perfekt stegt, men de 13 minutter i ovnen og de fire
minutters hviletid var kun lige nok til at gøre den lun på ydersiden.
Det smagte ikke af specielt meget, og var heller ikke så mørt som man
godt kunne have forventet.

Kartoflerne smagte okay, men de var ikke færdige. De største var
stadigvæk hårde i midten.

Grøntsagerne var gode, men der var alt for lidt. Det ser man jo
desværre ofte i færdigretter og på restauranter: Alt for meget kød,
alt for lidt grøntsager og kartofler.

Sovsen var værd at skrive hjem om. Den var rigtig god.

Så hvis kartoflerne havde fået noget længere tid i ovnen, kødet
havde smagt af mere og der havde været flere grøntsager, så havde det
været helt godt.

Men vi er mætte, så æblekagen kommer til at vente til en anden dag.

Mvh Trine

Fra : Tove Krieger

Dato : 01-10-07 20:24

> Ja, men det var middagen til gengæld ikke. Bevares, den var da
> spiselig, men ikke meget mere.

Det var da ærgerligt. Det er kedeligt når kartofler er hårde i
midten d.v.s. halvkogt.

Det er godt at man er pensionist, og ikke skal gå på kompromis en
gang imellem for at nå det hele som de udearbejdende jo ofte skal.
Vi fik en dejlig mør nakkekam-grydesteg med rødkål, en mumsesovs, og
kartofler der var "helkogt", så der var ingen grund til klage, og så
er der jo altid restekød til biksemaden i morgen.

Fra : ld

Dato : 30-09-07 15:14

"Carina" <c@a.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> vi endda lave pålæg a ca. ½ delen af roastbeefen som er tilovers.
>
> Jeg synes det er et fint alternativ til at hente noget mad udefra.

I må da godt nok være småt spisende. Den holdt liiige til to her- kun fordi
jeg proppede manden med kartoflerne......måtte spæde sovsen godt op for den
var der ikke meget af det. Roastbeef'en var lidt underlig(svampet) i
konsistensen. Jeg tror ikke, jeg hopper på den igen. Tålelig til 100,- på
tilbud men ikke rigtig noget at være imponeret af.

Anette

Fra : Henning Lund

Dato : 04-10-07 15:52

Trine Kornum Christiansen tastede:
> [...]
> fra
> Føtex. Men jeg kom til at tænke på: Er der faktisk nok til at

Posen passer ganske udemærket til mig, vel og mærket hvis der er
dessert bagefter:

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.