Pas på med pindeleg
Fra : Ukendt

Dato : 04-10-07 08:06

Det gik galt i går, da jeg legede med Bingo. Pinden landede i noget højt
græs og vendte lidt opad. Hunden havde jo fart på og stak i et kæmpehyl. Hun
blødte enormt meget ud af munden. Der var så meget blod, at jeg ikke kunne
se, hvor skaden var.
Fandt senere ud af, at i venstre side under tungen, var der en skramme. Gav
hende en Ipren iflg. aftale med vagtdyrlægen, der mente, at vi godt kunne
vente til i dag med, at få hende tjekket.
Dyrlægen har så lige tjekket hende og der er kun skrammen på tungen, ikke
noget i ganen eller andre steder. Hun har fået smertestillende og penicillin
og skal fortsætte med det i 5 dage.
Hun er heldigvis helt sig selv igen i dag, men vi er færdige med, at lege
med pinde....

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : C.H

Dato : 04-10-07 09:38

"Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> penicillin og skal fortsætte med det i 5 dage.
> Hun er heldigvis helt sig selv igen i dag, men vi er færdige med, at lege

Åhhh, det er min evige skræk hver eneste gang, vi leger med pind...
Hunden elsker det højt, og vi forsøger at lave helikopter-kast.... Men det
KAN jo gå galt..
Hvor var det godt, at det ikke gik værre med Bingo!!!

Hvad bliver konsekvensen for jer? Holder du op med at kaste pind?

Connie....

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-07 09:55

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvor var det godt, at det ikke gik værre med Bingo!!!

Ja, jeg er også lettet over, at det ikke gik værre og banker mig selv oven i
hovedet over, at det skete....

> Hvad bliver konsekvensen for jer? Holder du op med at kaste pind?

Ja, vi er færdige med pinde. Fremover bliver det kun bolde, frisbeer,
dummier og lignende, der leges med.
Havde også passet på, når jeg kastede og kastede kun på stien og ikke ind i
træerne og buskene ved siden af- alligevel gik det galt for man kan jo ikke
styre, hvordan pinden lander.....

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 04-10-07 10:00

> [...]
> penicillin og skal fortsætte med det i 5 dage.
> Hun er heldigvis helt sig selv igen i dag, men vi er færdige med, at lege

Det beviser jo bare, at man kan komme til skade næsten med hvad som helst.
men vend det om, hvor mange gange har du kastet med pind hvor der ikke er
sket noget?.
hvor mange gange løber man op og ned ad en trappe uden at falde?, og hvor
gør det vanvittigt ondt når man en dag gør det.

Emma har en forkærlighed for flyvende sjove ting (fugle), hun er helt
pjattet, ræser rundt med blikket focuseret i luften, med det resultat, han
hun gentagne gange er plonket ind i hegn, træer, buske, sågar væltet ned ad
en skrænt på stranden.. /-; så fugle er farlige (-;

Heldigvis for Bingo, -og dig, sketet der ikke mere, men man har da hørt om
hunde der er blevet spiddet i ganen af en pind.

Jeg mener bare, at skal man sikre sig mod alle potentielle farer, så bliver
livet for kedeligt selv for en hund (-;

Hvis du vil sikre dig mod det skete, så kunne du tage noget alternativt med
hjemmefra, en dummy af en art, en bold ell. lign.

Mhv. Marie

Fra : pwh

Dato : 04-10-07 10:05

Buffy, skrev:
> [...]
> blod, at jeg ikke kunne se, hvor skaden var.
> Fandt senere ud af, at i venstre side under tungen, var der en

Den risiko blev jeg i sin tid af en garvet hundeejer advaret imod.
Det tog jeg self til mig og sørger for netop at kaste pinde der
ikke er for lange så vidt muligt, og værer obs på at de ikke
lander stående. Det bedste er at smide pinden sidelæns.

Self er der alligevel en risiko, men så kan man jo pakke hunden
totalt ind i vat til sidst. Smid du roligt med pind i fremtiden,
men med lidt mere omtanke

/Jens (som har smidt pinde ca 8000.000 gange uden probs)

Fra : Hm

Dato : 04-10-07 10:54

> [...]

Hej, godt det ikke gik værre.
Vi ved det jo sikkert alle sammen, men kan ikke lade være, når den tåbelige
hund står der med de store øjne og siger "gider du ikke, bare denne ene
gang". Syntes selv jeg passer meget på, men ved godt det er dumt, tager også
tit en bold med, men så er der jo kun fokus på den hele vejen, og så syntes
jeg ikke det er en rigtig hunde - snuse- tur.
Hanne/ som er en rigtig dårlig "kaster"

Fra : pwh

Dato : 04-10-07 12:44

Hm, skrev:

> [...]
> det er dumt, tager også tit en bold med, men så er der jo kun fokus
> på den hele vejen, og så syntes jeg ikke det er en rigtig hunde -

Precis også min oplevelse når jeg tager bolde med på turen,
specielt Tyson kan så slet ikke koncentrerer sig om andet
på den tur, det går bedre med pinde.
Pinde er jo også sjove på den måde at de kan gumles
og knækkes hvis de er i det hjørne
Jeg har flere gange måtte sidde og pille pindestumper
ud af deres kindtænder når de har kilet sig fast

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-07 16:35

> Precis også min oplevelse når jeg tager bolde med på turen,
> specielt Tyson kan så slet ikke koncentrerer sig om andet
> på den tur, det går bedre med pinde.

