apopos brugshundearbejde...
Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 07-10-07 16:39

Fik lige denne tilsendt af Louis opdrætter.. (boxer)

http://www.youtube.com/watch?v=rTN5kTkdvME

som om man behøver at være en brugshund for at klare den tjans.. (-;

Mvh. Marie

Fra : C.H

Dato : 07-10-07 16:46

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:4708fd12$0$7603$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Fik lige denne tilsendt af Louis opdrætter.. (boxer)
>
> http://www.youtube.com/watch?v=rTN5kTkdvME
>
> som om man behøver at være en brugshund for at klare den tjans.. (-;

Av, der kan man se, hvad overskrifter betyder - prøv at kig under den tråd
jeg lavede forleden, der hedder forsvarsarbejde

Connie - der stadig er imponeret over den lille Svend

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 07-10-07 16:52

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg lavede forleden, der hedder forsvarsarbejde
>
> Connie - der stadig er imponeret over den lille Svend

ja, det var jo flot.. (-;
Jeg går ikke selv op i den form for træning, så derfor har jeg ikke set den
før, eller dit link....
Godmorgen.. (O:

Fra : C.H

Dato : 07-10-07 18:14

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:4709001f$0$7607$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> [...]
>>
> ja, det var jo flot.. (-;
> Jeg går ikke selv op i den form for træning, så derfor har jeg ikke set

Nu er den jo en gentagelse værd, den film

Og det kan da være, der er flere der kigger ind under din overskrift end min
og får sig en oplevelse af de bedre

Connie

Fra : Dorthe Jensen

Dato : 07-10-07 19:26

hej marie louise

har boxer på 13 mdr og er startet til ipo og kan kun fortælle at det er det
bedste min hund ved. så hvis du har lyst skulle du prøve at se og evt prøve
sådan en træning. super glad hund man får bagefter
hilsen dorthe

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 08-10-07 05:36

"Dorthe Jensen" <dorthe@FJERNjensenogsoerensen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det bedste min hund ved. så hvis du har lyst skulle du prøve at se og evt
> prøve sådan en træning. super glad hund man får bagefter

I Know.. (-;

har såmænd opholdt mig meget i vores lokale Rotte/boxerklub, så jeg ved
såmænd godt hvordan det foregår (-;
Jeg har bare ikke selv interesse for det, og kan ikke se hvad jeg skal bruge
det til.
Jeg er mere til spor, agility og alm lydighed, det er mine to boxere meget
glade for.
Hvis hverdagen er til det, vil jeg træne min næste hund til redninghund, den
form for "sport" har jeg stor respekt for.

Var det dig der havde en "pop" boxer?

Mvh. Marie