Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Cashback på eos 40D?
Fra : Gert Medom

Dato : 02-10-07 14:51

Min fotohandler sagde idag at Canon har cashback på Eos 40D. På siden:

http://canon2007promotions.onlinerebates.com/intro.aspx?country=dk&view=promos

kan jeg i den øverste boks se 40D nævnt med en cashback på 520,-, men
der står at kampagnen slutter juni 2007, 2mdr. før lanceringen af 40D....

Hvad er fup og fakta?

Gert Medom Madsen
Ny hjemmeside: http://www.Gertmedom.net
HTML tutorials: http://www.html.dk/tutorials/

Fra : Jan Boegh

Dato : 02-10-07 14:56

Gert Medom skrev i 47024c61$0$17160$ba624c82@nntp02.dk.telia.net dette:
> [...]
>

> kan jeg i den øverste boks se 40D nævnt med en cashback på 520,-, men
> der står at kampagnen slutter juni 2007, 2mdr. før lanceringen af

At det vist hører hjemme på dk.fritid.foto.indkøb, hvor du nok får flere og
bedre svar.

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm
Billeder fra en dansk 'ørken' http://jan.boegh.net/Album/Milen/index.html

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-07 15:10

On 2007-10-02 15:50:32 +0200, Gert Medom <Gert.Medom@stofanet.dk> said:

> [...]
>
> kan jeg i den øverste boks se 40D nævnt med en cashback på 520,-, men
> der står at kampagnen slutter juni 2007, 2mdr. før lanceringen af

Haha, det er en god forretning for Canon at at køre med SÅ stramme
deadlines. Men det er de vel også nødt til at få lidt kroner kassen nu
hvor Nikon snart overtager herredømmet over DSLR markedet, muhaha

Jeg mener at kunne huske fra tidligere lign. tråde at det ofte er en
fejl, og at man kan få nogle $$ igen. Ring evt. til Canon.

Thomas Schreiber

min blog - http://macfly.dk
min photoblog - http://thsch.com

Fra : Gert Medom

Dato : 02-10-07 16:31

Thomas Schreiber skrev:

> Haha, det er en god forretning for Canon at at køre med SÅ stramme
> deadlines. Men det er de vel også nødt til at få lidt kroner kassen nu
> hvor Nikon snart overtager herredømmet over DSLR markedet, muhaha

40D er klart kongen og Nikon får svært nok ved at finde en prins der
passer til

> Jeg mener at kunne huske fra tidligere lign. tråde at det ofte er en
> fejl, og at man kan få nogle $$ igen. Ring evt. til Canon.

http://ww2.canon.dk/download/MON/ForhandlerNyt;%20Cashback.pdf

Kan man se at den løber 1. oktober-31. dec. Jeg har skrevet og spurgt
hvordan mine muligheder er, da jeg købte 17. september....

Fra : AON

Dato : 02-10-07 22:02

"Gert Medom" <Gert.Medom@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Kan man se at den løber 1. oktober-31. dec. Jeg har skrevet og spurgt
> hvordan mine muligheder er, da jeg købte 17. september....

og hvad svarede Canon, jeg købte mit 7 september ?

mvh
aon

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 02-10-07 22:11

Gert Medom skrev i Message-ID:
> [...]

> Kan man se at den løber 1. oktober-31. dec. Jeg har skrevet og spurgt
> hvordan mine muligheder er, da jeg købte 17. september....

Og jeg den 18. Men jeg har fået at vide af forhandleren (der tjekkede
med Canon DK, der skulle have det fra Canon Europe) at også vi kan få
cashback (altså kun for 40D).

--
<author> Peter Fjelsten </author>
<e-mail valid> yes </e-mail valid>

Fra : Gert Medom

Dato : 03-10-07 05:54

Peter Fjelsten skrev:
> Gert Medom skrev i Message-ID:

> Og jeg den 18. Men jeg har fået at vide af forhandleren (der tjekkede
> med Canon DK, der skulle have det fra Canon Europe) at også vi kan få
> cashback (altså kun for 40D).

Jeg fik ikke fat i en ledig medarbejder da jeg ringede, så jeg sendte en
mail-forespørgsel. Jeg lader svaret sive herinde når jeg her det!