En bold eller andet legetøj, kan jo gemmes lidt væk. Bingo har sin egen
taske, så hun kan sagtens bære lidt legetøj i den.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Hm

Dato : 04-10-07 16:51

> En bold eller andet legetøj, kan jo gemmes lidt væk. Bingo har sin egen
> taske, så hun kan sagtens bære lidt legetøj i den.

hej, det er da noget du tror, du har vist ikke en schæfer

Hanne/ hvis hund har lugtet "lunten" med det samme

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-07 17:00

"Hm" <mishama@hongnet.dk> skrev i en meddelelse news:70acb$47050c03

> hej, det er da noget du tror, du har vist ikke en schæfer

Der er da schæfer i Bingo- og Kleine munsterlænder, mente dyrlægen....pga.
hendes farve.
Her er hun:

http://tjekmig.dk/galleri/images/Buffy/812160751.jpg

Selvom hun er tosset med pinde og legetøj, kan hun godt fokusere på andre
ting, hvis genstanden er ude af syne.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : jopa

Dato : 04-10-07 17:21

Buffy skriblede følgende:

> Der er da schæfer i Bingo- og Kleine munsterlænder, mente
> dyrlægen....pga. hendes farve.
> Her er hun:

Ha det er da nemt at se

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : Hm

Dato : 04-10-07 17:22

> [...]
>
> http://tjekmig.dk/galleri/images/Buffy/812160751.jpg
>
> Selvom hun er tosset med pinde og legetøj, kan hun godt fokusere på andre

nej, hvor sød med schæfer hoved .-)

Hanne/ hvis hund ikke har pletter

Fra : jopa

Dato : 04-10-07 17:27

Hm skriblede følgende:

> Hanne/ hvis hund ikke har pletter

Så er det ikke en schæfer du har

--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Hm

Dato : 04-10-07 17:41

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> Hm skriblede følgende:

> Så er det ikke en schæfer du har

Jo, der er pletter på tungen, så mon den ikke er god nok

Hanne

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 04-10-07 17:59

> "jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse

> Jo, der er pletter på tungen, så mon den ikke er god nok

så er der da chow-chow i den..gadekryds..LOL..

Mvh. Marie

Fra : Hm

Dato : 04-10-07 18:13

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:47051b5c$0$21925$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> "Hm" <mishama@hongnet.dk> skrev i en meddelelse

> så er der da chow-chow i den..gadekryds..LOL..

Har en chow-chow ikke blå tunge??

Hanne/ som mener at en rigtig schæfer har et par pletter på tungen

Fra : C.H

Dato : 04-10-07 18:16

> [...]
>>

> Har en chow-chow ikke blå tunge??
>
> Hanne/ som mener at en rigtig schæfer har et par pletter på tungen

Kors i skuret, så tror jeg, jeg er blevet snydt....

Er ganske sikker på, at Cassius er helt og aldeles pletfri - men den blå
tunge kan da ordnes, det går der kun et øjeblik med...

Connie - som ER god ved sin lille engel....

Fra : Hm

Dato : 04-10-07 18:26

> [...]
> tunge kan da ordnes, det går der kun et øjeblik med...
>
> Connie - som ER god ved sin lille engel....

En ordentlig pigmenteret schæfer har for det meste et par pletter på tungen

Hanne

Fra : C.H

Dato : 04-10-07 18:29

> "C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> En ordentlig pigmenteret schæfer har for det meste et par pletter på
> tungen
>
> Hanne

Stakkels vaps, nu bliver jeg nødt til at trække tungen ud af gabet på ham og
tjekke ham for pletter
Ordentligt pigmenteret.... hmmm det er er han jo nok ikke det lille myr, det
må vi se i øjnene....

Han er bare en lille grå laban...

Connie... Der nu godt kan lide ham alligevel...

Fra : jopa

Dato : 04-10-07 18:35

Hm skriblede følgende:

> En ordentlig pigmenteret schæfer har for det meste et par pletter på
> tungen

Tror sgu du har ret min har også
http://jp-web.dk/plet.jpg
--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Hm

Dato : 04-10-07 18:58

> Hm skriblede følgende:

> Tror sgu du har ret min har også
> http://jp-web.dk/plet.jpg
> --
> Mvh. John
> www.johns-web.dk
duer ikke, et par mørke- langt inde på tungen, det er en OMér

Hanne/ som syntes Milo så lidt tøset ud

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 04-10-07 20:30

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
guuud..min Cairn er en schæfer...LOL...-han har også en blå plet på tungen,
det må være det kongelige blod der slår igennem..(-;

Mvh. Marie

Fra : pwh

Dato : 04-10-07 18:46

Hm, skrev:

> En ordentlig pigmenteret schæfer har for det meste et par pletter på
> tungen

Tror du ikke bare det er lidt rester af det unævnelige der
sidder der konstant

/Jens

Fra : Hm

Dato : 04-10-07 19:07

> Tror du ikke bare det er lidt rester af det unævnelige der
> sidder der konstant
>
> /Jens
det kan s-- da godt være

Hanne/ som vil holde øje de næste par år

Fra : pwh

Dato : 04-10-07 17:38

Buffy, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> En bold eller andet legetøj, kan jo gemmes lidt væk. Bingo har sin
> egen taske, så hun kan sagtens bære lidt legetøj i den.

Nu er Tyson trods sin begrænsede intelligens heller ikke dummere
end at han ved at bolden ligger i lommen stadigvæk

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-07 17:44

> Nu er Tyson trods sin begrænsede intelligens heller ikke dummere
> end at han ved at bolden ligger i lommen stadigvæk

Bingo ved også godt, at bolden er i lommen eller hvor man nu gemmer den. Hun
kan dog fokusere på andre ting, når bare den er ude af syne.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : pwh

Dato : 04-10-07 17:51

Buffy, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> Bingo ved også godt, at bolden er i lommen eller hvor man nu gemmer
> den. Hun kan dog fokusere på andre ting, når bare den er ude af syne.

Der må værer for lidt schæferblod i hende
Faktisk har en del der træner hund seriøst misundt mig hvor
fokuseret Tyson er på sit legetøj, det er godt til træning siger de.
For mig er det bare lidt belastende

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-07 19:25

> Der må værer for lidt schæferblod i hende

Ja, det er jo nok det. Hun bruger meget øjnene, i stedet for snuden. Er
dog ved, at træne hende i, at bruge snuden lidt og det går da også fremad.
Hun snuser da lystigt rundt, når jeg siger "søge" nu.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : pwh

Dato : 04-10-07 20:26

Buffy, skrev:
> [...]
> snuden. Er dog ved, at træne hende i, at bruge snuden lidt og det går
> da også fremad. Hun snuser da lystigt rundt, når jeg siger "søge" nu.

