stakkels Rissa
Fra : Ralph

Dato : 02-10-07 22:56

Jeg har før spurgt om trædepudesår, eller rettere flere cm3 kød skåret af
Rissas højre bagpote, og hun har så - efter 3 dyrlægebesøg,
penicillinbehandling, daglige sæbebade og MEGET korte lufteture til trods -
nu idag fået amputeret en tå. Stakkels hund, er stadig skæv efter
bedøvelsen, ondt i halsen pga. slange, ondt i foden pga. amputation, ryster,
sover med tæppe på. Håber godt nok hun snart kommer ovenpå igen, det er
næsten som ens eget barn der er sygt. Men det er hun vel egentlig også.

Håber hun er frisk nok til en rask lille RødeKors indsamling på søndag - det
er nemlig sjovt at møde en masse rare mennesker og deres hunde, tvivler dog,
men en halv time er vel bedre end ingenting.

--
Ralph

Fra : Hm

Dato : 02-10-07 23:04

> [...]
> det er nemlig sjovt at møde en masse rare mennesker og deres hunde,
> tvivler dog, men en halv time er vel bedre end ingenting.

Hej, ja, man har det ikke godt når ens vovse er dårlig, Hun er garanteret
ovenpå efter en god nats søvn, godt med et varmt tæppe indtil narkosen er
helt ude af kroppen.
Hanne

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-10-07 09:44

> [...]
> tæppe på. Håber godt nok hun snart kommer ovenpå igen, det er
> næsten som ens eget barn der er sygt. Men det er hun vel egentlig

Herregud dog. Stakkels Rissa.

De hundepoter kan godt blive et problem når der kommer sår i
trædepuderne, og så bløder det jo også helt vildt. Nu har din søn
vel ikke ekstra dårlig samvittighed, fordi han forleden kom til at
træde på hendes pote i køkkenet ? Det kan godt være svært, hvis ens
hund gerne vil følge med i hvad der sker på madfronten.

Rigtig god bedring med hende. Man kan så sige, at det heldigvis
"kun" var en tå - men alligevel - det gør jo som regel dobbelt så
ondt på ejeren.

> [...]
> søndag - det er nemlig sjovt at møde en masse rare mennesker og
> deres hunde, tvivler dog, men en halv time er vel bedre end

Det kan da godt være at hun kommer sig hurtigt. Det plejer dyr
gerne, og en lille kort tur vil sikkert gøre jer begge gavn + Røde
Kors ikke at forglemme. Lidt har også ret.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats