Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sony DSC-T1
Fra : Per Kyhn

Dato : 27-09-07 16:16

Hej

Der skulle vel ikke være en som kan hjælpe mig.
Jeg har et Sony DSC-T1 kamera som hidtil har virket upåklageligt.
Men pludselig kan jeg ikke længere tage still billeder. De bliver
fuldstændig lyse og tågede.
Mærkeligt nok kan jeg stadig uden problemer optage videosekvenser uden
problemer.
Og displayet kan også vise billeder fra før fejlen opstod.

Er der nogen som har et bud på årsagen ?

mvh
Per Kyhn

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 27-09-07 18:50

Per Kyhn wrote:
> Er der nogen som har et bud på årsagen ?

Næh, men start med at lave et reset. Så vidt jeg erindrer er der et
lille hul man skal stikke enden af en papirclips i for at gøre det.
--
JPEGCrops 0.7.5 beta - Tabsfri beskæring af JPEG billeder -
http://ekot.dk/JPEGCrops/

Fra : Per Kyhn

Dato : 28-09-07 05:33

Tak for svaret Toke.
Desværre hjalp ikke på problemet.
mvh
Per

Fra : Per O.

Dato : 28-09-07 17:49

"Per Kyhn" <per.kyhn@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemer.
> Og displayet kan også vise billeder fra før fejlen opstod.
>
> Er der nogen som har et bud på årsagen ?

Lyder som en fejl i indstillingen af blænden. Lyder også som en god grund
til at kassere kameraet, og købe et nyt. Det er næppe økonomisk fornuftigt
at ofre penge på et flere år gammelt kamera i denne prisklasse.
--
Per O.
www.billedsnedkeren.dk