Det er også den tydelige forskel jeg kan se på mine to hunde,
Angel bruger meget synet, og Tyson bruger meget snuden.
Jeg ved efterhånden ikke hvor mange gange jeg har måtte sende
Tyson ind i i det høje græs for at finde den bold som Angel ikke
lige så hvor landede, og han finder dem 99.9% af gangene

/Jens (som nu også har leget mere søg med Tyson end med Angel)

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 04-10-07 13:07

> [...]
> penicillin og skal fortsætte med det i 5 dage.
> Hun er heldigvis helt sig selv igen i dag, men vi er færdige med, at lege

Jeg ved snart ikke....
Vores firbenede kampvogn tager tit meget store pinde, som hun lige præcis
kan slæbe henover jorden.
Hun jager jævnligt pinden halvt ned i halsen, eller skvatter over den, eller
får den i øjet eller hamrer mit knæ til smør med den.

Jeg har aldrig set en hund komme til skade, altså rigtigt til skade, af
pindeleg, så det kunne jeg ikke drømme om at holde op med.
Hunden mener at det er fantastisk sjovt og det må være vigtigst.

At mose rundt og vælte ting og lege med halve træer er en del af hendes
personlighed og det vil jeg aldrig tage fra hende.
Hunde er ekstremt hårdføre og lidt blod i munden kommer en gang i mellem på
enhver legehund.

Michael

Fra : C.H

Dato : 04-10-07 13:30

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> personlighed og det vil jeg aldrig tage fra hende.
> Hunde er ekstremt hårdføre og lidt blod i munden kommer en gang i mellem

Altså Michael nu har du jo heller ikke en hund, der løber ligeså stærkt som
pinden flyver (og dog, for hvis hun kun vil have halve træstammer, så
kaster du nok heller ikke så langt ) )

Cassius er ved pinden, når den lander og hvis den lander med en vinkel lige
mod hans mund, så kan jeg se det for mig - og ser det sørme næsten for mig
hver gang.
En bekendt har måtte aflive hendes hund af den årsag - pinden gik igennem
ganen og fik lavet grimme skader...

Men - vi har jo lystigt kastet videre på trods af den viden - det gyser bare
lidt i mig hver gang...Tænk hvis nu..

Connie....

Fra : pwh

Dato : 04-10-07 13:37

Michael Kirkegaard, skrev:

> [...]
> hendes personlighed og det vil jeg aldrig tage fra hende.
> Hunde er ekstremt hårdføre og lidt blod i munden kommer en gang i

Du er sikker på at det ikke er min Angel du beskriver der
Jeg er helt enig i at de må finde sig i lidt knubs ind imellem,
det er da bare en del af legen.
Den "bedste" jeg kan huske var engang jeg skulle smide en
stor kævle ud i søen til Tyson, den ramte så en gren og han fik
den lige oven i skallen, han var helt groggy i 5 minutter

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-07 16:33

> Jeg har aldrig set en hund komme til skade, altså rigtigt til skade, af
> pindeleg, så det kunne jeg ikke drømme om at holde op med.
> Hunden mener at det er fantastisk sjovt og det må være vigtigst.

Har et eller andet billede på nethinden af en hund, med en pind igennem
halsen / brystet. Kan ikke lige huske, hvor jeg så det henne, men det er
nogen år tilbage.

> Hunde er ekstremt hårdføre og lidt blod i munden kommer en gang i mellem
> på enhver legehund.

Hmm, tror ikke, at du vil kalde det lidt blod, hvis du havde set, hvordan
det styrtede med blod ud af munden på Bingo i går. Her er et billede, fra et
af de steder hun stod:

http://tjekmig.dk/galleri/images/Buffy/104102108.jpg

Derudover slugte hun også en masse blod.
Bingo har både rendt efter pinde og hun vil også gerne bære rundt på
halvstore træer / stammer.
Hun vil dog også gerne lege med bolde og andet legetøj, så det bliver det
fremover. Jeg troede, at vi havde mistet hende i går. Vi var så heldige, men
det kan nemt gå galt.....

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : jopa

Dato : 04-10-07 16:53

Buffy skriblede følgende:

> [...]
> Hun vil dog også gerne lege med bolde og andet legetøj, så det bliver
> det fremover. Jeg troede, at vi havde mistet hende i går. Vi var så

I har været ekstremt uheldige og chancen for at det sker igen er nok ikke
større end at en jetjager falder ned i hovedet på den.

Jeg har alle dage kastet med pinde og hvad jeg sådan lige kunne finde på
jorden og intet er sket.
Som sagt i har været uheldige og heldigvis skete der ikke noget fatalt.

Jeg vil nu fortsætte med at smide pinde

--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-10-07 19:33

> [...]
> hvordan det styrtede med blod ud af munden på Bingo i går. Her er
> et billede, fra et af de steder hun stod:

Du godeste Buffy. Det må have været meget slemt. Stakkels
Bingo. Så kan man ligesom godt forstå, at pinde er blevet bandlyst
hos jer. Dejligt at hun har det godt igen den søde vovse.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-07 07:08

> Du godeste Buffy. Det må have været meget slemt. Stakkels Bingo. Så
> kan man ligesom godt forstå, at pinde er blevet bandlyst hos jer. Dejligt
> at hun har det godt igen den søde vovse.

Ja, det var meget voldsomt. Har aldrig set en hund bløde så meget, selvom vi
da også har set lidt af hvert, med opskårne trædepuder, bidsår og andre
skader.
Hun har lige fået de første morgenpiller. De blev stoppet ind i et par
pølsestumperog gled nemt ned. Har lige haft en af kattene på pillekur-
det var en noget mere besværlig opgave.
Bingo kan heldigvis både drikke og spise igen og alt er som det plejer. Man
savner jo den glade, livlige hund, når hun pludselig bare ligger med ørene
nede og hverken vil det ene eller det andet. Jehovas vidner var forbi og hun
gøede ikke engang af dem.....

