Fra Birgit om nye lille Anne-kat
Fra : Siri

Dato : 15-09-07 10:09

Hej venner
En lille solstrålehistorie og hilsen fra Birgit, der p t har problemer
med at få sine indlæg frem til gruppen (det problem er jo ikke nyt)

Birgit skriver:
Kære alle jer dejlige katte-mennesker...
Synes hele tiden jeg har det ene, eller andet problem, med at
skrive/komme ind her og det er lidt frustrerende. Jeg er hoppet til "kat
i fokus", men kigger da stadig forbi
Først og fremmest vil jeg takke for den store trøst i gav mig, da jeg
var helt nede over min elskede Milde. Jeg savner hende stadig voldsomt,
men har jo, som i sikkert ved, også fået nyt om ørene.
Rundt på nettet sidder en masse skønne mennesker, en af dem er Siri
herfra. De besluttede at hjælpe en stakkels perser kat, og Siri tænkte
så på mig. Der var faktisk ikke tid til, at betænke sig på hvad jeg
skulle. Fra jeg hørte om hende, til hun var her, gik der under 12 timer.
Hun er sort smoke perser exotic og smuk, smuk, smuk...
Nu har jeg så rigeligt, at se til. Hun er et lille skravl, og selv om
hun er korthåret, sidder der forskelligt viklet ind i hendes pels, og
hun lugter fælt. Hun har også diarre, og når ikke altid på bakken i
tide. Men sød og dejlig er hun. Hun er 16 måneder og har efter sigende
haft 4 hjem allerede. Vi bliver hendes sidste !!! Nu er vi ved, at lære
hinanden at kende, hun er meget kælen, men bliver endnu bange ved
mindste høje lyd. På mandag skal hun en tur til dyrlæge, så kl. 14 må
der gerne krydses fingre... Og når hun er blevet lidt mere tryg, kommer
hun i bad. Og senere skal hun selvfølgelig sterilliseres.
Det går rimeligt med hende og min gamle Sisse. Der er blevet hvæst een
gang, så ignorerede de hinanden og nu trisser de bare stille rundt og
kigger hinanden an. Det skal nok komme til at fungere, det er jeg
overbevist om.
Kan I og alle jeres dejlige misser nu have det godt...og jeg skal nok
kigge forbi jer ind imellem, kan jo slet ikke lade være

Knus fra
Birgit, Sisse og lille Anne

Jeg skal lige tilføje, at den store kraft i den historie er Hanne
'Mega-MCO', der også opgav gruppen med suk, fordi hun ikke kunne få sine
indlæg igennem. Hun så katten på QXL (hun gør et stort arbejde for at få
stoppet deres katte-auktioner), og viste annoncen på DeKatten.com. Så
foreslog jeg løskøbelse, og formidlede kontakten til Birgit.
Hanne løskøbte katten, og arrangerede transport med Sisse (ja, samme
navn som Birgits ældre perser *GG*) helt fra Åbyhøj og til Bækmarksbro
og retur! Hurra for Hanne og Sisse!
Sisse vil intet have for det, men opfordrer til et bidrag til
www.hittekilling.dk - det er hermed viderebragt.
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar