Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Adobe Bridge/ACDSee spørgsmål ?
Fra : SpookiePower

Dato : 01-10-07 11:24

I Adobe Bridge under File properties, kan man se
følge info når man har valgt et billede -

Date created
Date file created
Date file modified

Hvad er forskellen på de to første ? De har ofte en
forskellig dato, men jeg går ud fra den første er
datoen for hvornår billedet er taget.

Et ligneden spørgsmål har jeg med ACDSee.
Her kan man se følgende info -

date/time
date/time original
date/time digitized

--
My photogallery
www.anothermasterpiece.com

Fra : Bo Hellum

Dato : 01-10-07 13:24

"SpookiePower" <boxjunk2600@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> forskellig dato, men jeg går ud fra den første er
> datoen for hvornår billedet er taget.
>
> Et ligneden spørgsmål har jeg med ACDSee.

Uden at vide det vil jeg tro at date createt er den dag billedet er taget,
date file createt må være den dag du overføre billedet til din pc.

Bo

Fra : Per O.

Dato : 01-10-07 17:36

KLIP

> Uden at vide det vil jeg tro at date createt er den dag billedet er taget,
> date file createt må være den dag du overføre billedet til din pc.

Det er lige det det er
--
Per O.
www.billedsnedkeren.dk