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-10-07 09:05

"Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> skrev i en meddelelse
Jehovas vidner var forbi og hun
> gøede ikke engang af dem.....

ROFL... ((o;
SÅ er den gal!...

Mvh. Marie -som håber at bingo snart er fit for fight igen.

Fra : pwh

Dato : 05-10-07 09:16

Torben og Marie-louise Ager, skrev:
> "Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> skrev i en meddelelse
> Jehovas vidner var forbi og hun
>
> ROFL... ((o;
> SÅ er den gal!...

Ja det er utroligt så effektivt det er at have et par hunde med
ud til døren når diverse bibelgnaskere og dørsælgere kommer

/Jens (som aldrig åbner døren uden at have hundene med)

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-10-07 09:38

> Ja det er utroligt så effektivt det er at have et par hunde med
> ud til døren når diverse bibelgnaskere og dørsælgere kommer

Jeg satte et skilt ved vores indgangs låge, med "her vogter vi -indgang på
egen risiko" med et billede af boxerne, for et par år siden.
Vi har aldrig siden haft uønsket besøg fra nogen af de her dør til dør
prædikere.
-de kan ellers være frygtelig anmassende og uden respekt synes jeg.
Selv en nabo, som er indædt indremission`er, "nøjes" med at putte diverse
invitationer i postkassen, i stedet for at banke på for at prøve at overtale
os eller ungerne. -skønt!

Mvh. Marie

Fra : pwh

Dato : 05-10-07 09:45

> [...]
> -indgang på egen risiko" med et billede af boxerne, for et par år
> siden. Vi har aldrig siden haft uønsket besøg fra nogen af de her dør til dør

Så bliver du jo snydt for at se dem stå og svede lidt mens de
lurer frygtsomt på et par store hunde

> [...]
> diverse invitationer i postkassen, i stedet for at banke på for at
> prøve at overtale os eller ungerne. -skønt!

Det er mere diverse polske håndværkere der vil lave indkørsler
som jeg er plaget af, de må synes mit hus trænger til det

/Jens (der nu som regel er høflig nok overfor bibel/dørsælgere)

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-10-07 09:56

skrev i en meddelelse

> [...]
> diverse invitationer i postkassen, i stedet for at banke på for
> at prøve at overtale os eller ungerne. -skønt!

Jeg har så ikke haft besøg af Jehova's de sidste tre år.

De var skam søde og flinke når de kom her, men jeg fortalte dem at
jeg altså absolut ikke var interesseret, og så blev jeg skrevet på
en liste over dem der ikke ønskede besøg, og siden er de gået i en
stor bue uden om vores hus.

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-10-07 10:33

> [...]
> over dem der ikke ønskede besøg, og siden er de gået i en stor bue uden om

Jamen sådan bør det da også være!. De må da respektere et nej.
Jeg har tidligere været udsat for, at de har blokeret døren, efter jeg pænt
har takket nej, en dag var der 3 forskellige der forsøgte sig inden for en
time!. Der står jeg af.
Noget helt andet er, at ungerne her ikke kan styre hundene, hvis det skulle
være at der dukkede sådan nogle op, en dag de er alene hjemme.
især Loui, er meget beskyttende overfor børnene når jeg ikke er der, tænk
hvis han fik smag for sådan nogle..Jehovaer altså.. (-;

Mvh. Marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-10-07 10:51

skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke er
> der, tænk hvis han fik smag for sådan nogle..Jehovaer altså.. (-;

Jeg har tit leget lidt med tanken om, at sætte et billede af Mini op
uden for døren med samme besked som du har på dit skilt. Jeg kunne
så næsten være sikker på at ingen dørsælgere ville ringe på, de
ville da ligge døde af grin ved synet af "dræberkatten" Mini *GGG*

Jeg tror søreme' at jeg prøver, bare for at se folks reaktion. LOL

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-10-07 10:57

> [...]
> af grin ved synet af "dræberkatten" Mini *GGG*
>
> Jeg tror søreme' at jeg prøver, bare for at se folks reaktion. LOL

Se DET er humor!
gør det, og sæt et skjult kamera op ((-;

men ikke for det, en arrig k-a-t er såmænd ikke at spøge med..GGG..

Mvh. Marie

Fra : C.H

Dato : 05-10-07 11:04

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:470609fc$0$7607$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> "Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Se DET er humor!
> gør det, og sæt et skjult kamera op ((-;
>
> men ikke for det, en arrig k-a-t er såmænd ikke at spøge med..GGG..

Skal jeg være ærlig, så vil jeg hellere være uvenner med Cassius end med min
egen Lucifer-light - Missemam, også kaldet Dagmar.... HUN er NASTY!!
Katte skal man ikke spøge med

Connie

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-10-07 11:09

> Skal jeg være ærlig, så vil jeg hellere være uvenner med Cassius end med
> min egen Lucifer-light - Missemam, også kaldet Dagmar.... HUN er NASTY!!
>
> Katte skal man ikke spøge med

Jeps, en selvantændelig pose med partisan søm.. (-;

Mvh. Marie -Som bla. har en Adolf Hitler kat, der heller ikke skal pisses
på.. (-;

Fra : pwh

Dato : 05-10-07 11:14

C.H, skrev:

> Skal jeg være ærlig, så vil jeg hellere være uvenner med Cassius end
> med min egen Lucifer-light - Missemam, også kaldet Dagmar.... HUN er
> NASTY!! Katte skal man ikke spøge med

Nemlig, der er kun tre som Angel har respekt for her i verden,
det er mig og katten og en stor schæfer der hedder Kasmir
Og så lidt Tyson hvis han rigtigt puster sig op

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-07 11:11

> Jeg tror søreme' at jeg prøver, bare for at se folks reaktion. LOL

Ja, gør endelig det. man har kun det sjov, man selv laver.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : pwh

Dato : 05-10-07 11:16

Buffy, skrev:
> "Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, gør endelig det. man har kun det sjov, man selv laver.

Jeg troede at det kun var det skæg man selv sidder på

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-07 11:08

> [...]

