Gode bøffer i København?
Fra : Inger

Dato : 23-09-07 18:15

Hejsa

Min kærestes firma har været så søde at forære os en god middag ude, da
han har arbejdet ret meget her på det sidste.

Så nu skal vi ud og finde den største røde bøf der kan købes for penge
Hvor synes I vi skal tage hen???

Med venlig hilsen Inger
--
http://www.madpaaskrift.dk - opskrifter i pdf-format
Download opskrifter direkte til din harddisk og print dem i flot layout

Fra : mcloud

Dato : 23-09-07 18:57

"Inger" <nomail@me.com> skrev i en meddelelse

> Så nu skal vi ud og finde den største røde bøf der kan købes for penge
> Hvor synes I vi skal tage hen???

Hej
Klart her:
http://www.reefnbeef.dk/hovedret.htm
mvh
mcloud

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 23-09-07 19:01

On Sun, 23 Sep 2007 19:56:30 +0200, "mcloud" <kim@lechef.dk>
wrote:

>"Inger" <nomail@me.com> skrev i en meddelelse

> [...]
hvilken tid skal vi møde op ??

Fra : Ralph

Dato : 23-09-07 23:13

"mcloud" <kim@lechef.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Klart her:
> http://www.reefnbeef.dk/hovedret.htm

STOR nok? Længere nede i menuen er der to størrelser 600 gr. eller 1000 gr.
Det er s'gu for sygt.

--
Ralph
Som synes en 200 gr. bøf er stor

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-07 16:48

Ralph wrote:

> STOR nok? Længere nede i menuen er der to størrelser 600 gr. eller 1000 gr.
> Det er s'gu for sygt.

Næh, det er guf :)

Fra : Erik

Dato : 24-09-07 07:35

> Hej
> Klart her:
> http://www.reefnbeef.dk/hovedret.htm
> mvh
> mcloud

Det kan jeg kun bifalde Hvis i er til chokolade. Så er deres dessert
"Death by chocolate" et klart must og slutte med........

/Erik

Fra : Lars Knudsen

Dato : 24-09-07 19:02

>Klart her:
>http://www.reefnbeef.dk/hovedret.htm

Yes - klart - helt enig. Nøj det var gode bøffer sidst vi var der!!

** Lars

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-07 19:59

Inger wrote:
> [...]
> han har arbejdet ret meget her på det sidste.
>
> Så nu skal vi ud og finde den største røde bøf der kan købes for penge

Reef'n'Beef uden tvivl... deres store bøffer er fremragende, trods
størelsen. hvis i er til kræs så bestil deres wagyu eller er det
waguy bøf... den kan tygges med øjenlågene.

Mvh.
Claus

Fra : Lars Knudsen

Dato : 24-09-07 19:05

On Sun, 23 Sep 2007 19:15:21 +0200, Inger <nomail@me.com> wrote:

> [...]
>han har arbejdet ret meget her på det sidste.
>
>Så nu skal vi ud og finde den største røde bøf der kan købes for penge

Her er også ret godt...

http://www.spiseliv.dk/fuego

** Lars

Fra : Inger

Dato : 25-09-07 17:29

He he... Tak for anbefalingen af ReefNBeef Der har vi nu været de
sidste to gange vi har været ude og spise god mad, så vi kender dem
godt. Og ja, deres Waguy og Death by chocolate er virkelig guf!

Vi vil dog gerne prøve om ikke der er andre end dem der kan lave gode
bøffer... Men det ser da ud til at der er flere der mener at ReefNbeef
er dem der laver byens bedste...

Men har I andre anbefalinger?

Inger

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-07 17:38

Inger wrote:
> [...]
>
> Vi vil dog gerne prøve om ikke der er andre end dem der kan lave gode
> bøffer... Men det ser da ud til at der er flere der mener at ReefNbeef

Rex Republik på blegdamsvej er også rigtig god... kødet er tophat,
betjeningen er nærværende og kokken yderst lydhør for ønsker. kan klart
anbefales.

Mvh.
Claus

Fra : Lars Knudsen

Dato : 25-09-07 18:06

On Tue, 25 Sep 2007 18:29:13 +0200, Inger <nomail@me.com> wrote:

> [...]
>
>Vi vil dog gerne prøve om ikke der er andre end dem der kan lave gode
>bøffer... Men det ser da ud til at der er flere der mener at ReefNbeef

Fuego er som nævnt ret godt.

** Lars

Fra : Inger

Dato : 28-09-07 12:19

Tak for svar

Jeg tror vi er faldet for Fuego som er blevet anbefalet. Deres menu med
flere forskellige slags lækkert kød er bare så fristende - for ikke at
tale om at vi begge elsker creme brule

Mange tak for hjælpen...

Inger