Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Et LR spørgsmål
Fra : Ukendt

Dato : 29-09-07 21:12

Hej,

Er der en venlig sjæl i forsamlingen der kan fortælle mig hvor
thumbnailen for billeder bliver lagret i LR? Selvom du har et ekstern
drev i dit bibliotek, og det ikke er sat til, kan LR stadig vise
thumbs. Hvor ligger disse thumbs?

Thomas Schreiber

min blog - http://macfly.dk
min photoblog - http://thsch.com

Fra : Mogens Hansen

Dato : 30-09-07 05:09

"Thomas Schreiber" <find email på macfly.dk> wrote in message

[8<8<8<]
> Hvor ligger disse thumbs?

På Windows ligger de sammen med databasen, i en folder som hedder "Lightroom
Catalog Previews.lrdata"

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-07 08:18

On 2007-09-30 06:09:25 +0200, "Mogens Hansen" <mogens_h@dk-online.dk> said:

> "Thomas Schreiber" <find email på macfly.dk> wrote in message
>
> [8<8<8<]
>
> På Windows ligger de sammen med databasen, i en folder som hedder "Lightroom
> Catalog Previews.lrdata"

Ok, tak. Så ligger de nok i noget tilsvarende på min Mac.