> egen risiko" med et billede af boxerne, for et par år siden.
> Vi har aldrig siden haft uønsket besøg fra nogen af de her dør til dør

Vi har også overvejet, at få sat et skilt på havelågen. Foruden Jehovas
vidner, har der lige været en såkaldt døvstum, der ville sælge tegninger.

> -de kan ellers være frygtelig anmassende og uden respekt synes jeg.

Ja, Jehovas vidner kan være frygteligt anmassende. Det var disse 2 så
heldigvis ikke. Min morfar inviterede dem ind engang og diskuterede med dem,
indtil de selv frivilligt forlod huset igen- så blev mine bedsteforældre
ikke belemret mere.

Bingo har det heldigvis godt i dag og stemmen er tilbage på fuld volumen.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-10-07 11:15

> Bingo har det heldigvis godt i dag og stemmen er tilbage på fuld
> volumen.

Gudskelov at det ikke var værre. Efter at have læst linket med den
stakkels Collie der fik tungen næsten revet af, kan jeg godt forstå
skrækken for at det måske kan ske igen. Jeg ville nu også hellere
forebygge end helbrede, det er helt sikkert.

Fra : pwh

Dato : 05-10-07 11:18

Buffy, skrev:

> [...]
> heldigvis ikke. Min morfar inviterede dem ind engang og diskuterede
> med dem, indtil de selv frivilligt forlod huset igen- så blev mine

De er også luskede, de sidste jeg fik besøg af var to meget
kønne unge piger, jeg inviterede dem nu ikke indenfor

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-10-07 11:24

> [...]
.. Min morfar inviterede dem ind engang og diskuterede med dem,
> indtil de selv frivilligt forlod huset igen- så blev mine bedsteforældre

lol... kom til at tænke på min egen far engang da jeg var stor pige, der kom
også et par jehovaer en lørdag eftermiddag, MIDT I EN FODBOLDKAMP i tv!, det
var et meget dårligt tidspunkt de havde valgt..GG.. min far sagde lidt
henkastet, at de kunne komme ind og få en øl mens de ventede, men de skulle
F..... tie stille indtil kampen var slut, ellers måtte de gå!.
Da de hverken følte for fodbold eller øl, så listede de af igen.. (-;
Han yndede også at drive dem til vanvid, så kan de få af egen skuffe kan
de!.

Mvh. Marie

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-07 11:48

> [...]

> skulle F..... tie stille indtil kampen var slut, ellers måtte de gå!.
> Da de hverken følte for fodbold eller øl, så listede de af igen.. (-;

LOL, ja så kan de lære det.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-10-07 11:11

> [...]
> fremover. Jeg troede, at vi havde mistet hende i går. Vi var så heldige,

Nu ved jeg ikke... Skal man bruge alle små uheld som årsag til at sige " Det
gør jeg aldrig mere "

Antallet af hunde, er rimeligt konstant... Ca. 550.000 Stk. i Danmark.... Så
lad os sige, selv om vi kan finde 10 tilfælde, af en lignende situation....
Ville det næppe blive målbart, selv i promille skalaen.

Min Schæfertæve, fik foden skåret op, af et glasskår, som lå gemt i græsset,
som hun så trådte på, under sin leg, med vores anden hund.... Men det fik os
da ikke til, at lade være med at lufte hunde, og da heller ikke, til at
forbyde dem at lege sammen.

Vi kan nøjes med at konstatere, at gale katte, får revet skind.... Dette
gælder også, selv om man er en hund.

Og lad os så også lige minde os selv om.... At en hund får en skade i
munden, i grove træk svarer til, at vi slår hånden.
Det ser voldsomt ud på hunden.... Fordi det er store blodkar der løber
der.... Netop fordi, munden er hundens vigtigste køleaggregat, men de er
sjældent, særligt alvorlige.

M.V.H....Benny..

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-10-07 11:34

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.dk> skrev i en meddelelse

> Nu ved jeg ikke... Skal man bruge alle små uheld som årsag til at
> sige " Det gør jeg aldrig mere "

Det er da selvfølgelig helt rigtigt hvad du skriver, men med fare
for at gå en smule OT, så kan det jo sammenlignes lidt med, at hvis
man har vundet èn stor gevinst i lotto, så kan man lige så godt
droppe lotto for eftertiden, for chancen for at man vinder igen er
minimal. Jeg skal dertil sige at jeg lotto'er ikke, så jeg vinder
hver uge.

Det er nu dejligt at man ikke ved hvad morgendagen bringer af godt
og ondt, for så ville det vist ikke være særligt spændende at være
til. For mig har det altid været et sandt mareridt når mine dyr har
været syge eller har været ude for noget slemt, det er det sikkert
for os alle, det er jo desværre de barske betingelser her i livet,
men man har jo lov til, efter bedste formåen, at prøve på at undgå
at det sker.

Fra : pwh

Dato : 05-10-07 12:01

Tove Krieger, skrev:

> [...]
> for os alle, det er jo desværre de barske betingelser her i livet,
> men man har jo lov til, efter bedste formåen, at prøve på at undgå

Jeg vil nu holde med Benny i det stykke, men jeg kan da samtidigt
godt forstå at Buffy er blevet forskrækket.
Men der er jo en risikovurdering som med alt andet, og jeg kender
langt flere hunde der har skåret sig på glasskår end hunde der er
kommet til skade ved pindeleg.
Så skulle jeg ud fra den statestik sikre mine hunde ville det bedste for dem
jo værer at blive hjemme i haven og lege med pind der

/Jens (som nemlig ikke har glasskår i sin have)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-10-07 12:45

newsoNi.22$zY5.1@news.get2net.dk...

> [...]
dem
> jo værer at blive hjemme i haven og lege med pind der
>
> /Jens (som nemlig ikke har glasskår i sin have)

Det har jeg... På trods af, jeg har samlet glasskår i 3 år, bliver der ved
med at komme nogle... De pokkers Høns graver altid nogle nye op ...

M.V.H....Benny..

Fra : pwh

Dato : 05-10-07 13:04

Benny Mortensen, skrev:

> Det har jeg... På trods af, jeg har samlet glasskår i 3 år, bliver
> der ved med at komme nogle... De pokkers Høns graver altid nogle nye
> op ...