Fra : Finn Emsby

Dato : 02-10-07 16:29

Hej.
Det er ikke fup, idet Canon køre en ny kampagne fra den 1. oktober til 31.
december 2007, du kan se det på forsiden af www.photoshop.dk eller inde på
de forskellige apperaters side der er der reklame for det.

Med venlig hilsen

Finn Emsby

Fra : Gert Medom

Dato : 02-10-07 16:32

Finn Emsby skrev:
> [...]
> december 2007, du kan se det på forsiden af www.photoshop.dk eller inde på
> de forskellige apperaters side der er der reklame for det.

Yes, jeg fandt det ved at gå ind på kamerashop.dk.

Jeg undrer mig dog lidt efterfølgende over, at det er så svært at finde
hos canon på deres website?

// Gert

Fra : Michaelbs

Dato : 02-10-07 16:36

"Gert Medom" <Gert.Medom@stofanet.dk> skrev i meddelelsen

> Yes, jeg fandt det ved at gå ind på kamerashop.dk.
>
> Jeg undrer mig dog lidt efterfølgende over, at det er så svært at finde
> hos canon på deres website?
>
> // Gert

Ja, det er næsten ufatteligt at Canon DK kan have så meget rod på deres
website.
Det korrekte link med gældende kampagne er her:
http://canon20thanniversary.onlinerebates.com/howtoclaim.aspx

Der er virkelig kroner at spare på fx 24-70L og begge 70-200L IS modeller.

mvh Michael

Fra : Finn Emsby

Dato : 02-10-07 16:43

Hej igen.

Jamen så kan vi jo være glade over at kunne hjælpe dig med de oplysninger.

måske
http://www.photoshop.dk/products/productinfo.aspx?productid=3242&MenuItemID=463

Er de billigste, det skulle jeg mene, jeg har ikke fundet det billigere
andre steder.

Med venlig hilsen
Finn Emsby

"Michaelbs" <mbsFjernDette@FjernOgsåDettemichaelbennati.dk> skrev i en
meddelelse news:47026557$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-07 17:51

"Finn Emsby" <oz4el@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Er de billigste, det skulle jeg mene, jeg har ikke fundet det billigere

digitalfoto.dk er billigere
kamerashop.dk er endnu billigere

vh. Palle

Fra : Gert Medom

Dato : 04-10-07 16:08

Gert Medom skrev:
> [...]
>

> kan jeg i den øverste boks se 40D nævnt med en cashback på 520,-, men
> der står at kampagnen slutter juni 2007, 2mdr. før lanceringen af 40D....

hmmm... Canon support siger at kameraet skal være købt efter 1. oktober
mens min fotohandler holder fast i sit. Jeg sender ind og giver besked
når der er nyt!

Fra : AON

Dato : 04-10-07 16:12

> hmmm... Canon support siger at kameraet skal være købt efter 1. oktober
> mens min fotohandler holder fast i sit. Jeg sender ind og giver besked når
> der er nyt!

Okay !

aon

Fra : Gert Medom

Dato : 04-10-07 16:30

Gert Medom skrev:

> hmmm... Canon support siger at kameraet skal være købt efter 1. oktober
> mens min fotohandler holder fast i sit. Jeg sender ind og giver besked
> når der er nyt!

Lille rettelse: 1. oktober eller senere!

Fra : Gert Medom

Dato : 05-10-07 11:43

Gert Medom skrev:

> Lille rettelse: 1. oktober eller senere!

Hmmm (verison 2). Jeg har nu fået at vide fra en anden medarbejder fra
canon Danmark a/s at jeg er berettiget til cash-back efter jeg bad canon
helpdesk om at få mail-adresse på en medarbejder jeg kunne diskutere
rimeligheden af deres cash-back-politik med.

Jeg sender ansøgningen i næste uge og informerer her!

Fra : AON

Dato : 05-10-07 23:18

> [...]
> rimeligheden af deres cash-back-politik med.
>
> Jeg sender ansøgningen i næste uge og informerer her!

Jow, nu er det ikke en formue de giver igen,
men hvis det kan lade sig gøre så skal de selvfølgelig af med kronerne

aon