Gulerodsrugbrød
Fra : Lasse Skovsager

Dato : 15-09-07 13:59

Hej!

Jeg søger en opskrift på gulerodsrugbrød.
Jeg håber, at der er én, som ligger inde med en, som de gerne vil
dele.

Med venlig hilsen
Tina

--
--
Lasse Skovsager
www.hartr.dk - vikingegruppe i Hardsyssel

Fra : Ole Christiansen

Dato : 16-09-07 08:08

http://www.google.com/search?q=gulerodsbr%C3%B8d&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:en-US&ie=utf8&oe=utf8

Fra : takn

Dato : 16-09-07 19:48

Tak for linket.
Så vidt jeg kan se, er det "almindelige" gulerodsbrød - og ikke rugbrød med
gulerod.
Jeg har masser af opskrifter på rugbrød, men jeg bliver i tvivl om
konsistensen, hvis jeg bare
putter revne gulerødder i. Bliver det ikke for fugtigt?
Derfor, hvis nogen har en opskrift, som "virker", modtages den med kyshånd.

Med venlig hilsen
Tina