Så må du holde dine hunde inde i huset,
eller få nogle sikkerhedssko til dem

/Jens (som ikke har høns)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-10-07 09:30

> Så må du holde dine hunde inde i huset,
> eller få nogle sikkerhedssko til dem
>
> /Jens (som ikke har høns)

Det tør jeg ikke.... De kunne jo falde ned af trappen

Og jeg kan jo ikke lade døren stå åben, så kommer hønsene jo bare herind
)

Det er faktisk ikke så længe siden, at jeg tre dage i træk, fik lukket en
høne inde i stuen, med det resultat, at jeg også, tre dage i træk, fandt et
æg i hjørnesofaen

M.V.H....Benny..

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 08-10-07 09:38

> [...]
> høne inde i stuen, med det resultat, at jeg også, tre dage i træk, fandt

Det må da være et "velfærds-æg" -lagt af en sofavælger..((-;

Mvh. Marie

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-10-07 08:10

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:4709ec7b$0$21932$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> [...]
>
> Det er faktisk ikke så længe siden, at jeg tre dage i træk, fik lukket en
> >

> Det må da være et "velfærds-æg" -lagt af en sofavælger..((-;

Tja, man kunne da godt kalde hende magelig... Hjørnesofa'en og mit
slumretæppe
Jo hun forstod rigtigt at indrette sig
En anden havde fået en vis forkærlighed for at ligge oven på et skab i
køkkenet.
Det må have været ungdommen, der har smittet hende, for så lå hun jo lige
ved siden af telefonen :)

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-10-07 12:44

> [...]
> for os alle, det er jo desværre de barske betingelser her i livet,
> men man har jo lov til, efter bedste formåen, at prøve på at undgå

Nu kan man jo så til forsvar sige... Chancen for, at du vandt i første
omgang, var også minimal, så at du har vundet en gang, gør ikke chancen for
at vinde igen.... Mindre.

Selvfølgelig, vil man helst undgå at det sker... Jeg er sikker på, at konen
også helst så sig fritaget for at bære sin hund små 1½ kilometer igen
Men man opnår ikke den bedste beskyttelse, ved at undlade at kaste med
pinde. Når disse uheld sker, er årsagen næsten altid den samme.... Nemlig
at folk smider med pinde, som er for tynde.

Prøv at se.... Hvilken mor, tør sige til sin søn, at han ikke må spille
fodbold, fordi han har brækket benet, eller kravebenet. Vi lufter stadig på
marken.... Selvom den ene tæve, Olga for kort tid siden, drønede lige lukt
ind i en drænbrønd, så pels fløj rundt i luften, og det var ikke for meget
at kalde hende... Totalt groggy i et par dage... Utroligt nok, kom hun ikke
yderligere til skade.... For Guderne må vide, hvad de pludseligt fik fært
af, og så glemte hun åbenbart, hvor hun var, og løb for fuld kraft, lige ind
i denne drænbrønd..... Av siger jeg bare, og da vi kom hjem.... En helt bar
plet, ja der er vist ikke begyndt at komme pels på igen ( Endnu ).... Men
hun er blevet fræk igen .... Og bare sådan til almindelig info.... Hun
løber lige så hurtigt som Blackie, eller måske endda hurtigere ...
Utroligt, at hun kunne glemme den, for de er alle oppe at sidde på den, hver
eneste dag, for at score nogle godbidder ...

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-07 11:37

> Nu ved jeg ikke... Skal man bruge alle små uheld som årsag til at sige "
> Det
> gør jeg aldrig mere "

Nej, selvfølgelig skal man ikke det.

> [...]
> situation....
> Ville det næppe blive målbart, selv i promille skalaen.

Nej, det er ikke målbart på den scala, men har 5 hunde her i huset og dem
vil vi gerne have bliver gamle.

> Det ser voldsomt ud på hunden.... Fordi det er store blodkar der løber
> der.... Netop fordi, munden er hundens vigtigste køleaggregat, men de er
> sjældent, særligt alvorlige.

Ja, tungen bløder meget. Er dog helst fri for den oplevelse igen, når jeg nu
bare kan bruge andet legetøj end pinde. Pinden kunne jo også have skadet
ganen eller andet- det var vi så heldige, at det ikke skete.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : pwh

Dato : 05-10-07 12:04

Buffy, skrev:

> [...]
> jeg nu bare kan bruge andet legetøj end pinde. Pinden kunne jo også
> have skadet ganen eller andet- det var vi så heldige, at det ikke

Hvis det heller ikke er et problem for dig at undgå pinde i hverdagen
er der jo heller ingen grund til at fortsætte.
Jeg ville føle mig meget begrænset hvis jeg skulle stoppe pindeleg
med mine, og de ville da blive ulykkelige.
En bold er ikke helt det samme, den er bedre på nogle punkter,
men kedeligere på andre

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-07 12:45

> En bold er ikke helt det samme, den er bedre på nogle punkter,
> men kedeligere på andre

Havde tænkt os, at prøve med en frisbee også. Har Tyson eller Angel leget
med det før ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-10-07 13:00

> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> Havde tænkt os, at prøve med en frisbee også. Har Tyson eller Angel leget
> med det før ?

jeg tillader mig lige at svare her også.. jeg har sådan en frisbee i stof,
der var vist nok piv i midten engang.. den er mine fjollede med, de rigtige
i plast, gider de ikke i længden.
jeg mener faktisk at have set disse i stof i brugsen..

Mvh. marie

Fra : C.H

Dato : 05-10-07 13:05

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:470626e9$0$21933$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> [...]
> rigtige i plast, gider de ikke i længden.
> jeg mener faktisk at have set disse i stof i brugsen..

Vi har lige købt hos en lokal dyrlæge, som er lavet i noget skumplast-agtigt
noget. Den ser ud til at holde til den unge mands vilde bedrifter.
Det kan hverken den i stof eller den i hård plast klare....

Connie...

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 05-10-07 19:39

> [...]
> bedrifter.
> Det kan hverken den i stof eller den i hård plast klare....

Tag den med næste I kommer mod nordsjælland, så tjekker vi lige kvaliteten
på den med monstret...

Michael

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-07 13:07

> [...]

> der var vist nok piv i midten engang.. den er mine fjollede med, de
> rigtige i plast, gider de ikke i længden.

Sådan en havde vi også engang- indtil Fimbe fik gjort kul på den.
Han kan aldrig have legetøj i stof ret længe og Bingo er også hård ved
tingene.

> jeg mener faktisk at have set disse i stof i brugsen..

Ja, de har dem vist i Superbrugsen- ikke i Dagligbrugsen, der har jeg lige
været.
Købte dog en massiv gummiring, som Bingo godt vil bruge. Har også et
gummikødben, men det er åbenbart ikke så interessant.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-10-07 13:28

> [...]
>
> Sådan en havde vi også engang- indtil Fimbe fik gjort kul på den.
> Han kan aldrig have legetøj i stof ret længe og Bingo er også hård ved

Jeg plejer at fjerne sådanne ting som de ynder at smadre, for det er mine
bestemt også slemme til, hvis de får lov!.
jeg har en kurv i stuen, med ting og sager som er til deres fulde
afbenyttelse, tennisbolde, større bolde, bidereb i forskellige udformninger,
tyggeben osv.
men frisbee, apportbukke/dummyer o.l bliver fjernet når hundene og jeg har
leget med dem. så er de også interessante næste gang de bliver taget frem.

Mvh. Marie

Fra : pwh

Dato : 05-10-07 13:08

Buffy, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> Havde tænkt os, at prøve med en frisbee også. Har Tyson eller Angel
> leget med det før ?

Det gider de ikke ret længe, jeg har ellers købt en speciel
til hunde der er lavet af kraftigt gummi.
Men mine holder også meget af at slæbe afsted med mig i
enden af en stor gren, specielt Angel kommer tit rendene
med et ½ træ, så pinde/grene/træer er godt legetøj for os

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-07 14:48

> Det gider de ikke ret længe, jeg har ellers købt en speciel
> til hunde der er lavet af kraftigt gummi.

Har lige testet gummiringen. Den kan godt bruges.

> Men mine holder også meget af at slæbe afsted med mig i
> enden af en stor gren, specielt Angel kommer tit rendene
> med et ½ træ, så pinde/grene/træer er godt legetøj for os

Bingo kom også løbende med ½ træ en dag- lige forbi mig, så jeg fik alle de
små grene i hovedet. AV !

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : pwh

Dato : 05-10-07 16:57

Buffy, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> Har lige testet gummiringen. Den kan godt bruges.

Næh Buffy den går ikke, jeg skrev jo helt tydeligt
at det skulle værer "til hunde der er lavet af kraftigt gummi".
Jeg skrev intet om at legetøjet skulle værer det,
folk må altså lærer at læse hvad jeg skriver

/Jens (som var hurtigere end Marie, Leyna og Tove denne gang)

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-07 17:12

> Næh Buffy den går ikke, jeg skrev jo helt tydeligt
> at det skulle værer "til hunde der er lavet af kraftigt gummi".

LOL, ja det gjorde du sørme også.
Hvor hulen finder man sådan en hund henne. Den kommer nok ikke til skade.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : pwh

Dato : 05-10-07 17:26

Buffy, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> LOL, ja det gjorde du sørme også.
> Hvor hulen finder man sådan en hund henne. Den kommer nok ikke til
> skade.

Den fælder heller ikke, skal ikke fodres og den larmer ikke
Jeg vil tro at BR-legetøj må kunne skaffe os en

/Jens
(som nu skal ud og lufte sine to fældene kødhunde inden de skal fodres)

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-10-07 17:36

> /Jens (som var hurtigere end Marie, Leyna og Tove denne gang)

LOL Nå, så det tror du. Vi turde nok bare ikke nævne det.

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-10-07 18:19

> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> LOL Nå, så det tror du. Vi turde nok bare ikke nævne det.

GGG næææ man har jo lært at holde sig i skindet..GG ((-;

Mvh. Marie

Fra : pwh

Dato : 05-10-07 19:05

Torben og Marie-louise Ager, skrev:
> "Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i en meddelelse

> GGG næææ man har jo lært at holde sig i skindet..GG ((-;
>
> Mvh. Marie

Ja, den er god med jer to,
langsomme i optrækket er i blevet

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-10-07 19:25

> Ja, den er god med jer to,
> langsomme i optrækket er i blevet

ork nej, vi er bare overbærende..((o;

Mvh. Marie

Fra : Leyna

Dato : 05-10-07 20:52

On Fri, 5 Oct 2007 17:57:11 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

> [...]
>folk må altså lærer at læse hvad jeg skriver
>
>/Jens (som var hurtigere end Marie, Leyna og Tove denne gang)

'
HÆ! Sådan noget kunne jeg da aldrig finde på at kommentere...
Eller osse er det fordi jeg har influenza. Er godt nok lidt slap i
koderne og har vist vat i hovedet.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 06-10-07 06:09

news5dg3hs7q85fevh9ilgd7on7fld3jc3c3@4ax.com...
> HÆ! Sådan noget kunne jeg da aldrig finde på at kommentere...

Du er også en fedterøv... (-;

> Eller osse er det fordi jeg har influenza. Er godt nok lidt slap i
> koderne og har vist vat i hovedet.

Bare det ikke er jord du har i hovedet.. ((o:

God bedring!!

Mvh. Marie

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-10-07 12:46

> [...]
> bare kan bruge andet legetøj end pinde. Pinden kunne jo også have skadet
> ganen eller andet- det var vi så heldige, at det ikke skete.

Brug nogle tykkere pinde, det løser som regel problemet.

M.V.H....Benny..

Fra : pwh

Dato : 05-10-07 13:09

Benny Mortensen, skrev:

> Brug nogle tykkere pinde, det løser som regel problemet.

Kan tykkere hunde også bruges

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-10-07 09:31

> Kan tykkere hunde også bruges
>
> /Jens

Ja de løber ikke så hurtigt

M.V.H....Benny..

Fra : pwh

Dato : 08-10-07 17:06

Benny Mortensen, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> Ja de løber ikke så hurtigt
>
> M.V.H....Benny..

*LOL*

/Jens

Fra : Helle Jensen

Dato : 04-10-07 15:02

"Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> skrev i meddelelsen

> Hun er heldigvis helt sig selv igen i dag, men vi er færdige med, at lege
> med pinde....

Ja, pindeleg er farlig. Og der er hunde, der kommer alvorligt til skade.
Denne artikel http://www.hazyland.dk/homepage/artikler/farligleg.html har
jeg altid i baghovedet, når jeg leger med pind med min hund. Jeg kaster den
aldrig, men gemmer den i græsset, og så finder hun den. Hun er dog vild med
pinde og går næsten altid med en i munden. Heldigvis er det gået godt ... og
jeg håber det fortsætter hendes tid ud

Helle

Fra : pwh

Dato : 04-10-07 15:12

Helle Jensen, skrev:

> [...]
> vild med pinde og går næsten altid med en i munden. Heldigvis er det
> gået godt ... og jeg håber det fortsætter hendes tid ud

Ifølge artiklen var det da netop den måde som din hund render rundt
med en pind på som de regnede med var årsag til uheldet.
Det var ikke pgr an pind der blev kastet som jeg læste det.
Mine hunde render så sjældent rundt med pinde, de henter dem
og kommer hen til mig med dem, bliver den ikke kastet mere og
jeg siger slut smider de pinden efter et øjeblik.

/Jens

Fra : Kim2000

Dato : 04-10-07 16:52

> [...]
> penicillin og skal fortsætte med det i 5 dage.
> Hun er heldigvis helt sig selv igen i dag, men vi er færdige med, at lege

Stoppede du også med at spille fodbold første gang du fik et blåt mærke?

Fra : OZ3BTO

Dato : 07-10-07 16:49

> [...]
> og skal fortsætte med det i 5 dage.
> Hun er heldigvis helt sig selv igen i dag, men vi er færdige med, at lege

Godt at det endte godt

Heldigvis for os syntes bugsy at hans bold og reb er meget sjovere som
pinde

Erik

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-07 18:44

OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse news:47090228$0$21930

> Heldigvis for os syntes bugsy at hans bold og reb er meget sjovere som
> pinde

Har også lige testet med en massiv gummiring- den vil Bingo gerne lege med.
Har derudover bestilt 2 x frisbees, 1 frisbee til vandleg og en bold med
håndtag.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : OZ3BTO

Dato : 09-10-07 02:40

> [...]
med.
> Har derudover bestilt 2 x frisbees, 1 frisbee til vandleg og en bold med

Vi har prøvet med andet men det er altså kun hans gode gennem tyggede bold
han snuppede fra nogen unger i sommers der dur :p
De var iøvrigt selv skyld i det, Bolden landede i vores have lige foran
Bugsy og væk var den

Erik

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-07 06:58

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse news:470ade3f$0$21929

> Vi har prøvet med andet men det er altså kun hans gode gennem tyggede bold
> han snuppede fra nogen unger i sommers der dur :p

Bingo er også glad for bolde, men ellers kan alt næsten bruges.
Er dog lidt spændt på, om hun vil lege med en friisbee.

> De var iøvrigt selv skyld i det, Bolden landede i vores have lige foran
> Bugsy og væk var den

Håber ikke ungerne blev alt for kede af det.
Man skal heller ikke smide bolde foran Bingo eller Fimbe- så er de også
hurtigt væk. Ellers er Fimbes ynglingslegetøj normalt bamser.

Fimbe er forøvrigt meget dygtig til, at spille fodbold- se selv på denne
film fra sidste år:

http://tjekmig.dk/web-film/play.php?film=5

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 09-10-07 07:27

"Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> skrev i en meddelelse
> Fimbe er forøvrigt meget dygtig til, at spille fodbold- se selv på denne
> film fra sidste år:
>
> http://tjekmig.dk/web-film/play.php?film=5

LOL... det må da føre til en udtagelse til landsholdet!.

Loui her elsker også at spille bold, han er bare ikke en specielt god
holdspiller..GG.
Men vi kan få ham til at stå på mål, så længe han kan nære sig altså.. (-;

Mvh. Marie

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-07 14:39

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse

> Men vi kan få ham til at stå på mål, så længe han kan nære sig altså.. (-;

Jeg stod også på mål, da jeg var barn....
Kan forestille mig, at han også er god til, at stå i vejen, siden han skal
være målhund ?

Har nu testet frisbeen, som Bingo er meget glad for. Hun er dog meget sjov,
at se på, for hun suser fremad i fuld fart, imens frisbeen langsomt følger
bagefter. Hun fik alligevel grebet et par gange. Andre gange røg den ind til
siden eller landede bagved hende og så må man håbe, at Bingo har set den for
hun bruger som sagt meget øjnene og knapt så meget snuden.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Winther

Dato : 09-10-07 08:31

> [...]
> hurtigt væk. Ellers er Fimbes ynglingslegetøj normalt bamser.
>
> Fimbe er forøvrigt meget dygtig til, at spille fodbold- se selv på denne

Flot, en hund der dribler..min kan bedst lide flade bolde, åbenbart...

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-07 14:41

"Winther" <nobody@home.dk> skrev i en meddelelse

> Flot, en hund der dribler..min kan bedst lide flade bolde, åbenbart...

Flade bolde er også gode:

http://tjekmig.dk/galleri/images/Buffy/710100524.jpg

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : nordical@nordical.dk

Dato : 10-10-07 08:59

On 4 Okt., 09:05, "Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> wrote:
> [...]
> og skal fortsætte med det i 5 dage.
> Hun er heldigvis helt sig selv igen i dag, men vi er færdige med, at lege

Det kan være ret farligt med pindeleg: http://www.colliecorner.com/stick-to-toys/

Jeg passer altid på når vi leger med pinde.

Hilsen Janne